Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Lite småfånigt med hans bok (eller blad) kan jag tycka.
Får lite Eminem-vibbar. När han sitter på bussen, lyssnar på musik och skriver ner texter
Hoppas han fokuserar lite mer på kapitlet när han aktivt valde att ta droger och ha det i sitt barns närhet, och hur han valde bort henne för att han ville leva ett fejkat lyxliv med en ny brud.
Mmm, Lillen, flickan utan namn...
Hon är en accessoar, som mest är ivägen.
När ska dom vuxna se till Chloes bästa?
Hon har inte ens haft en egen säng.
Alla har sett men ingen har reagerat, förren POLISEN gör en orosanmälan, vilket dom är skyldiga att göra, för att det finns en liten flicka på tre år i familjen.
Jag blir osäker över anmälan, om det inte är som så att flickvännen även anger sig själv för att ta droger och annan kriminell verksamhet.
Jag förstår att hon har sekretesskyddade uppgifter.
Hur Julia kan pissa på henne och så vidare, håller jag för mig själv, så att inte bevis kan undanröjas eller bortförklaras.
#damagecontrol
Ibland är verkligheten värre än vad man tror, som i fallet med syskonparet som torterades av Köpinginfluencermorsan och sin egen far, eller ättiksflickan i Eslöv...
Det finns olika typer av misshandel och övergrepp.
Man skyddar barnen. Alltid. Oavsett.
Tänk att influencers hävdar att anmälningarna är fejk, tillochmed när POLISEN griper en man och åklagaren yrkar på GROV MISSHANDEL, men han häktas för misshandel.
Nu är han fri och har återgått starkare än någonsin, får så mycket peppande ord, NU NU JÄVLAR kommer det ta fart. Hey Ho lets go?