Citat:
Ursprungligen postat av
Sommargay
Vilket underbart skratt fiskaren har när #346 slängt på luren och fasaden släpper 😅
Jag undrar om man som närstående till en publicerad gädda orkar titta på konfrontationen och läsa chattloggarna eller om man bara nöjer sig med att urskönja det bekanta ansiktet bakom censoredloggan och stänger ner. Vad tror ni? Den där 9 min ljudfilen när #346 flörtar och fnittrar är ju halv skämskudde för mig som ändå tycker det är roligt att lyssna på. Jag hade nog haft svårt även om personen bara var en god arbetskamrat.
Det ingår nog som en del i bearbetningen. När dom lämnat chockfasen och blivit utskrivna från psyk så gör dom nog små inhopp och betar av vad som finns på dumpen. Kan tänka mig att ibörjan så klarar dom max några sekunder innan dom får psykbryt sedan blir det längre och längre.
Dom läser nog också mycket på andra gäddors sidor. Måste ju ändå kännas skönt att tex veta att det finns värre gäddor som tex den där zoogäddan som är strax under #346.
Då kan det ju kännas som det där skämssamtalet är en prutt i luften jämfört med zoogäddans bedrifter.