2024-01-12, 04:25
  #997
Avslutad
Btw hur gör ni ens för att beställa?
Kan ju inte logga in, så reggar ni ny mejl för varje order eftersom att användarnamn och lösenord val är obligatoriska vid order?

Och hur säker är deras behandling av kortuppgifter, är väl enda betal sättet?

Såg massa substanser klassas den 16e - är denna med eller utreds den fortsatt? Hört den klassas nu men såg den inte på regeringens lista över klassning, 2mephip och fluetizolam har jag för mig var med dock?
Citera
2024-01-15, 06:02
  #998
Avslutad
Ja jag hade inte pengar men swec litar på mig så jag fick skickat ändå eftersom det var sista dagen innan det skulle kasseras i vilket fall, då den klassas imorgon om jag minns rätt på datumet.
Så ja, det var trevligt så "länge" den varade om vi bortser från att man inte kunnat använda den alltför mycket - ironiskt nog enbart pga hygs totala ointresse att skicka produkten, de har förlorat många tusenlappar bara på mig det här senaste 6-9 månaderna, affärsmässigt genialt.
Men swec kom och då blev det varje månad medans jag väntade in utrikes grejerna, kvalitén har varit lite ojämn så där på konsistens mest, men mestadels har den varit bra! Och nu fick jag den nya batchen skickad som var mkt bättre å röka då han hade ändrat lite i tillverkningen baserat på vad jag skrev o nämnde att folk här skrev då man blir orolig när man läser att folk inte kunnat andas ibland osv vilket jag inte upplevt själv dock.

För att vara inrikes var det en bra substans faktiskt, över min förväntan när den kom med tanke på vilket land man tyvärr befinner sig i. Vet inte om det kommer bli så många fler bra inrikes eftersom klassning på denna känns som rekord, samma takt som fentanyl sprejerna nästan så hur ska shoppar orka o lyckas hitta saker hela tiden!? De gör nog som jag o många andra tillsist, skit i skandinavien å sälj i EU så går det hur bra som helst.

Nån mer som bulkade upp lite av denna? Kommer ni sakna den eller känner ni inget speciellt?
Jag är inte ledsen då jag har a-phip o klassiskt knart liksom, men kommer sakna att kunna dra hem några gram när utlandet ej är möjligt eller när jag har tid den måste komma innan.

Och det där blev som vanligt en typisk pv text, den som skriver inte jag.
Citera
2024-01-15, 13:29
  #999
Medlem
Repellrors avatar
Fick min order reggad på pn appen igår, nu har de tagit bort den från hemsidan. Hoppas bara att det kommer iväg idag! Hyg alltså.
Citera
2024-01-15, 15:00
  #1000
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repellror
Fick min order reggad på pn appen igår, nu har de tagit bort den från hemsidan. Hoppas bara att det kommer iväg idag! Hyg alltså.

Hur gör du om det levereras imorgon till ombud då? När det klassas liksom

Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ja jag hade inte pengar men swec litar på mig så jag fick skickat ändå eftersom det var sista dagen innan det skulle kasseras i vilket fall, då den klassas imorgon om jag minns rätt på datumet.
Så ja, det var trevligt så "länge" den varade om vi bortser från att man inte kunnat använda den alltför mycket - ironiskt nog enbart pga hygs totala ointresse att skicka produkten, de har förlorat många tusenlappar bara på mig det här senaste 6-9 månaderna, affärsmässigt genialt.
Men swec kom och då blev det varje månad medans jag väntade in utrikes grejerna, kvalitén har varit lite ojämn så där på konsistens mest, men mestadels har den varit bra! Och nu fick jag den nya batchen skickad som var mkt bättre å röka då han hade ändrat lite i tillverkningen baserat på vad jag skrev o nämnde att folk här skrev då man blir orolig när man läser att folk inte kunnat andas ibland osv vilket jag inte upplevt själv dock.

För att vara inrikes var det en bra substans faktiskt, över min förväntan när den kom med tanke på vilket land man tyvärr befinner sig i. Vet inte om det kommer bli så många fler bra inrikes eftersom klassning på denna känns som rekord, samma takt som fentanyl sprejerna nästan så hur ska shoppar orka o lyckas hitta saker hela tiden!? De gör nog som jag o många andra tillsist, skit i skandinavien å sälj i EU så går det hur bra som helst.

Nån mer som bulkade upp lite av denna? Kommer ni sakna den eller känner ni inget speciellt?
Jag är inte ledsen då jag har a-phip o klassiskt knart liksom, men kommer sakna att kunna dra hem några gram när utlandet ej är möjligt eller när jag har tid den måste komma innan.

Och det där blev som vanligt en typisk pv text, den som skriver inte jag.

Vad tror mr phob? Du om någon har väl eventuellt insyn i detta, om nu snubben får sitt levererat imorgon när det är klassat och hämtar ut det, är snuten där och haffar honom?
__________________
Senast redigerad av HaIvHerr 2024-01-15 kl. 15:09.
Citera
2024-01-15, 18:03
  #1001
Medlem
Ta inte swec’s senaste bruna pulver iv..
Satte mitt i och fint (i armen), handen blev iskall, lite blå på lillfingersidan, venen stod upp ur huden.
Fick göra lite vattenbad och gymnastik me handen.
Hand å arm å hela kroppen e i ordning och återhämtad igen men har inte hunnit testa om venen e okej eller kloggad

Gav lite lite högre puls och en hel del obehag, noll pv rus.

Funka dock bra att röka skiten, typ 2-3 första gångerna sen planar effekten ut och är inte direkt imponerande vid fortsatta refills..

Må bäst!
__________________
Senast redigerad av Ballen12 2024-01-15 kl. 18:59.
Citera
2024-01-16, 02:33
  #1002
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Hur gör du om det levereras imorgon till ombud då? När det klassas liksom



Vad tror mr phob? Du om någon har väl eventuellt insyn i detta, om nu snubben får sitt levererat imorgon när det är klassat och hämtar ut det, är snuten där och haffar honom?

Haha nej det kommer de inte att göra, skillnad om hyg skickar efter klassning och polisen har span på dem vid just det tillfället för att jag skulle se det som en möjlighet, minimal delvis.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballen12
Ta inte swec’s senaste bruna pulver iv..
Satte mitt i och fint (i armen), handen blev iskall, lite blå på lillfingersidan, venen stod upp ur huden.
Fick göra lite vattenbad och gymnastik me handen.
Hand å arm å hela kroppen e i ordning och återhämtad igen men har inte hunnit testa om venen e okej eller kloggad

Gav lite lite högre puls och en hel del obehag, noll pv rus.

Funka dock bra att röka skiten, typ 2-3 första gångerna sen planar effekten ut och är inte direkt imponerande vid fortsatta refills..

Må bäst!

Hm tycker den funkar bra att röka jag, glaspipa och några benzo o bira så sitter jag insnöad framför mitt ps4 tills att det är slut i stort sett haha! Skjuta rc tycker jag kändes så onödigt, för direkt jag rengjort pump o nål känner jag redan sug för att slå in en till, plus att vissa har ju varit helvetet i venerna ><
Fast nu har jag inga vener kvar i stort så problemet löste sig själv
Citera
2024-01-16, 11:54
  #1003
Medlem
sepekastrulls avatar
Beställde PVP för en vecka sedan, de skickade 10 tabletter av PCPy istället. Troligen för deras PVP tog slut.
Citera
2024-01-16, 14:24
  #1004
Medlem
Repellrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Beställde PVP för en vecka sedan, de skickade 10 tabletter av PCPy istället. Troligen för deras PVP tog slut.

Åh nej! Hur mycket beställde du om man får fråga?
Citera
2024-01-16, 15:14
  #1005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Beställde PVP för en vecka sedan, de skickade 10 tabletter av PCPy istället. Troligen för deras PVP tog slut.

Men så kan dom ju inte göra det är ju inte ens nära varandra dom substanserna.
Be om dina pengar tillbaka eller att dom skickar deras nästa katinon till dig som marknadsför. Om du vill det vill säga.
Citera
2024-01-16, 20:19
  #1006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Beställde PVP för en vecka sedan, de skickade 10 tabletter av PCPy istället. Troligen för deras PVP tog slut.

Troligen misstag pga stress. Någon annan sitter på ditt pv just nu.
Citera
2024-01-17, 07:11
  #1007
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Men så kan dom ju inte göra det är ju inte ens nära varandra dom substanserna.
Be om dina pengar tillbaka eller att dom skickar deras nästa katinon till dig som marknadsför. Om du vill det vill säga.
Deras support-sida fungerar inte. Ger bara felkoder när man försöker skicka in något.
Citera
2024-01-18, 01:57
  #1008
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Deras support-sida fungerar inte. Ger bara felkoder när man försöker skicka in något.

Dem svarar inte ens när det kommer fram, dvs ingen kundtjänst.
Prercis som leverans "inom 24h"
Struntar i dem nu för tiden, de bryr sig uppenbarligen varken om pengar elelr kunder..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in