Citat:
Ursprungligen postat av
Bandita
Jag törs satsa min högra arm på att om Cornelia och Ronja hade badat och solat istället för att göra uppdrag hade det blivit ett jävla liv om att det är ansvarslöst, dålig arbetsmoral och att riskera hela gruppens belöning. Och hade häftiga gänget tvättat kläder i köket hade det inte varit något att käbbla om.
Jag får verkligen högstadiemobbarvibbar av det här..
Cornelia har överraskat iallafall. Jag trodde hon skulle vara något av en primadonna, men hon har ju visat att hon inte är rädd att hugga i, och hon markerade även när häftiga gänget hade lill-Per som mobboffer. En stadig kvinna imo

Hon och Per är väl favoriterna i mina ögon so far.
Det är så tråkigt att se sånt omoget beteende, varför tar TV4 med plastdockor och skräniga förortsbabbar i ett program som Farmen? Det är ett roligt koncept - ovana människor ska driva en gård tillsammans. Det räcker för att skapa bra TV, man måste inte ta med Stureplanslu*er för att få drama.
Oerhört löjligt av ”tuffa gänget” 🤮 att flytta in i storbondestugan. Verkligen högstadienivå. Vem håller på så när man är 30 år gammal? Som vuxen sover man väl herregud i en säng om det finns en säng, istället för att campa 5 pers på golvet? De ska ju upp o jobba dan därpå. Vem regredierar till 15 när man är 30+? De måste skämmas när de ser sig själva på TV, i alla fall de som äger en halv hjärncell.