2024-01-14, 08:45
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Min morfar var fjälljägare. Hade också kraftig bipolär sjukdom.
Attackdykare var också tuffingar.
Citera
2024-01-14, 09:02
Medlem
Filantrop78s avatar
Dagens Sverige är sedan längre tid lgbtq, woke, styrs av svenkfientliga. Vill ni försvara ett sådant Sverige?
Citera
2024-01-14, 09:04
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Så sant så. Vilka jävla fjollor detta landet var nu för tiden. Inför obligatorisk värnplikt så att alla gör den oavsett om man så mår dåligt över att inte kunna lägga upp inlägg på instagram.
Så du vill försvara lgbtq, woke, Sverige styrs av svenkfientliga som vill ta in ännu fler ointegrerbar massinvandring. Sådant Sverige är idag och det vill du kriga för.
Citera
2024-01-14, 09:35
Medlem
superbioks avatar
Fan, när jag ser denna typ av tråd ångrar jag verkligen att jag inte gjorde värnplikten 😔
Citera
2024-01-14, 09:52
Medlem
superbioks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Så du vill försvara lgbtq, woke, Sverige styrs av svenkfientliga som vill ta in ännu fler ointegrerbar massinvandring. Sådant Sverige är idag och det vill du kriga för.

Härligt med "nationalister" som du. Du är fan sämre än folk från mellanöstern och afrika. Men för all del, fortsätt gömma dig bakom missnöje. Jag hade hellre blivit av med dig än nån slumpartad man från Afghanistan, då är det fan illa. Lycka till gnällspik!
Citera
2024-01-14, 09:59
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiok
Härligt med "nationalister" som du. Du är fan sämre än folk från mellanöstern och afrika. Men för all del, fortsätt gömma dig bakom missnöje. Jag hade hellre blivit av med dig än nån slumpartad man från Afghanistan, då är det fan illa. Lycka till gnällspik!
Du är en patetisk gravt störd person. Galenskap att kriga för LGBTQIA+, woke och svenskfientliga styret i Sverige. Dessutom kommer USA att placera kärnvapen i Sverige, när/om NATO börjar krig mot Ryssland kommer definitivt Sverige att kärnvapenbombas av Ryssland.
Citera
2024-01-14, 10:52
Medlem
superbioks avatar
Oj vad du "vet" mycket. Vad tror du om att vi petar ut dig i nordatlanten i en eka utan åror och hoppas på bra vindar?
Citera
2024-01-14, 11:34
Medlem
Det är bara nyttigt att göra lumpen, även för tjejer
Man får lära sig att jobba i ett lag utan skönhetsoperationer, smink och märkeskläder
Ungar som blir kallade till mönstring idag förstår allvaret iom kriget i Ukraina
Det är vi som äldre som har legat o pillat oss i naveln på soffan och tänkt att det blir inget krig för ingen vill ha ett kärnvapenkrig. Det visade sig vara fel

Men jag är tveksam till hur många tjejer med invandrarbakgrund ska kunna göra lumpen? Med slöja och bröder/pappor som bevakar dom?
Citera
2024-01-14, 12:19
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargtickare
Är väldigt meningslöst med krig. Men kan tyvärr finnas andra som vill bestämma över dig, med våld om så ska vara. Eller du har inga principer? Principer låter väl lite hårt. Men du hade inte slagits för att få ha någorlunda frihet?
Japp. Skjuta dom som tvingar mig först. Om jag får tillfälle.
Citera
2024-01-14, 12:49
Medlem
hängballens avatar
Då kan dom väl göra lumpen i hemtjänsten och hjälpa till i sjukvården då.
Citera
2024-01-14, 14:09
Bannlyst
Är ni dårar eller? Tjejer ska inte göra lumpen, ett vistt antal som är villiga visst. Tjejers uppgift i vår nation är att ta hand om soldater. Så har det varit i 9 miljoner år. Och det finns en anledning till det. Eftersom ska föda barn med mig och ta hand om mig och barnet när jag kommer bloddrypande hem från strid. Frågor på det? Evolution min vän. Folket.
Citera
2024-01-14, 14:13
Medlem
Alltså är inte chockad över att meskvinnorna hoppar av till 70%, men det som chockar mig mer är 50% av männen, vilka jävla kräk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in