2024-01-13, 19:17
Avslutad
Hur skall Jockeponken få tillbaka Chrippas yt? Kanalen är registrerad på Linnea
Citera
2024-01-13, 19:24
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur skall Jockeponken få tillbaka Chrippas yt? Kanalen är registrerad på Linnea
Om jag inte minns fel, gjorde han inte Kanalen Linneas oxå? Då i somras när de var så himlastormande förälskade?
Citera
2024-01-13, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Om jag inte minns fel, gjorde han inte Kanalen Linneas oxå? Då i somras när de var så himlastormande förälskade?

Ingen aning men det verkar som att Chrippas kanal är registrerad på Linnea så då är det väl inte bara att stolpa in och säga att "Jag är en offentlig person, den stora jockiboi" och nu får ni släppa kanalen till Chrippa för han är min lillebror
Citera
2024-01-13, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Fast nu var det ju inte det jag svarade på. Dopy hävdar att man måste ha misstänkta bevis för att häkta någon. Och visst det stämmer till viss del, bevis av vardagsskador kan försätta en man i häkte, men det var inte mer än så. Chrippa är släppt, inte en jävel trodde på ludret mer än möjligtvis D.R dennes sympatisörer och skrikvänstern. Dvs inga att riktigt ta på allvar!

Du kan ju ställa dig själv frågan..Hade Linnea blivit häktad om Chrippa anmält och uppvisat 2 blåmärken? Jag tror inte det va, där har vi skillnaden i hur endel kvinnor drar nytta av sådana här tillfällen. Det är en jävla skam och ett slag i ansiktet på de som på riktigt är utsatta.

Och att jag ska vara med och bekosta detta jävla trams gör mig upprörd!
Nu var det väl inte Linnea som anmälde någonting?

Jag vet att det krävs mer för att häktas, än att tex rattfull köra ihjäl en 16-åring och krocka med ytterligare tre fordon, uppträda vidrigt och avskyvärd och ändå inte häktas...

Jag har inte läst häktningspromemorian, det framgår där, vad som skett inledningsvis.

Att du simpar och skyller på patriarkatet, stackars kränkta vita män osv, drar du rasistkortet eller manshatarkortet vid lämpligt tillfälle?

Har du läst häktningspromemorian, eller är det Jocke som påstår det efter sitt "förhör" i flera timmar?
Eller är det domare Gay Fluffer, som påstår det baserat på vad Lasse-Maja själv hävdar?
Citera
2024-01-13, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man kan säga vad man vill om Cluee men han är inte den vassaste kniven i lådan. IQ Badboll
https://www.youtube.com/watch?v=aqDP7twWZPs
Hahaha, nej, man blir som man umgås
Det är inte så att jag litar på någon som leker på youtube, men det finns människor i alla åldrar som tror på youtubers och wannabees...
Även galningar utan konsekvenstänk som åker hem till adresser och ska skipa rättvisa...
Citera
2024-01-13, 19:48
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HubertOlsson
Jag har en källa som säger att han faktiskt slog henne men det för att hon gav honom en örfil först men att Chrille tappade det och slog tillbaka.

That's what happend when u take drugs
Citera
2024-01-13, 20:14
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Jag har en källa som säger att han faktiskt slog henne men det för att hon gav honom en örfil först men att Chrille tappade det och slog tillbaka.
Helt rätt av Chrippa
Ger en tjej mig en örfil så får hon även en örfil tillbaka fast betydligt hårdare. Kallas jämlikhet
Citera
2024-01-13, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Går ett rykte om att Linnea antingen jobbar på CAIA eller har samarbete med CAIA... Någon som vet mer om det? I så fall är klan nummer 2 i Sverige inblandade... Wahlgren klanen...
Tror inte det.
J och L använder mycket av produkterna, L ville bli en influencer, det framgick tydligt.
Chrippa försökte halvhjärtat spela med, men det var en del av planen.
Han catfishade henne, liksom Julias snubbe.
Droger olika nätverk, gängkriminalitet undercover...

Kurdisk@ Räv3n, Jordgubb3n, Kräftan it all makes sense
Citera
2024-01-13, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
L kommer få det hett om öronen, om hon inte är dömd innan så slutar det nog med dagsböter och skyddstillsyn men långt ifrån omöjligt att hon får sitta i kurran.

Någon som kollat upp tidigare domar på L?
Ger mig fan på att hon har klippkort hos öppenpsyk och att hennes familj haft ett rent helvete med henne. Nu är ju familj kött och blod och de går väl i graven för henne även fast hon är störd. De vet nog egentligen sanningen!
Citera
2024-01-13, 21:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Då riskerar han att åka på det - eftersom hämnd inte är lagligt.
Citera
2024-01-13, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då riskerar han att åka på det - eftersom hämnd inte är lagligt.
Självförsvar är lagligt.
Citera
2024-01-13, 21:29
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Helt rätt av Chrippa
Ger en tjej mig en örfil så får hon även en örfil tillbaka fast betydligt hårdare. Kallas jämlikhet
Många tycker ju att det här med öga för öga tand för tand är förlegat. Men inte Chrippa enligt dig.

Citat:
L kommer få det hett om öronen, om hon inte är dömd innan så slutar det nog med dagsböter och skyddstillsyn men långt ifrån omöjligt att hon får sitta i kurran.
Varför då, lägga utredningen ner gör den med största sannolikhet med att brott kan ej styrkas, eller nedlagd på grund av bristande bevis. Vad tänker du Linnea ska torska dit på då?

Någon som varit tyst som en mus i offentligheten riskerar ju minimal risk att torska på något. Folk som snackar däremot. Riskerar alltid att torska.

Jag menar.
1, Vad var syftet med att dela all skit om Linnea?
Jag har ju svårt att se att syftet var något annat än att åsanka henne missaktning.

2, Hur stor spridning fick det sagda?
Enorm, cluee har slagit tittarrekord, och man får tro att Anjo hade bra siffror. Annars hade han knappast fortsatt.

3, Hur allmänt känt var det sagda innan?
Jag skulle säga noll allmänt känt.

4, Kan det sagda orsaka personen skada?
Jo men det tror jag nog, i synnerhet om hon vill leva sitt liv o Ankdamnen Stockholm innerstad.

Jag är ju inte jurist eller så. Men jag hade inte gillat vad jag skrev just nu om jag varit inblandad. För det ser ju ut som ett skolboksexempel på förtal.
Citat:
Hon borde få ett ordentligt straff, vore kul om hennes ex orkar komma in och vittna hur hon behandlat dom, det här kan komma att svida rejält.

Tösen behöver vård, no doubt.
vad vet jag, det är möjligt att hon behöver. Vi får hoppas att det inte är akutvård för skador som upostog när/ om hon blev misshandlad.

Skämt åsido, jag tänker att samtliga i den här soppan skulle behöva vård.

Men av nyfikenhet. Vilken brottsrubnlrsering vill du sätta på Linneas ordentliga straff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in