2024-01-16, 07:26
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TostHasteran
Ja var det någon som sa något om dubbelmoral.....öhh kanske jag gjort det några gånger! Jag har påtalat att Dalbin försökte sig på en liten Anjo-recension men föll själv för det han delvis anklagade A för. Dubbelmoral sa någon...

Iq-nivån på denna tråd är under all kritik.

Den enda som tjänade på detta var jag, sen om han nu skulle äga mig så vore det väl bra om han svarar mer än bara varför på det som är konkret? Varje gång han säger ”varför” så har han inget svar. Så hade det varit live så hade det blivit mycket varför 😊
Citera
2024-01-16, 07:27
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är inte bara hål i Anjos skrov, han har hål i hela huvudet.
Teensen vill inte höra på kärringgnäll, dom vill höra om voola Chrippa...
Får han 100000000 klicks så kommer det inte spela någon roll, ju färre klicks, desto viktigare att pumpa ut content.

#dumbo

Det han säger är riktigt empatilöst. Inte bara Flashback men även en psykolog kan garanterat intyga att han lider av en personlighetsstörning.
Citera
2024-01-16, 07:29
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Uttrycket "kill them with silence" har aldrig varit mer lämpligt när man bemöter en mobbare som Anjo.
Anjo är så otroligt förutsägbar och jag är bekymrad på riktigt över Lisen och barnen.
Anjo kokade av ilska, hur släpper han ut sin frustration?

Precis, och visste redan vad han skulle göra innan premiären. Då han är förutsägbar 👍
Citera
2024-01-16, 09:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TostHasteran
Jag syftar inte på ett argument. suck du är så löjlig med dina försök till härskartekniker. Dalbin är ägd och har skrivit här i tråden att han inte kommer svara Anjo, vi får väl se hur det blir med det, han som enligt egen utsago tjänar så lite på sin YT-kanal får nog svårt att hålla sig från den extra kosingen och nya prenumeranter det skulle inbringa. Fast äran står ju på spel, svårt val.
På vilket sätt blev Dalbin ägd i Anjos video?
Anjo skämde ju totalt ut sig i sin video, och visade åter igen att han inte har någon aning om vad han snackar om, ifall Anjo faktiskt kollade på Dalbins videos kanske kan kunde lära sig lite och slapp skämma ut sig själv om och om igen.
Citera
2024-01-16, 09:15
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
På vilket sätt blev Dalbin ägd i Anjos video?
Anjo skämde ju totalt ut sig i sin video, och visade åter igen att han inte har någon aning om vad han snackar om, ifall Anjo faktiskt kollade på Dalbins videos kanske kan kunde lära sig lite och slapp skämma ut sig själv om och om igen.

Det är finns ett talesätt som stämmer in på många ”går inte att tala inför döva öron”
Fick lära mig hur man hanterar sådana människor när jag läste ledarskap. Och mycket är psykologiskt, Anjo använder härskartekniker som är vanligt ibland dåliga chefer. Dem brukar falla på eget grepp då tillslut ser massorna igenom det. Man skall istället fokusera på dem som vill ha en förändring och då människor är flockdjur så drar sig människor till grupper. Det är därför han kan genomföra sina drev. Det är triggers för barnen som kollar på hans videos. Men dessa barn växer upp tillslut och inser att detta är fel 😊 därför lägger jag ingen vikt på detta.
Citera
2024-01-16, 09:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Precis, och visste redan vad han skulle göra innan premiären. Då han är förutsägbar 👍
Anjo som inte blir omnämnd med varken namn eller bild, i videon han reagerar på, men tar åt sig så hårt att han måste försvara sig, genom att hänga ut en hobbyvloggare som INTE tjänar sitt levebröd via youtube.
En kille med en liten hobbykanal, beskrivningen är:

"Denna kanal är inriktad till dig som älskar Motorer, Granskningar och Dokumentärer"

Anjo stör dig på en människa som upplyser andra vloggare om den stora faran med att sprida rykten och starta drev, mot enskilda personer.

Men Anjo han blir kränkt, så kränkt att han snabbscrollar sig igenom kanalen på jakt efter att hitta någonting, vad som helst, för att kunna "slå tillbaka" trots att det är oerhört tydligt att DALBIN på ett mycket pedagogiskt sätt försöker stoppa den som är påväg att "tända en cigg vid bensinpumpen"

Vad gör Anjo då? Han kontrar med att "durå, du tror du låter som du vet hur det fungerar, genom att googla, det kan väl vem som helst göra! Du gör också videor och tjänar pengar!

Till Anjo, fast du inte läser här,
Källkritik, ta reda på vad det är.
Förtal kan du googla fram vad som räknas som förtal.
Tror du att Jockiboi tar din rygg? Riskerar hela sitt legoslott för att backa upp dig, en mobbare som tror sig vara förmer.
Det finns ett liv bortom youtube, där vänner är värda mer än 1000 000 likes och prenumeranter.

DALBIN skulle kunnat vara ett stöd, någon som förstår juridiken och dessutom kan laga motorer och byta däck.

Att sitta och hävda att man har någons tillåtelse, i efterhand, är så urbota dumt.
Vad skulle hänt annars om han inte "fått Chrilles godkännande" efter att han släpptes från friherövningen?
Eller fick han inte det?
Är det därför som Julia ĝått under jorden? För att Chrippa blivit förbannad över att Julia låtit sig manipuleras av Anjo att utnyttna Chloe...
Anjo har fått i uppdrag av Jocke att rädda Chrippa från
hat.
Anjo knep käft, gällande Jozdokumentären, det var bara hans jobb och gräv, ingen annan gav info..
Citera
2024-01-16, 09:46
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Anjo som inte blir omnämnd med varken namn eller bild, i videon han reagerar på, men tar åt sig så hårt att han måste försvara sig, genom att hänga ut en hobbyvloggare som INTE tjänar sitt levebröd via youtube.
En kille med en liten hobbykanal, beskrivningen är:

"Denna kanal är inriktad till dig som älskar Motorer, Granskningar och Dokumentärer"

Anjo stör dig på en människa som upplyser andra vloggare om den stora faran med att sprida rykten och starta drev, mot enskilda personer.

Men Anjo han blir kränkt, så kränkt att han snabbscrollar sig igenom kanalen på jakt efter att hitta någonting, vad som helst, för att kunna "slå tillbaka" trots att det är oerhört tydligt att DALBIN på ett mycket pedagogiskt sätt försöker stoppa den som är påväg att "tända en cigg vid bensinpumpen"

Vad gör Anjo då? Han kontrar med att "durå, du tror du låter som du vet hur det fungerar, genom att googla, det kan väl vem som helst göra! Du gör också videor och tjänar pengar!

Till Anjo, fast du inte läser här,
Källkritik, ta reda på vad det är.
Förtal kan du googla fram vad som räknas som förtal.
Tror du att Jockiboi tar din rygg? Riskerar hela sitt legoslott för att backa upp dig, en mobbare som tror sig vara förmer.
Det finns ett liv bortom youtube, där vänner är värda mer än 1000 000 likes och prenumeranter.

DALBIN skulle kunnat vara ett stöd, någon som förstår juridiken och dessutom kan laga motorer och byta däck.

Att sitta och hävda att man har någons tillåtelse, i efterhand, är så urbota dumt.
Vad skulle hänt annars om han inte "fått Chrilles godkännande" efter att han släpptes från friherövningen?
Eller fick han inte det?
Är det därför som Julia ĝått under jorden? För att Chrippa blivit förbannad över att Julia låtit sig manipuleras av Anjo att utnyttna Chloe...
Anjo har fått i uppdrag av Jocke att rädda Chrippa från
hat.
Anjo knep käft, gällande Jozdokumentären, det var bara hans jobb och gräv, ingen annan gav info..

Värsta är att chrippa lämnat landet med L. Vad var det Anjo sa igår? ”Att jag inte valt sida” just av den anledningen som han just i detta nu trillade ner i. För ingen visste sanningen och då kan man inte ta ställning.
Och det är därför man inte skall döma någon offentlig innan man har allt på fötterna. Nu kommer Anjo se dum ut inför sin publik.
Trist!

Dock anser jag fortfarande att lilla barnet är största förloraren i detta.
Citera
2024-01-16, 09:58
Medlem
Anledningen till man inte ska dra in andras barn är för man inte kan kontrollera andra människor. Nu har tjockisen tjänat pengar på ett barn, som inte valt det här, där föräldrarna verkar helt galna. Så nu står Anjo där med skägget i brevlådan.
Citera
2024-01-16, 10:04
Medlem
Jobbigt nu för Chrippa och Rask.. De har spridit vinklade sidor av Chrippa och Linnea. Nu så går Chrippa tillbaka till Linnea och förhoppningsvis kommer berätta att det inte stämmer det som sagt.

Ska bli kul och se vad som händer nu. Ska Chrippa säga att det inte stämmer, och Anjo och Co fortsätta hävda att det stämmer. Kommer bli kul att se
Citera
2024-01-16, 10:12
Medlem
GreenBatterys avatar
Bara bomba på då ”förtal är en av de löjligaste av lagarna”!
Views och likes är allt!
Citera
2024-01-16, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Värsta är att chrippa lämnat landet med L. Vad var det Anjo sa igår? ”Att jag inte valt sida” just av den anledningen som han just i detta nu trillade ner i. För ingen visste sanningen och då kan man inte ta ställning.
Och det är därför man inte skall döma någon offentlig innan man har allt på fötterna. Nu kommer Anjo se dum ut inför sin publik.
Trist!

Dock anser jag fortfarande att lilla barnet är största förloraren i detta.
Chloe står helt utan skuld.
Alla vuxna blundade för det, det är bara "flashbackare, vita feta wt pissluffare" som försökt lyfta fram att Chloe glöms bort och att ingen vet vad som skett.
Citera
2024-01-16, 10:51
Medlem
Jag har sparat Chipstuttens pinsamma live..

Känns som karma kommit o bitit klanen i röven trots allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in