Ja jag hade inte pengar men swec litar på mig så jag fick skickat ändå eftersom det var sista dagen innan det skulle kasseras i vilket fall, då den klassas imorgon om jag minns rätt på datumet.
Så ja, det var trevligt så "länge" den varade om vi bortser från att man inte kunnat använda den alltför mycket - ironiskt nog enbart pga hygs totala ointresse att skicka produkten, de har förlorat många tusenlappar bara på mig det här senaste 6-9 månaderna, affärsmässigt genialt.
Men swec kom och då blev det varje månad medans jag väntade in utrikes grejerna, kvalitén har varit lite ojämn så där på konsistens mest, men mestadels har den varit bra! Och nu fick jag den nya batchen skickad som var mkt bättre å röka då han hade ändrat lite i tillverkningen baserat på vad jag skrev o nämnde att folk här skrev då man blir orolig när man läser att folk inte kunnat andas ibland osv vilket jag inte upplevt själv dock.
För att vara inrikes var det en bra substans faktiskt, över min förväntan när den kom med tanke på vilket land man tyvärr befinner sig i. Vet inte om det kommer bli så många fler bra inrikes eftersom klassning på denna känns som rekord, samma takt som fentanyl sprejerna nästan så hur ska shoppar orka o lyckas hitta saker hela tiden!? De gör nog som jag o många andra tillsist, skit i skandinavien å sälj i EU så går det hur bra som helst.
Nån mer som bulkade upp lite av denna? Kommer ni sakna den eller känner ni inget speciellt?
Jag är inte ledsen då jag har a-phip o klassiskt knart liksom, men kommer sakna att kunna dra hem några gram när utlandet ej är möjligt eller när jag har tid den måste komma innan.
Och det där blev som vanligt en typisk pv text, den som skriver inte jag.