2024-01-16, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Linda Staaf & Micael Bydén har förlovat sig

Länk:
https://www.expressen.se/nyheter/sve...-forlovat-sig/
Citera
2024-01-16, 08:01
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attacktapir
Han stoppade in den i henne frivilligt..
Precis, man kan inte rädda någon som inte vill bli räddad. Uppenbarligen värnar inte heller vår ÖB om sin mentala hälsa.
Citera
2024-01-16, 08:14
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Skulle tro att jämställdheten kommer punktera Sveriges däck nät det gäller säkerhetsfrågor.

Männen på dessa viktiga positioner blir helt förhäxade och har nog svårt att vara objektiva när de hela tiden har manipulerande kvinnor omkring sig. Om nu inte främmande makt är Lindas uppdragsgivare så har de fått ett fint uppslag hur man kommer åt hela Sveriges ledning. Vore nog bättre med asexuella män på ledande poster.
Citera
2024-01-16, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Linda Staaf & Micael Bydén har förlovat sig

Jag hoppas att det finns en särskilt otrevlig krets i helvetet för karlar som överger hustru och barn efter ett långt äktenskap , kastar bort henne, till förmån för ett nytt yngre, beräknande, exemplar. Nej, det har inte hänt mig, men mina sympatier ligger helt hos öBs fd hustru och inte hos riksmadrassen och denne fege karlslok som uppenbart styrs av en enda kroppsdel-och en sådan ska vara ansvarig för Sveriges försvar!
Citera
2024-01-16, 09:50
Medlem
Är detta Arbogakvinnan 2.0?
Citera
2024-01-16, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Jag hoppas att det finns en särskilt otrevlig krets i helvetet för karlar som överger hustru och barn efter ett långt äktenskap , kastar bort henne, till förmån för ett nytt yngre, beräknande, exemplar. Nej, det har inte hänt mig, men mina sympatier ligger helt hos öBs fd hustru och inte hos riksmadrassen och denne fege karlslok som uppenbart styrs av en enda kroppsdel-och en sådan ska vara ansvarig för Sveriges försvar!

Någon måste agera. Vi kan inte ha en ÖB med ett så dåligt omdöme. Verkligen ett hot mot rikets säkerhet.
Citera
2024-01-16, 10:20
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Någon måste agera. Vi kan inte ha en ÖB med ett så dåligt omdöme. Verkligen ett hot mot rikets säkerhet.

Exakt min tanke!
Han borde avsättas!

Och inte för det är relevant men hur kan en så relativt ung kvinna, född 1976, se så otroligt sliten och gammal ut? Det har hon gjort i åratal!
Citera
2024-01-16, 11:21
Medlem
lakritcs avatar
Fortsätter resan uppåt, klättermusen.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...-forlovat-sig/
Citera
2024-01-16, 11:25
Medlem
lakritcs avatar
Undrar om en annan sexlagstiftning hade kunnat ge ett annat utfall? Vansinne att ha en sådan kvinna. Och Löfving hade troligtvis inte befunnit sig två meter under marken.
Citera
2024-01-16, 11:45
Medlem
5000 inlägg, nja, jag orkar inte läsa på om det här men jag önskar det lyckliga paret lycka till!
Citera
2024-01-16, 13:50
Wooow vilken enastående nyhet
Man gratulerar kärleksparet - hoppas hoppas det ger tillökning.

Ett vackert par må jag säga .. GRATTIS !!!
Citera
2024-01-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flandern
5000 inlägg, nja, jag orkar inte läsa på om det här men jag önskar det lyckliga paret lycka till!
Om du vet vem Linda Staaf är, så räcker det att du läser de 10 senaste inläggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in