2024-01-13, 13:53
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Tittutgäddan #324 verkar ha tagit bort sig själv från Ratsit.

I händelselistan visas det i alla fall att han har bytt namn, flyttat och att hans civilstånd har ändrats.

Han fyllde år i onsdags förresten. Stort grattis!
Citera
2024-01-13, 14:09
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Fast dom hade ju lagt ut en annons om att hyra ut attefallshuset till en student med start ibörjan av 2024. Det talar ju för att försäljningen kom väldigt impulsartat av frugan.
Ska kolla det med min källa. #346 Håller för fullt på med att spika igen och dölja hans glory hole han har haft på Attefallaren.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-01-13 kl. 14:12.
Citera
2024-01-13, 14:14
Medlem
Sommargays avatar
Vilket underbart skratt fiskaren har när #346 slängt på luren och fasaden släpper 😅

Jag undrar om man som närstående till en publicerad gädda orkar titta på konfrontationen och läsa chattloggarna eller om man bara nöjer sig med att urskönja det bekanta ansiktet bakom censoredloggan och stänger ner. Vad tror ni? Den där 9 min ljudfilen när #346 flörtar och fnittrar är ju halv skämskudde för mig som ändå tycker det är roligt att lyssna på. Jag hade nog haft svårt även om personen bara var en god arbetskamrat.
Citera
2024-01-13, 14:19
Medlem
Har vi identifierat honom?
Citera
2024-01-13, 14:19
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vilket underbart skratt fiskaren har när #346 slängt på luren och fasaden släpper 😅

Jag undrar om man som närstående till en publicerad gädda orkar titta på konfrontationen och läsa chattloggarna eller om man bara nöjer sig med att urskönja det bekanta ansiktet bakom censoredloggan och stänger ner. Vad tror ni? Den där 9 min ljudfilen när #346 flörtar och fnittrar är ju halv skämskudde för mig som ändå tycker det är roligt att lyssna på. Jag hade nog haft svårt även om personen bara var en god arbetskamrat.

Jag hade definitivt inte klarat kolla chattloggar eller se konfrontationen om en närstående åkt fast.
Nej jag tror inte de orkar kolla in det hela. De går nog bara in på dumpen och ser inlägget och att dess närstående finns på bild sedan släcker de nog ned.

Så skulle iaf jag göra.
Citera
2024-01-13, 14:20
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:

Du är nog helt rätt ute, det behövs flera lager med skämskuddar för att ta sig genom den där skiten. Det hjälper inte med alla dessa apor det skickat som håller för ögonen 🙈.
Förstå vilken avgrund och avsky dessa stackars anhöriga måste känna.🙉
Citera
2024-01-13, 14:22
Medlem
Citat:

En annan dåre (Napp 289) som också har ett telefonsamtal som borde blivit nedskrivit är Pappastor. Det telefonsamtalet har också en rejäl skämskudde.
https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Citera
2024-01-13, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Du är nog helt rätt ute, det behövs flera lager med skämskuddar för att ta sig genom den där skiten. Det hjälper inte med alla dessa apor det skickat som håller för ögonen 🙈.
Blir man uthängd på Dumpen räcker det inte med skämskuddar. Det är en point-of-no-return för alla med normal känsla för integritet.

Citat:
Förstå vilken avgrund och avsky dessa stackars anhöriga måste känna.🙉
De bryr sig nog inte om gäddan, med tanke på vad Dumpen hänger ut honom som. Men deras eget väl och ve bryr de sig nog om, och det har förmodligen också fått sig en törn.
Citera
2024-01-13, 14:26
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Det ingår nog som en del i bearbetningen. När dom lämnat chockfasen och blivit utskrivna från psyk så gör dom nog små inhopp och betar av vad som finns på dumpen. Kan tänka mig att ibörjan så klarar dom max några sekunder innan dom får psykbryt sedan blir det längre och längre.

Dom läser nog också mycket på andra gäddors sidor. Måste ju ändå kännas skönt att tex veta att det finns värre gäddor som tex den där zoogäddan som är strax under #346.

Då kan det ju kännas som det där skämssamtalet är en prutt i luften jämfört med zoogäddans bedrifter.
Citera
2024-01-13, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
En annan dåre (Napp 289) som också har ett telefonsamtal som borde blivit nedskrivit är Pappastor. Det telefonsamtalet har också en rejäl skämskudde.
https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Helvete vad lång chatt. Kan du sammanfatta eller visa var det mest pinsamma skrivs och sägs?
Citera
2024-01-13, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Helvete vad lång chatt. Kan du sammanfatta eller visa var det mest pinsamma skrivs och sägs?
Lyssna på telefonsamtalet det är otroligt det är två stycken. Han vill göra barnet gravid. Hoppas någon annan kan sammanfatta för det är inte min starka sida.
Citera
2024-01-13, 14:31
Medlem

Ni som skriver om psyket etc snackar så mycket skit. Han och hustrun har just nu landat i Paradiset i Sydafrika.

Jag lyckas inte kopiera Instagram, men på @vin_novisen står det klart och tydligt att livet fortfarande är La Vida Loca. Varken hustru eller pedofil lider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in