2024-01-12, 21:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
"Flickvännen beskriver oro..." Stå det även.
Så polisen gör en anmälan enligt rutin och L har även uttryckt oro.

Kanske är ihopknåpat, vem vet.
Varför skulle C polare hänga ut en fejkat brev från soc men en faktiskt socialsekreterares underskrift? Är han så puckad i skallen att han fabricera ihop något sånt?
Socialsekreterarens namn är riktigt, det finns en sån person som jobbar/har jobbat på soc i Stockholm
Senast redigerad av Dopy 2024-01-12 kl. 21:35.
Citera
2024-01-12, 21:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Det Linnea har på Crippa är ett sugmärke och ett rivmärk
Och chrippa har sår på knogarna efter att ha slagit Linnea så illa att hon hamnade i koma
Citera
2024-01-12, 21:35
Medlem
sonofnatures avatar
Anjo tror han e kung nu 😅
Citera
2024-01-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Socialsekreterarens namn är riktigt, det finns en sån person som jobbar/har jobbat på soc i Stockholm

Jo jag vet, därför undrar jag varför C polare skulle fejka ett brev med socialsekreterarens signatur och namn.
Citera
2024-01-12, 21:38
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hade jag varit Linnea så hade jag anmält - spridningen är så stor så det bör falla under allmänt åtal.

Ja, jag tror du har rätt i det.
Citera
2024-01-12, 21:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Anjo tror han e kung nu 😅
Han tycker Hon har gått över gränsen?
Det gjorde han för 8 dagar sen
Citera
2024-01-12, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Förtal hit och dit.. Återigen, Linnea måste dra ärendet civilrättsligt. Åklagare kommer inte hjälpa henne. Inget hindrar henne från att skicka iväg en stämningsansökan till vem hon vill.
Inte alls.
Jag är benägen att tro att detta är högintressant för en åklagare att reda ut, då det är pga sociala medier som barn och unga mår dåligt, det skapar en kroppshets, märkeshets, eftersträvan att bli en youtuber?!
Titta bara på Rask, han hoppas fortfarande på att bli en youtuber...

Det är vidrigt och Anjo och company med Jocke i täten med sina jävla utvalda socpapper där han jagar sympati och utmålar ett helvete, allt var så orättvist.
Citera
2024-01-12, 21:48
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Och chrippa har sår på knogarna efter att ha slagit Linnea så illa att hon hamnade i koma
Men vart tilldelades dessa slag då hon inte har blåmärken? Är seriöst nyfiken
Citera
2024-01-12, 21:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Men vart tilldelades dessa slag då hon inte har blåmärken? Är seriöst nyfiken
Hur vet du att hon inte har blåmärken?
Citera
2024-01-12, 21:56
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Han tycker Hon har gått över gränsen?
Det gjorde han för 8 dagar sen

Alltså han tappar det bara mer och mer! Nu försöker han undvika förtal genom att inte säga hela Linneas namn utan benämner henne som L. I Anjos nya video gräver han bara gropen djupare och djupare… Jag hoppas verkligen att han anmäls och fälls för det han pysslar med! Han kommer med väldigt grova anklagelser och pratar om hur hatad L är. Det är ju hans förtjänst.
Citera
2024-01-12, 21:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jo jag vet, därför undrar jag varför C polare skulle fejka ett brev med socialsekreterarens signatur och namn.

Det är knappast fejkat. De har mycket att göra, bryr sig knappast om skriv eller stavfel. Plus att det är standard att soc kopplas in vid våld eller narkotika.
Citera
2024-01-12, 21:59
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Alltså han tappar det bara mer och mer! Nu försöker han undvika förtal genom att inte säga hela Linneas namn utan benämner henne som L. I Anjos nya video gräver han bara gropen djupare och djupare… Jag hoppas verkligen att han anmäls och fälls för det han pysslar med! Han kommer med väldigt grova anklagelser och pratar om hur hatad L är. Det är ju hans förtjänst.

Med tanke på alla hans andra videos så är det uppenbart det är Linnea han menat, så han fortsätter bara gräva ☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in