2024-01-15, 12:42
Medlem
Julia skrev vi tar oss sakta men säkert framåt men vill inte folk ska lägga sig i alls

Jag tror ärligt han ej vill mer
Citera
2024-01-15, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tog inte lång tid innan ännu ett puckat val gjordes utan eftertanke
Lilla Chloe är TRE ÅR och blir involverad i Allt!

Hon har flängt fram och tillbaka, bevittnat våld och fått förklarat att pappa är hos polisen, det är separation efter separation , och allt förmedlas utan minsta tanke på att hon är ett barn som ska skyddas från sånt här.

Det här är bara början, det ser inte ut som om dessa 2 har förmågan att se till sitt barn och hennes behov öht.

Det är sorgligt!
Citera
2024-01-15, 12:44
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Han bekräfta ingenting.
Han trolla med åsnorna här i tråden.

Nejdå. Julia fick frågan om de var ihop igen och han skrek JAAAAA i bakgrunden. Svårt att se vad det har med trollning att göra.

Även snyggt mot dottern. Pappa är hemma igen och hon r säkert superglad men givetvis är det inte på riktigt denna gång heller. 35 år gammal och beter sig som en jävla tonåring. Get a grip.
Citera
2024-01-15, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja och han är väl fortfarande kär så han blir ett lätt byte, det kan förklara varför hon tagit bort honom på insta. Hon har honom kring fingret och visar makt genom att ta bort honom!
Vem är det som ändrar åsikt? Rannsaka dig själv
Det var ju Chrippa som lämnat Linnea och hon var så farlig..
Citera
2024-01-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Julia skrev vi tar oss sakta men säkert framåt men vill inte folk ska lägga sig i alls

Jag tror bara att han ville landa någonstans där han kände tryggheten.
Jag va ganska säker på att det va det som det handlar om.
Citera
2024-01-15, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Lilla Chloe är TRE ÅR och blir involverad i Allt!

Hon har flängt fram och tillbaka, bevittnat våld och fått förklarat att pappa är hos polisen, det är separation efter separation , och allt förmedlas utan minsta tanke på att hon är ett barn som ska skyddas från sånt här.

Det här är bara början, det ser inte ut som om dessa 2 har förmågan att se till sitt barn och hennes behov öht.

Det är sorgligt!

Som jag skrev tidigare så tror jag att J bara var en tillflyktsort för att det var dåligt mellan L och C. Det bästa och enda alternativet som stod med öppna armar. Han kanske insåg att gräset var inte grönare på den sidan heller, det var precis som han lämnade det.
Citera
2024-01-15, 12:47
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Eller så smörar Chrippa järnet för att Linnea ska se till att förhudsundersökningen läggs ner...
Han ska inte göra illas mer...
Menar du att det är ok för honom att misshandla kvinnor?
Citera
2024-01-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Eller så smörar Chrippa järnet för att Linnea ska se till att förhudsundersökningen läggs ner...
Han ska inte göra illas mer...
Det finns väldigt många (fula) alternativ, men ingenting av kärlek.

Utgångspunkten är fame och pengar och allt har en baktanke.

Så tomma inombords.
Citera
2024-01-15, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Som jag skrev innan, det är ännu en nitlott fylld med drama och skit.
Han är ännu mer puckad om han tar tillbaka gammalt...
Citera
2024-01-15, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Nejdå. Julia fick frågan om de var ihop igen och han skrek JAAAAA i bakgrunden. Svårt att se vad det har med trollning att göra.

Även snyggt mot dottern. Pappa är hemma igen och hon r säkert superglad men givetvis är det inte på riktigt denna gång heller. 35 år gammal och beter sig som en jävla tonåring. Get a grip.
Ja, det lät inte riktigt riktigt.
Kan ha varit förinspelat, för att invagga fansen att allt var som vanligt.

Vart är Julia?
Vart är Chloe?

Tanken att Chrippa och Henke har mer gemensamt än Julia, stärks. Mörka hemligheter.. olaga frihetsberövande, psykisk och fysisk misshandel, dataintrång, våldta...
Citera
2024-01-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Som jag skrev tidigare så tror jag att J bara var en tillflyktsort för att det var dåligt mellan L och C. Det bästa och enda alternativet som stod med öppna armar. Han kanske insåg att gräset var inte grönare på den sidan heller, det var precis som han lämnade det.
Exakt så tänker jag också.

Det är så genomskinligt så det blir pinsamt.

Det går att läsa dem som en öppen bok.
Citera
2024-01-15, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt så tänker jag också.

Det är så genomskinligt så det blir pinsamt.

Det går att läsa dem som en öppen bok.

Man behöver inte vara en raketforskare precis för att se igenom.
Hela det här är en cirkus!

Ta bort barnet från den där jävla karusellen av dårskap de här vuxna packar på. Vansinne är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in