2024-01-16, 14:56
Medlem
Något märkligt har hänt med denna förtjusande porraktris hemsida, heatherdeep.com! I flera år har hon erbjudit scener där hon suger av sin man Donny Long, till och med när hon var gravid. När jag googlar vad som hänt har hon berättat att Donny Long har misshandlat henne, lämnat henne och hennes två barn och hon har inte fått ett öre av pengarna hon dragit in. Tydligen har hon hittat en ny sponsor och hånar sin före detta man på de nya klippen, som jag inte lyckas hitta. Och han har hittat en helt annan ung kvinna från Thailand som tagit över både namnet och webbsidan. Någon som vet mer?
Citera
2024-01-16, 19:19
Medlem
Mileistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Något märkligt har hänt med denna förtjusande porraktris hemsida, heatherdeep.com! I flera år har hon erbjudit scener där hon suger av sin man Donny Long, till och med när hon var gravid. När jag googlar vad som hänt har hon berättat att Donny Long har misshandlat henne, lämnat henne och hennes två barn och hon har inte fått ett öre av pengarna hon dragit in. Tydligen har hon hittat en ny sponsor och hånar sin före detta man på de nya klippen, som jag inte lyckas hitta. Och han har hittat en helt annan ung kvinna från Thailand som tagit över både namnet och webbsidan. Någon som vet mer?
Jag minnes klipp där hon visar en vit amerikansk kvinna på en båt hur man suger. Ska undersöka saken.
Citera
2024-01-16, 21:12
Medlem
drinksareonmes avatar
Det är inte Heather Brooke aka Heather Harmon som det gäller? Jäklar vad man drog i snasen åt hennes deepthroat klipp när det begav sig.
Citera
2024-01-16, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Det är inte Heather Brooke aka Heather Harmon som det gäller? Jäklar vad man drog i snasen åt hennes deepthroat klipp när det begav sig.
Det är samma personer aka queen of deepthroat
Citera
2024-01-16, 21:44
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24

Förstört sig rejält på äldre dar.

https://fapello.com/heatherharmon/
Citera
2024-01-16, 22:09
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24

Den som trådskaparen talar om är en filippinsk tjej.
Citera
2024-01-17, 01:39
Medlem
Citat:
Förstört sig rejält på äldre dar.

https://fapello.com/heatherharmon/

Så illa är det väl inte? Tycker nog ATG hon har åldrats med någorlunda värdighet
Citera
2024-01-17, 12:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Så illa är det väl inte? Tycker nog ATG hon har åldrats med någorlunda värdighet

Tänkte mest på de gigantiska tuttarna.
Citera
2024-01-17, 20:13
Medlem
Citat:
Tänkte mest på de gigantiska tuttarna.

Ja dom var ju lite i överkant det kan jag hålla med om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto