2023-12-24, 20:43
Medlem
Mune Sangss avatar
Skall vi ha en riksjultomte står Göran högst på listan
för mig.
Citera
2023-12-29, 01:04
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Skall vi ha en riksjultomte står Göran högst på listan
för mig.

Det vore något det !.
Nu när SVT inte lyckats ”kupa ” in honom som julvärd 😉
Citera
2024-01-11, 04:39
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Nu är fjanten ute och klankar på ÖB för att han varnar för Ryssland och skapar krigshysteri.

Greider borde åka på en bildningsresa nånstans där hans ryska vänner härjat- t ex Butja eller Mariupol.
Citera
2024-01-11, 08:54
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Att han ge vara kvar i medievärlden är ett bevis på hur sjukt samhället är.
Citera
2024-01-11, 11:55
Medlem
TeEsErs avatar
Det både jobbiga och oerhört trevliga med Greider är att han visserligen har olidligt dumma åsikter men han är så kommunikativ och artig i sin framtoning att han kan vara med varsomhelst (och det är han ju också, den lilla linslusen) och ändå vara intressant. Även om jag inte håller med honom kan jag respektera hur han beskriver sina åsikter utifrån sin världsbild och hur han relaterar till andras åsikter utan att idiotförklara dem.

Dessutom är han en sån person som kan stå och debattera med en (lika trevlig och kommunikativ) total åsiktmotståndare och sen ändå dela en taxi hem från tv-huset.

Greider är nog en sån som, när han går bort, kommer få lovord från de flesta håll och att många kommer beskriva honom just som skarp, välformulerad och en alltid värdig debattmotståndare.
Det är lite tunt med den sortens media/politikmänniskor om vi tittar i de yngre generationerna.
Citera
2024-01-11, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Det både jobbiga och oerhört trevliga med Greider är att han visserligen har olidligt dumma åsikter men han är så kommunikativ och artig i sin framtoning att han kan vara med varsomhelst (och det är han ju också, den lilla linslusen) och ändå vara intressant. Även om jag inte håller med honom kan jag respektera hur han beskriver sina åsikter utifrån sin världsbild och hur han relaterar till andras åsikter utan att idiotförklara dem.

Dessutom är han en sån person som kan stå och debattera med en (lika trevlig och kommunikativ) total åsiktmotståndare och sen ändå dela en taxi hem från tv-huset.

Greider är nog en sån som, när han går bort, kommer få lovord från de flesta håll och att många kommer beskriva honom just som skarp, välformulerad och en alltid värdig debattmotståndare.
Det är lite tunt med den sortens media/politikmänniskor om vi tittar i de yngre generationerna.
Du ringar in honom som person bra. Och hur andra ser på honom. Om jag inte minns fel fick han knappt någon kritik när han slog ned Mats Drougge för 30 år sedan. Det e ingen som stör sej på Greider. Möjligtvis den misshandlade.
Citera
2024-01-12, 18:27
Medlem
Tornving vs Greider på Aktuellt!
Greider framstår som den naiva fredsskadade 68-vänster han är.
Citera
2024-01-12, 19:23
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Tornving vs Greider på Aktuellt!
Greider framstår som den naiva fredsskadade 68-vänster han är.

Länk vore trevligt
Citera
2024-01-12, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Du ringar in honom som person bra. Och hur andra ser på honom. Om jag inte minns fel fick han knappt någon kritik när han slog ned Mats Drougge för 30 år sedan. Det e ingen som stör sej på Greider. Möjligtvis den misshandlade.

Slog han alltså ner Mats Drougge?
Vart hände det här och hur gick det till?
Citera
2024-01-13, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Slog han alltså ner Mats Drougge?
Vart hände det här och hur gick det till?
Tror det var på en musikfestival. Drougge hade tydligen inte så mycket att sätta emot.
Citera
2024-01-13, 11:18
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mikael-tornving-till-goran-greider-bullshit
Citera
2024-01-13, 13:19
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr

Så är det! Lars Werner var också på det viset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in