2024-01-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Skulle inte förvåna ett jävla dugg om anmälan är nerlagd.

Nä, misshandel går under allmän åtal. Men det skulle vara om dom inte har nåt att gå på.
Citera
2024-01-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Han har väl samhällstjänst som väntar?

Kan han iofs ha avtjänat i höstas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Passade han på att rymma medans Jocke var på guldbaggen???

Folk hade sett honom o Jocke i Stockholm i går. Vad Jocke gjorde där fattade alla men han. Du ser på en del tv-bilder att jocke sitter med mobilen. Fy fan paja sin brors kväll så.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Följer inte han. Därav kan jag inte kolla liven
Idiot.

Måste vara så jävla svårt att gå in på instagram appen öppna sök och skriva ANJO. Lata jävla bög.
Citera
2024-01-16, 13:58
Medlem
Citat:
Som någon skrev i Sverige är det strul, kyla skulder o helvete. Borderlinehäxan är på smällen, han släpper sin unge och drar. Vilken jävla fitta Jan är. Helt jävla ärligt alltså… hoppas Julia träffar en miljadär, får ensam vårdnad och när fru psyko går loss nästa gång på honom finns ingen där. Han är i närheten av Alex Ceesay nu.

Var det inte Chrippa som sa att man inte kunde bete sig hur som helst som offentlig person i Pontus Rasmusson härvan… jo tjena

Tror mer på det än nåt annat. Han vill bara bort härifrån! Svårare än så är inte förklaringen.
Citera
2024-01-16, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Nä, misshandel går under allmän åtal. Men det skulle vara om dom inte har nåt att gå på.

Hon vägrar medverka och sen tror han då att hans förlåt mig/tala ut film kommer spränga youtube banken för honom. Mupp.
Citera
2024-01-16, 13:59
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du behövde sättas på plats och bli upplyst om verkligheten, det låter som du är lite väl insnöad i detta din tönt. Vem fan bryr sig? Tror du jag gråter för andra inte har samma samma åsikt som mig? Det var väl du som direkt ville visa mig att du hade medhåll i din åsikt? Du verkar lika störd som L

Du är ett stort jockeboi fan som tycker så synd om dom, när det är så förbannat uppenbart hur störd individ Chrille är. Han har skulder gapar om folk att han är bättre än alla, reser utomlands och tar inget som helst jävla ansvar.

Och ja jag tror du gråter för Jockibois skull. Det är väl ganska tydligt vem som är tönten här då. Din tomte.
Citera
2024-01-16, 14:00
Avstängd
Sjukt

Jocke fixade lägenhet o bil till hnm o han tog bilen o drog, vilken jäkla brorsa
Citera
Medlem
Citat:
Folk hade sett honom o Jocke i Stockholm i går. Vad Jocke gjorde där fattade alla men han. Du ser på en del tv-bilder att jocke sitter med mobilen. Fy fan paja sin brors kväll så.

Riktigt svinigt gjort! Tror jocke har gjort allt i sin makt för att chrippa ska få en bra nystart.

Sen pissar han på allt.
Citera
Medlem
Citat:
Tror mer på det än nåt annat. Han vill bara bort härifrån! Svårare än så är inte förklaringen.

Tror det med. Då offrar han familj, dottern… suck tragisk figur
Citera
2024-01-16, 14:01
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
L har erkänt till crippa att hon ljög angående misshandeln… de va henens vän Anna som tydligen var på henne om de 🤣
Hur vet du det?
Citera
2024-01-16, 14:01
Medlem
Citat:
Riktigt svinigt gjort! Tror jocke har gjort allt i sin makt för att chrippa ska få en bra nystart.

Sen pissar han på allt.

Ja fy fan jävla pissråtta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in