2024-01-16, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har rapporterat typ 20 videos men ingenting händer, han måste ju blivit hur rapporterad som helst?

Får man mobba, hänga ut och förtala människor hur mycket man vill på youtube? Ledningen verkar inte bry sig när användarna begår brott på plattformen.

Om det gåt att få stopp på skiten, får han ändå betalt för dem visningar förtalsvideos han har?
Citera
2024-01-16, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Nej varför ska den anmälas? Ni ÄLSKAR ju att följa detta. Det har ni gjort den första videon 😍#hycklare
Du tror att vi sitter här och kritiserar Anjo och samtidigt älskar det. Är du sjuk?
Citera
2024-01-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du tror att vi sitter här och kritiserar Anjo och samtidigt älskar det. Är du sjuk?

Ja, jag tror ni älskar detta. NI har följt det slavisk. Spenderar all er lediga tid att diskutera det och dessutom tittar helt frivilligt på en människa ni inte ens tycker om. Ni har diskuterat allt detta sen första videon i olika trådar. Nu, när era spekulationer inte stämde, så ska videos ner. Kan vara det mest pinsamma jag läst.
Citera
2024-01-16, 23:37
Medlem
Hur väl känner egentligen Anjo crippa?

Julia sitter med i liven och får inte ett ord, han varnar duktigt ostabil den här tjommen, mordhot & snack om fadersfigurer och att förlora vårdnad. Hur han uttrycker sig i liven är helt sjukt, har han ens befogenhet att vara så sur som han är? Måste väl mer handla om att Anjo framstår som en idiot i det hela efter att ha tagit Crippas rygg och att han försöker få sin egen rygg fri
Citera
2024-01-16, 23:41
Medlem
2 veckor o 150 lök. Inte illa Anjo. Vi andra valde fel yrke
Citera
2024-01-16, 23:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneTuppen
Hur väl känner egentligen Anjo crippa?

Sa han inte i någon video att när dom var i fjällen tillsammans hade dom träffats 3 gånger? Nu har dom väl träffats några fler gånger efter att Chrippa blev frisläppt, så kanske 5 gånger totalt nu? Det här är verkligen humor ändå, Anjo "riskerar sin kanal" för Chrippa som han träffat 3 gånger, men nu pissar verkligen Chrippa på Anjos så kallade hjälp. Istället har kriget blivit mellan Anjo och Chrippa.

Jockes attackhund Anjo ger sig på Jockes brorsa och hänger ut honom som otrogen man, han var både otrogen mot Linnea (med Julia) och mot Julia (med Linnea). Varför gör inte Jocke något för att få ett stopp på det här?
Senast redigerad av Brottslig 2024-01-16 kl. 23:50.
Citera
2024-01-16, 23:52
Avslutad
Hur gamla är Anjo och Julia? Typ 12? Det här är det mest barnsliga jag sett på youtube. Julia är sjukt svartsjuk och Anjo är "bara"avundsjuk, Anjo påstår att en 3åring inte kan vara ouppfostrad men jo Anjo en 3åring kan vist vara ouppfostrad. Anjo verkar mest plågad av att Linnea tagit Chrippa ifrån han
Citera
2024-01-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur gamla är Anjo och Julia? Typ 12? Det här är det mest barnsliga jag sett på youtube. Julia är sjukt svartsjuk och Anjo är "bara"avundsjuk, Anjo påstår att en 3åring inte kan vara ouppfostrad men jo Anjo en 3åring kan vist vara ouppfostrad. Anjo verkar mest plågad av att Linnea tagit Chrippa ifrån han

Det som tycks bekymra Anjo mest är faktumet att han höll Crippas rygg men nu ser ut som en idiot istället, sättet han pratar på u liven just nu är likt en 12-årings formuleringar.

Hans dödshot och snacket om faderskap och fadersfigurer är det mest tragikomiska jag skådat på länge, jag tvivlar på att ett 33 årigt fetto till två barnspappa som livnär sig på att förstöra folks liv på youtube har bra koll på faderskap.
Senast redigerad av GylleneTuppen 2024-01-17 kl. 00:00.
Citera
2024-01-17, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneTuppen
Det som tycks bekymra Anjo mest är faktumet att han höll Crippas rygg men nu ser ut som en idiot istället, sättet han pratar på u liven just nu är likt en 12-årings formuleringar.

Hans dödshot och snack om faderskap och tror att han kan ta fadersrollen från crippa på sekunden är det mest tragikomiska jag skådat på länge, jag tvivlar på att ett 33 årigt fetto till två barnspappa som livnär sig på att förstöra folks liv på youtube har bra koll på faderskap.

Han tar ju inte hand om sina egna ens. På mindre än 24 timmar har Anjos känslor för Chrippa förvandlats från kärlek till rödglödande hat. Läskigt
Citera
2024-01-17, 00:09
Medlem
Muntliga avtal gäller ju i samma utsträckning som ett skriftligt, dock är bevisbördan svår att styrka. Men nu har ju anjobanjo gått ut och sagt han hade rätt till hälften. Rent hypotetiskt skulle det kunna hålla?
Citera
2024-01-17, 00:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har nu massanmält 10 av dom mest vidriga klippen som finns på kanalen och även skrivit ett långt meddelande där jag ifrågasätter hur ledningen kan tillåta en användare under flera års tid begå grova brott på kanalen, även hotat med att kontakta polis.

Nu sätter jag stopp för den här jävla cancerknölen, nog är fan i mig nog
Citera
2024-01-17, 00:15
Avslutad
Någon som har insta och kan kolla Jockes för att se om han har åsikter på vad som pågår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in