2024-01-18, 17:39
Medlem
Jaså är paulina alltid sån 😅 Lät som intellektet var som en 3-4 åring. Nina spelade bara intresserad, jag tror att nina inte brydde sig särskilt mycket om vad paulina hade att säga egentligen. Bara underhållning.
Efter den liven så försvann paulina som moderator men häromdagen frågade paulina om hon fick bli mod o då blev hon det igen.
Paulina och lanabanana skadar marlene mer än hjälper henne. Hur kan man stötta någons vanföreställningar på detta viset.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det var väldigt facinerande med Paulina hos Nina hur hon var så intresserad av vad P hade att säga .

P var inte berusad hon låter alltid så eftersom hon har en hel del både fysiska och psykiska funktionshinder
Nu sitter lejonmamman och gör nya pilisanmälningar men nu på engelska ...
2024-01-18, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riskfettan

Det är obehagligt och faktiskt elakt att folk stöttar henne i sin vanföreställning, det är så oerhört tydligt att hon behöver hjälp och stöd för sitt mående.

Ja och pedofilmamman Sofia Palm är värst av dom alla. Hon sitter nu och säger att Lejonmamma absolut inte ska göra nån rättspsykiatrisk undersökning. Hon lär ju bli tvångshämtad om hon fortsätter smita undan.

Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Jaså är paulina alltid sån 😅 Lät som intellektet var som en 3-4 åring.

Paulina Kwiatkowska är grymt underhållande just för att hon är så oerhört efterbliven och pratar så mongo. Synd att hon inte är uppe oftare.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-01-18 kl. 18:01.
2024-01-18, 17:57
Medlem
Citat:
Det var väldigt facinerande med Paulina hos Nina hur hon var så intresserad av vad P hade att säga .

P var inte berusad hon låter alltid så eftersom hon har en hel del både fysiska och psykiska funktionshinder
Nu sitter lejonmamman och gör nya pilisanmälningar men nu på engelska ...

Denn vanliga ramsan fast på engelska?
Mora polisen sa ju till henne på förmiddagen att hon inte fick göra fler anmälningar o då slängde lejonmamma på luren
Senast redigerad av rickebus 2024-01-18 kl. 18:02.
2024-01-18, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daria.M
Finns inte på min spotify, avsnitt 32 och 34 finns däremot. Har inga filter eller dyl aktiverade.

Konstigt. Jag kan till och med lyssna på det fortfarande
2024-01-18, 18:05
Avslutad
Jag har tidigare i tråden nämnt att det blir intressant att se när hon tröttnar och glömmer sin söön precis som hon gjort med de tidigare två barnen.
I dag har hon ett par gånger sagt för sig själv att hon kanske måste lämna honom bakom sig för att slippa "psukiska turtuur" och detta hemska skitlandet.

Jag sätter en peng på senast till hösten.

EDIT: Nu säger hon att hon vill bo i Gambia! Haha jojo, det kan jag mycket väl tänka mig!

Om ett par år är hon här igen med en ny "chocolade" pojke och ska parasitera på hemska Sverige.

EDIT II : Oj här går det undan. Nu har hon mer eller mindre bestämt sig för att lämna landet.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-01-18 kl. 18:12.
2024-01-18, 18:11
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Ja och pedofilmamman Sofia Palm är värst av dom alla. Hon sitter nu och säger att Lejonmamma absolut inte ska göra nån rättspsykiatrisk undersökning. Hon lär ju bli tvångshämtad om hon fortsätter smita undan.

Paulina Kwiatkowska är grymt underhållande just för att hon är så oerhört efterbliven och pratar så mongo. Synd att hon inte är uppe oftare.

Ja vi såg ju hur bra det gick för gräddrumpan när hon blev hämtad.
2024-01-18, 18:19
Medlem
Citat:

Har nu ändrat mig angående hur fungerande Fia är när hon sitter och mer eller mindre säger att lejonmamma inte behöver göra undersökningen .
2024-01-18, 18:22
Avslutad
Citat:
Har nu ändrat mig angående hur fungerande Fia är när hon sitter och mer eller mindre säger att lejonmamma inte behöver göra undersökningen .

Det är nåt väldigt allvarligt fel med Sofia Palm.
2024-01-18, 18:29
Medlem
Nu är Paulina live med Marlene!
2024-01-18, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7

Jaaaa!
2024-01-18, 18:32
Medlem
Såhär ”städat” pratade hon inte när hon var hos Nina så hon måste ha varit påverkad då. Hon pratade slött och hängde inte med alls hos nina.
Nu kan hon ändå säga hela meningar 😅

Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
2024-01-18, 18:34
Medlem
Citat:
Det är nåt väldigt allvarligt fel med Sofia Palm.
Visst är istället för att säga saker som inte är möjligt borde hon erbjuda sig att vara ned som stöd före och efter undersökningen istället för att P ska med som inte är mycket att ha stöd av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in