2024-01-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror att någonting blev uppenbart under julfirandet hos Linneas familj, om man säger som så...
Kanske Chrippa föreslog att lillbrorsan skulle börja med testo?
Han la upp bilder från träning med lillbrollan...
Eller bara helt enkelt en vidrig attityd, dvs normaltillstånd...

Fast jag vet inte, Linneas pappa var eld och lågor över att hans prinsessa äntligen fått sin prins...
Han visste vem Chrippa är, så nja

Dåligt omdöme av farsan. Varför släppte han in C överhuvudtaget?Att ens dotter träffat en snubbe under väldigt kort tid, flyttar ihop och helt plötsligt har en 3 åring att ta hand om osar skumt.

Min dotter skulle aldrig komma innanför dörren med en C-kopia. Hökögon på denne snubbe och invänta minsta snedsteg sen har jag en stor trädgård som skulle komma väl till pass.
Nu kommer det aldrig hända eftersom att det helt enkelt inte tillåts att ske.

Kanske hennes föräldrar tycker han är en kul snubbe, youtuber som reser runt och är lite musklig.
Citera
2024-01-15, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Dåligt omdöme av farsan. Varför släppte han in C överhuvudtaget?Att ens dotter träffat en snubbe under väldigt kort tid, flyttar ihop och helt plötsligt har en 3 åring att ta hand om osar skumt.

Min dotter skulle aldrig komma innanför dörren med en C-kopia. Hökögon på denne snubbe och invänta minsta snedsteg sen har jag en stor trädgård som skulle komma väl till pass.
Nu kommer det aldrig hända eftersom att det helt enkelt inte tillåts att ske.

Kanske hennes föräldrar tycker han är en kul snubbe, youtuber som reser runt och är lite musklig.

Vad tycker dem idag? Har han bankat på Linnea ligger han nog pyrt till. Då är hans förlorade yt-kanal det minsta problemet
Citera
2024-01-15, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Det har gått rykten om att L har bytt M-Biträde
ligger det någon sanning i det ?

https://i.imgur.com/lXNqsP0.png

Tycker bilden får tala för sig själv.
Citera
2024-01-15, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tror Chrippa skuldsatt Linnea big time. När hon insåg att Chrippa under senare tid haft en allt annat än föräldraaktig kontakt med Julia tror jag hon fick frispel
Ja, det tror jag också.
Just nu känner Chrippa sig odödlig, men hans tid kommer, just nu får snuten lite att jobba med, gå på guldbaggen kanske tillochmed?

Jag tror att Julia gått under jorden, liksom Linnea.
Citera
2024-01-15, 16:23
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Kanske inte är en hyrbil men han har ju uppenbart lånat den av någon.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Leasing?

Det är Jonnas bil.
Citera
2024-01-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
https://i.imgur.com/lXNqsP0.png

Tycker bilden får tala för sig själv.

Ingen jävel vill ta i det
Citera
2024-01-15, 16:33
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Intressant att Jocke och polisen går igenom L bevis och att polisen skrattar åt det som inkommit. Var det verkligen så det gick till?
Vad är det då för oprofessionellt yrkesutövande?

Som nära anhörig har du rätt att får reda på Händelse förloppet.
Och de är F biträdet som ger ut det i så fall egen annan.
Vi har fri bevisprövning tack ock lov i detta land.
Prints som har visas går inte under förtal
Möjligtvis grejen som J sa Ang C
Men det tror jag hon skiter hög aktningsfullt i om någon vill slå
henne som L har utryckt det.

Och givetvis så finns det mera mer matnyttigt så att säga
som varken Anjo eller rask vet om

Och går inte polisen vidare med anmälningarna som e gjorda emot L
Och L skulle anmäla för förtal så sitter hon i skiten Endå

Om nu hon har bytt M-Biträde så ligger hon djävligt illa till kan man säga.
Citera
2024-01-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hela youtube har gått i ide verkar det som. Över en vecka sedan Rasken la ut nått och dem andra är helt tysta. Vad väntar dem på? Är dem bara rädda för att allt gick överstyr och det inte går att göra ogjort?
Det är verkligen tyst, det enda som kan dyka upp är Rasks helt ointressanta podd.

Jag tror nog att de är spaka inför vad som komma skall.
Det har väl gått upp för dem alla att det har begått en rad olika brott, och att det nog inte kan snackas bort.

Hoppas att var och en får sitt straff.
Citera
2024-01-15, 16:36
Medlem
Citat:
- Det påstods väl att L hade tömt allt. Hur ska ni ha det?
- Hur vet du att kronofogden tömt hans konton? Om de nu har gjort det?

För dom är efter chrippa! Hur skulle hon kunna tömma hans konton?
Citera
2024-01-15, 16:41
Medlem
[quote=CCkane|87042646]
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Brukar låta så för att man kritiserar endel kvinnor och säger att de har fördelar i samhället. Sen tror de att de vet hur mitt liv ser ut med civilstatus och hur mycket jag tjänar. Blir liksom lite pannkaka när de gör narr av sig själva

Precis likadant som Chrippa resonerade mot sina haters, då var man en arbetslös luffare. Fan de är mer lika än man tror.

Men jag vet hur det går till, man skriver pm till varandra och ryggdunkar varandra när det kommer in någon som är av annan åsikt/ tro. Riktigt kärring beteende, och värst är feta vita kvinnor som alltid ska leka offer och det är alltid någon annans fel. Större egoister finns inte, de tar garanterat sista chokladen ur alladin asken.

Jo, jag vet.

Det är en fråga vissa (och alltför många) kvinnor vill hålla kvar för att inte förlora makt.

/kvinna
Citera
2024-01-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så när förtala gänget sa att Chrippa gjorde slut med Linnea för att bli tillsammans med Julia, och därför Linnea "falsk anmälde" honom för misshandeln (enligt förtala gänget), då ljög förtals gänget? Eftersom Chrippa inte är tillsammans med Julia 😂
Bokade inte han och Julia nyss en resa utomlands utan lilla C?

Stackars Julia, hon har velat ha tillbaka Chrippa hela tiden, trodde dem skulle bli en familj igen, vi trodde det iallafall skulle hålla några månader, men det höll bara ett par dagar.
När ska Julia kasta Chrippa och inse att hon förtjänar bättre?

När man trodde cirkusen hade nått sin yttersta gräns så fortsätter det bara skena vidare. Börjar tro att mångt och mycket är allt bara ett spel för galleri, alla ska tjäna följare och likes, sympati och vara omtalade om precis allt. Man ska tycka synd om alla. Vad hände med store starka chrippa? Han verkar ju vara helt slut. Julia känns ju så otroligt naiv... De kommer inte bli ett stabilt par igen är min take...
Citera
2024-01-15, 16:45
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är verkligen tyst, det enda som kan dyka upp är Rasks helt ointressanta podd.

Jag tror nog att de är spaka inför vad som komma skall.
Det har väl gått upp för dem alla att det har begått en rad olika brott, och att det nog inte kan snackas bort.

Hoppas att var och en får sitt straff.

Märks att du inte har gjort en volta ...
Det Anjo o Rask har beskrivet hör inte till misshandeln utan i så fall
ett annat Brott som L får anmäla.

Det C Är / Var misstänkt för misshandel och fick förlängt
med något som kallas kollusions fara.
Dvs att polisen vill utreda andra saker som har kommit fram ifrån M
Han vart släppt innan en ny Häktningsförhandling hade dom hittat
något hade han suttit längre

Och Eftersom nu L Har bytt M-Biträde så kanske du förstår att allt inte står rätt till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in