2024-01-15, 15:59
Medlem
Märkligt att L inte blivit gripen än om hon nu blivit anmäld för att misshandlat ett barn. Brukar gå väldigt snabbt att gripa någon men med L tar de det lugnt och låter henne ränna ute i det fria..varför?
Citera
2024-01-15, 16:00
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tror de är jävligt rädda för att ha förtalat. Chrippa kanske också sagt åt de att tagga ner.

Tror nog mer att de förkommer en utredning äntligen emot L
därför det är tyst.
Kanalen kommer igång när Crippa har fått hem brevet att de är nedlagt, Emot honom
Citera
2024-01-15, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och när fan har man börja byta däck på en bil man hyr?

Kanske inte är en hyrbil men han har ju uppenbart lånat den av någon.
Citera
2024-01-15, 16:02
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Märkligt att L inte blivit gripen än om hon nu blivit anmäld för att misshandlat ett barn. Brukar gå väldigt snabbt att gripa någon men med L tar de det lugnt och låter henne ränna ute i det fria..varför?

Dom vill väll gå igenom allt först ,Vi får tids nog veta
Citera
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Oskyldig?
Citera
Medlem
Merrybums avatar
Jag känner lite att de beter sig som fjortisar Chrippa och Julia. Nu är de inte ihop.
Julia vädjar att alla ska sluta lägga sig i deras privatliv. Min tanke blir att då borde de sluta med social media.
Chrille är pinsamt mycket sig själv på Instagram. Det är party party sin är tufft fortfarande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Stämmer det så är det inte så positivt.
Kan i så fall ha att göra med polisanmälningarna och att olika vittnen
har trädet fram.

Om de skulle bli Åtal emot L så borde nog hon begära Lykta Dörrar.

Tycker att Anjo mfl borde ta det lite lugnt med det där. De gasade på som fan när Chrippa satt inlåst, nu ligger de jävligt lågt.

Anjo är en tjock jävel, egoist, tror hans åsikt är rätt jämnt. En manlig variant av kvinnliga tjockfolket.

Hoppas han får sitt, och ev den där betahanen Gustav. Rask har reagerat men ändå hållit hyffsat låg profil. Jacke sitter och gråter för att brorsan är häktad i 2 veckor. Kanske han fick flashbacks över sin tidigare borderline brud och blev sentimental när han fick reda på hur Chrippa haft det. Men det rimmar jävligt illa på den image de kablat ut genom alla år.
Citera
2024-01-15, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Kanske inte är en hyrbil men han har ju uppenbart lånat den av någon.

Leasing?
Citera
2024-01-15, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan ingen berätta vad som hände med Linneas ekonomi under förhållandet. Jag tror du är helt rätt
Tror att någonting blev uppenbart under julfirandet hos Linneas familj, om man säger som så...
Kanske Chrippa föreslog att lillbrorsan skulle börja med testo?
Han la upp bilder från träning med lillbrollan...
Eller bara helt enkelt en vidrig attityd, dvs normaltillstånd...

Fast jag vet inte, Linneas pappa var eld och lågor över att hans prinsessa äntligen fått sin prins...
Han visste vem Chrippa är, så nja
Citera
2024-01-15, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Dom vill väll gå igenom allt först ,Vi får tids nog veta

Intressant att Jocke och polisen går igenom L bevis och att polisen skrattar åt det som inkommit. Var det verkligen så det gick till?
Vad är det då för oprofessionellt yrkesutövande?
Citera
2024-01-15, 16:08
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tycker att Anjo mfl borde ta det lite lugnt med det där. De gasade på som fan när Chrippa satt inlåst, nu ligger de jävligt lågt.

Anjo är en tjock jävel, egoist, tror hans åsikt är rätt jämnt. En manlig variant av kvinnliga tjockfolket.

Hoppas han får sitt, och ev den där betahanen Gustav. Rask har reagerat men ändå hållit hyffsat låg profil. Jacke sitter och gråter för att brorsan är häktad i 2 veckor. Kanske han fick flashbacks över sin tidigare borderline brud och blev sentimental när han fick reda på hur Chrippa haft det. Men det rimmar jävligt illa på den image de kablat ut genom alla år.

Håller med ... Och även om hon anmäler för förtal får dom sin vilja igenom.

Anjo & Rask är skit stövlar
Citera
2024-01-15, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror att någonting blev uppenbart under julfirandet hos Linneas familj, om man säger som så...
Kanske Chrippa föreslog att lillbrorsan skulle börja med testo?
Han la upp bilder från träning med lillbrollan...
Eller bara helt enkelt en vidrig attityd, dvs normaltillstånd...

Fast jag vet inte, Linneas pappa var eld och lågor över att hans prinsessa äntligen fått sin prins...
Han visste vem Chrippa är, så nja

Jag tror Chrippa skuldsatt Linnea big time. När hon insåg att Chrippa under senare tid haft en allt annat än föräldraaktig kontakt med Julia tror jag hon fick frispel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in