2024-01-15, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har inte kollat videon, bara spolat igenom den.
För det första, varför attackerar Anjo den där Dalbin?
För det andra, ett klipp om en kille som satt oskyldigt dömd för mord och sen flera år senare friades, har dem insett att Chrippa kommer dömas och jobbar nu på hans försvar att när han döms är han oskyldigt dömd?

Tycker du skall kolla Dalbins youtube-kanal. Han beskriver bara hur det egentligen går till juridiskt och vilka fel Anjo&Co gör och har gjort. Inga konstigheter. Han nämner inga med namn utan pratar egentligen bara generellt om saker som händer just nu
Citera
2024-01-15, 21:02
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Printa och lägg ut här, på det sättet blir du inte bara Dalbin utan FLÄÄÄSHBÄCK DALBIN !!

https://www.dropbox.com/scl/fo/s4m61cpqjqrint5a6karn/h?rlkey=9ocbuppjjw28a3iilo49hwsha&dl=0

Har är en mapp där jag samlar alla efter hand.
Citera
2024-01-15, 21:05
Medlem
Kavajfyllos avatar
Varför kallar han sig ”Anjo”? Någon som vet? Är det någon anspelan på ”anjovis” kanske?
Citera
2024-01-15, 21:09
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tycker du skall kolla Dalbins youtube-kanal. Han beskriver bara hur det egentligen går till juridiskt och vilka fel Anjo&Co gör och har gjort. Inga konstigheter. Han nämner inga med namn utan pratar egentligen bara generellt om saker som händer just nu

Det är det som han inte förstår, hade inte han exponerat videon hade inte så många vetat vem det handlade om. Men uppenbarligen så blev han träffad. Trodde inte han skulle göra detta då min kanal är bara en droppe i havet. Men ibland har man fel och jag kan erkänna mina fel i vart fall haha 😂
Citera
2024-01-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Haha ja lite, dock stör sig många på att man har ads på videon. Men skillnaden är att jag tjänade 90 kr och han 10 tusen 😂

Vi är nog många här som håller på dig oavsett om du tjänar 90 kr eller 90 000kr. Jag önskar gladeligen att du tjänar storkovan på dina videos så det är värdefullt innehåll och andra kan lära sig något av dem.
Tyvärr förstår inte Anjo skillnaden mellan era videos vilket blir pinsamt för hans del när han försöker hitta fel och försvara sitt beteende.
Citera
2024-01-15, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Varför kallar han sig ”Anjo”? Någon som vet? Är det någon anspelan på ”anjovis” kanske?

Anjo på portugisika betyder ängel, så mer passande hade varit Diabo (Djävul)
Citera
2024-01-15, 21:12
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo på portugisika betyder ängel, så mer passande hade varit Diabo (Djävul)
Är han portugisisk?
Citera
2024-01-15, 21:12
Avslutad
Citat:
Det är det som han inte förstår, hade inte han exponerat videon hade inte så många vetat vem det handlade om. Men uppenbarligen så blev han träffad. Trodde inte han skulle göra detta då min kanal är bara en droppe i havet. Men ibland har man fel och jag kan erkänna mina fel i vart fall haha 😂

Att du sen gjorde 5 videos om ämnet var ju hans eget fel. Han fortsätter ju med sina juridiska blunders
Citera
2024-01-15, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Är han portugisisk?

Lisen är spanjor om jag förstått det, och då är det inte långt borta. Jag vet faktiskt inte men jag kan tänka mig att hans grandiositet tycker att det passar
Citera
2024-01-15, 21:19
Avslutad
Redigerar han kommentarer som vanligt?
Citera
2024-01-15, 21:21
Avslutad
Citat:
.

En fundering, hur känns det att som en liten kreatör få en sådan video om dig? Är det stressande? Är man glad för exponeringen? Eller hur känner du kring det hela?
Citera
2024-01-15, 21:30
Medlem
Citat:
Haha ja lite, dock stör sig många på att man har ads på videon. Men skillnaden är att jag tjänade 90 kr och han 10 tusen 😂

Kör på och fortsätt ditt 💪🏼🙂 ...men var försiktig med när de själva börjar ta kontakt för skulle vara en sorg om du skulle göra en sån kappvändning som vissa andra gjort efter att de blivit kontaktade, sen tror jag ju inte att du skulle göra det men lyfter det ändå nu innan 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in