2024-01-13, 09:39
Medlem
Snart gått 3 veckor och inget bevis ifrån Linnea har kommit fram, högst olyckligt! Det som har kommit är ifrån niggresen på TikTok med knackig skolengelsk brytning men det är endast baserat på ord.. Ge oss något.
Citera
2024-01-13, 09:39
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det spelar ingen roll. Är kanalen nerstängd så kan inte ens kung Jockeponken återställa den

Ja, visst är den nerstängd. Undrar om åklagare planerar att använda domslutet från Rasks rättegång för att döma Chrille och Anjo för sama sak. Känns ju som att dom kan vara tvungna nu när Anjo och Chrille har startat ett krig.
Jag tolkar cirkusen som ett hot mot åklagare och domare som ska frikänna Chrilleboi eller bli doxade av Gangsteranjo, precis som brottsoffret blivit. Anjo är ingen vanlig influenser.. han jobbar med doxing mot skurkar som är klandervärda.. som snutarna som dom ska exposa i nästa video.
Klart att åklagare och domare ska doxas sen också om dom diskriminerar män genom att döma Chrille lol
Citera
2024-01-13, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja han blir sjukligt manisk, hoppas han åker dit på förtal.
Är du team amber eller team depp idag?
At the end of the day, jag kan se mig själv i ögonen och sover gott om natten, illamåendet blir jag inte av med förrän samtliga youtubevider stoppas.

Follow the money
Säg inte emot, då kommer du få smaka på Anjos krigsbatong
Citera
2024-01-13, 09:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja, visst är den nerstängd. Undrar om åklagare planerar att använda domslutet från Rasks rättegång för att döma Chrille och Anjo för sama sak. Känns ju som att dom kan vara tvungna nu när Anjo och Chrille har startat ett krig.
Jag tolkar cirkusen som ett hot mot åklagare och domare som ska frikänna Chrilleboi eller bli doxade av Gangsteranjo, precis som brottsoffret blivit. Anjo är ingen vanlig influenser.. han jobbar med doxing mot skurkar som är klandervärda.. som snutarna som dom ska exposa i nästa video.
Klart att åklagare och domare ska doxas sen också om dom diskriminerar män genom att döma Chrille lol

Säg att Chrippa blir dömd för det misstänkta brottet. Hur kommer fortsättningen bli då? Har rätten fel, eller pudlar man?
Jag stör mig in i helvete på hur honorna, vill inte kalla dem kvinnor, bakom dessa män kan ställa sig bakom drevet
Citera
2024-01-13, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Snart gått 3 veckor och inget bevis ifrån Linnea har kommit fram, högst olyckligt! Det som har kommit är ifrån niggresen på TikTok med knackig skolengelsk brytning men det är endast baserat på ord.. Ge oss något.
Linnea följer svensk lag, hoppas hon klarar stå emot alla påtryckningar och hatdrev.

Jag personligen tycker att förhållandet luktat skunk från början.
Detta utfall är vidrigt.
Ingen förtjänar det
Citera
2024-01-13, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är du team amber eller team depp idag?
At the end of the day, jag kan se mig själv i ögonen och sover gott om natten, illamåendet blir jag inte av med förrän samtliga youtubevider stoppas.

Follow the money
Säg inte emot, då kommer du få smaka på Anjos krigsbatong

Har hela tiden hävdat att Anjo gör fel. Men du har för vana att blanda ihop. Jag tycker fortfarande L är psyko och tror att Chrippa är oskyldig till det han är anklagad för. Bara för det så behöver inte Anjo göra content och förtala. Testa ha flera tankar i huvudet samtidigt!
Citera
2024-01-13, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Säg att Chrippa blir dömd för det misstänkta brottet. Hur kommer fortsättningen bli då? Har rätten fel, eller pudlar man?
Jag stör mig in i helvete på hur honorna, vill inte kalla dem kvinnor, bakom dessa män kan ställa sig bakom drevet
Dom är mer osynliga än männen, men dom kommer få sitt.
Se på Epstein...
Citera
2024-01-13, 09:55
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Nu måste väl ändå denna cyberbullying kunna stoppas?!

#polisen
#rättssystemet
#räddabarnen

Citat:
https://nathatshjalpen.se/a/drev/

Drev är en negativ nyhet om en person/organisation/institution- som står under en stor mediebevakning av ledande medier och journalister där vinkeln på nyheten är ensidig.

Följden av detta är att alla är samstämmiga i sin kritik och chansen för personen/organisationen/institutionen att bemöta kritiken eller nyansera samtalet är mycket liten. Ensidig betyder att nyheten presenteras på liknande sätt på alla ställen där nyheten nämns.

Nyheten i sig är att personen/organisationen/institutionen har brutit mot en norm eller uppfattats bryta mot en norm. Resultatet av denna ensidiga bevakningen är oklar - det kan exempelvis leda till att någon säger upp sig eller ber om ursäkt, eller att en utredning startas. Om det är en specifik person som angrips så upplever hen ofta stress och psykisk ohälsa.

Man ska iaf inte besvara om man har ett drev emot sig.
Sjukt att dom håller på med drev och kommer undan med det.
Citera
2024-01-13, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Har hela tiden hävdat att Anjo gör fel. Men du har för vana att blanda ihop. Jag tycker fortfarande L är psyko och tror att Chrippa är oskyldig till det han är anklagad för. Bara för det så behöver inte Anjo göra content och förtala. Testa ha flera tankar i huvudet samtidigt!
Tack för tipset🫶 jag kan tänka själv och litar till Fru Justitia.
Jag uttrycker mig klantigt ibland, men kan erkänna mina misstag. Det är en väldig skillnad mellan att vara en hatande pissluffande dagdrivare som tjattrar anonymt på nätet, mot att vara barn och ungas förebild och tjäna pengar på att försöka krossa människor genom sina sociala medier.

Youtube, skolgåden 2.0, mobboffrens revansch
Citera
2024-01-13, 10:03
Medlem
vichy6s avatar
Julia har över 4 tusen live när hon smetar kräm i fejset.

Någon som ser vinnare och förlorare här?
Citera
2024-01-13, 10:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Tack för tipset🫶 jag kan tänka själv och litar till Fru Justitia.
Jag uttrycker mig klantigt ibland, men kan erkänna mina misstag. Det är en väldig skillnad mellan att vara en hatande pissluffande dagdrivare som tjattrar anonymt på nätet, mot att vara barn och ungas förebild och tjäna pengar på att försöka krossa människor genom sina sociala medier.

Youtube, skolgåden 2.0, mobboffrens revansch

1000% med dig här!
Citera
2024-01-13, 10:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Länk
Från åklagarmyndigheten

Grundregeln är att åklagare inte får väcka åtal för förtal, grovt förtal eller förolämpning. Initiativet till åtal ligger istället hos den person som anser sig ha blivit utsatt för ett sådant brott. Det finns dock några viktiga undantag.
En första förutsättning för att åklagare ska kunna väcka åtal är att brottet har riktat sig mot någon som är under 18 år eller att brottsoffret gjort en brottsanmälan. En andra förutsättning är att åtal ska, som lagen säger, anses vara påkallat från allmän synpunkt

Anjo hävdar att det är för folket som videorna är viktiga, för att det oratas och sprids, därför har han sin egen domstol med egna nämndemän och enväldig domare är Jockiboi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in