2024-01-16, 18:02
Medlem
Jag skäms lite att behöva skriva detta - men att Chrippa gjorde denna tvärvändning gjorde mig lite smyg-glad i mitt Hata-Chipps-Tutts-Hjärta *skäms
Citera
2024-01-16, 18:03
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Du verkar ha glömt att Chrippa skrivit en novell på 47 sidor när han satt bakom galler. Den kan han försöka förklara bort!
Nä visst nä, nu kan han inte ge ut den. Attans, den som skulle hjälpa så många.
Citera
2024-01-16, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Jag skäms lite att behöva skriva detta - men att Chrippa gjorde denna tvärvändning gjorde mig lite smyg-glad i mitt Hata-Chipps-Tutts-Hjärta *skäms

Samma här, det ser ju mycket sämre ut nu för honom.
Han har läckt sms mellan två personer på sin youtube kanal. Eftersom han har fått tillåtelse från ena partens x. Make sense.

Nu ser det verkligen ut som att han är på djupt vatten. Det hade givetvis varit en annan sak om Chrippa backade allt Anjo lagt upp
Citera
2024-01-16, 18:05
Medlem
Chrippa sitter i detta nu och övar in manuset som Linnea skrivit åt honom.

Linnea sitter på en jävla massa information om Chrippa som innebär att både Chrippa och hans nära, bland annat Luggen, lär få det jobbigt med rättsväsendet.
Senast redigerad av Refugen 2024-01-16 kl. 18:08.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Hoppas Chrippa och Linnea går IHOP och anmäler Chipsis.. Det hade varit nåt.
Citera
Medlem
La märke till en sak. Bilden på Chrippas instagram story på filmen där de ska ”avslöja allt” är ju på han och Linnea. Men han hade en första film han skulle ha ut innan som han spelade in för några dagar sedan, han la ju upp en bild på det med på stories.. det var bara han, gråtandes.

Så den filmen kommer vi aldrig få se? Nu kommer vi bara få se filmen han och Linnea gjort ikväll på deras hotellrum. Hon har sett till att det blir så alltså och vi kommer att få se en annan historia än det som faktiskt , troligtvis hänt.

Jag tro det Anjo släppte idag är sanningen, den historien och med tanke på att han på bilden på sin första film som aldrig hann släppas grät han på. Antagligen pga vad han berättar om sig själv och Chloe.

Linnea tog honom till ett annat land för att manipulera honom ifred. Läskigt.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-01-16 kl. 18:09.
Citera
2024-01-16, 18:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Du verkar ha glömt att Chrippa skrivit en novell på 47 sidor när han satt bakom galler. Den kan han försöka förklara bort!
Chrippa kan enkelt förklara bort den genom att säga att dem sidor Anjo visar är fejk, att han tog med sig texten när dem reste utomlands. Det är omöjligt för Anjo att bevisa att sidorna han har är dem som skrevs när chrippa var häktad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Samma här, det ser ju mycket sämre ut nu för honom.
Han har läckt sms mellan två personer på sin youtube kanal. Eftersom han har fått tillåtelse från ena partens x. Make sense.

Nu ser det verkligen ut som att han är på djupt vatten. Det hade givetvis varit en annan sak om Chrippa backade allt Anjo lagt upp

Absolut. Denna vändning hade absolut INTE Chipset väntat sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

47 blad där han bland annat berättar att han fick ont i håret...
Kanske bra att den där "storyn" inte kommer ut
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Chrippa sitter i detta nu och övar in manuset som Linnea skrivit åt honom.

Du tror på riktigt att det är troligt att Chrippa är ett offer som blir psykiskt och fysiskt misshandlad varje dag. Och kvinnan slår hans barn. Och enda anledningen till varför han tillåter det är att hon kan falsk anmäla honom om han inte lyssnar på henne eller lämnar henne.

Måla upp den bilden i huvudet, så kommer du se hur ologiskt det är.
Citera
2024-01-16, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
La märke till en sak. Bilden på Chrippas instagram story där de ska ”avslöja allt” är ju på han och Linnea. Men han hade en flesta film han skulle ha ut innan som han spelade in för några dagar sedan, han la ju upp en bild på det med på stories.. det var bara han, gråtandes.

Så den filmen kommer vi aldrig få se? Nu kommer vi bara få se filmen han och Linnea gjort ikväll på deras hotellrum. Hon har sett till att det blir så alltså och vi kommer att få se en annan historia än det som faktur , troligtvis hänt.

Eller så är det bara trams alltihopa.
Citera
2024-01-16, 18:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Mycket möjligt att Chrippa var med på lögnen tidigare, men valde att hoppa av. Så han kan ju också ha ljugit för Anjo
Absolut. Men någon har ljugit någonstans, för detta stämmer inte, detta går inte ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in