Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Tveksamt om dom kollar.
Annars finns det vägar runt det med lite finess.
Fy fan vilken röra, en av 2 inkomstkällor är borta, undrar om han accepterat att kanalen inte kommer tillbaka? Nu har han bara memmo och ärligt talat känns det inte jättelukrarivt, jag menar tror knappast någon köper fler än en hälsning särskilt eftersom han tar typ 250 fucking spänn.
Vad är hans backup plan, börja knega med utmätning dom kommande 10 åren?
Skiter sig svetsjobbet kan jag rekommendera rivning eller bygga ställning, där är gamla knarkare välkomna

Varför försvann hans memmo, för att sedan "återuppstå" med en höjning från 190-250 spänn?
Väldigt selektivt hur konton har försvunnit för att sen återuppstå, hur var det med utpressningen som spreds att L hade till 18:00 på sig att lämna tillbaks pengarna och alla konton...
Än så länge har L inte yttrat sig, inte Skabbe heller..
"Prints" ger jag inte mycket för, det kan vem som helst klippa o klistra ihop, taget ur sitt sammanhang, som vanligt är anjos bevis och idé, en beställning från Jockiboi, eller Joakim Lundell, som Anjo är noga med att uttala, eftersom Anjoponken hotar att döda för sin vän.
Döda för Anjo, innebär att med alla medel förstöra livet för meningsmotståndare, genom att "göra dokumentärer" och pumpa ut på sociala medier.
Att möta en meningsmotståndare blir inte så bra, eftersom Anjo "tappar det" och tar till barnsliga personangrepp, samtidigt som han försöker spela Allan, genom att fejkgarva och avbryta.
Debatten som Anjo inte kunde styra med Olof K, visar tydligt vilken mobbare Anjo är, att han smort upp "säg jag svär" genom att leka vän.
Debatten gick åt helvete för Kungen av sand.
Anjos sandslott har non-stopp i grunden, det håller inte.
Dagen efter att Anjo tappat ansiktet inför sina fans, var han tvungen att låtsas att debatten var fejk, för att driva och få Olof att se dum ut, debatten blev precis som han förutspått....
Det är en liten pojke i en stor mans kropp, påminner om översittaren K@rlsson på T@ket, han hade inte heller några riktiga vänner...