2024-01-11, 15:53
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
De sekunder det tog innan poletten trillade ner i hans gäddhjärna kommer skrivas in i historieböckerna. Det var inte som att han "OH SHIT!" och avbröt direkt, utan fortsatte rycka i drulen med ett leende en stund till. Tänk att försöka snacka sig ur den situationen.
Om jag minns rätt så hade Mr X aldrig dykt upp till de planerade barnträffarna pga nervositet, men en vuxen gick desto bättre så Mr X här trodde ända fram tills diskussionen började att det var en villig kåt och glad hona som närmade sig så det var därför han inte avbröt direkt

rdit: var typ 11:e på bollen här. Nåväl...
Citera
2024-01-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Ok, jag hade för mig att det var en 28-årig pedofilmamma så jag rättar mig själv där. Men alltjämt den sjukaste jäveln Dumpen någonsin fångat.

Topp 10 är han åtminstone. Tycker Kisagäddan #344 och Muskotman är med däruppe, likaså #200 Peddo-Nekro.

Alla de tre är dessutom Östgötar, så något är det med vattnet där.
Citera
2024-01-11, 15:59
Avslutad
Våldtäktspedofilen som helst agerar i mörkret.

Linkedinprofilen är borta igen. Troligtvis "pausad". Han öppnade väl upp den för att hämta sitt CV att skicka till bensinmackarna runt om i Lund.
Citera
2024-01-11, 16:01
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Topp 10 är han åtminstone. Tycker Kisagäddan #344 och Muskotman är med däruppe, likaså #200 Peddo-Nekro.

Alla de tre är dessutom Östgötar, så något är det med vattnet där.
#200 tar priset, tänkte inte ens på honom. Men MrX är uppe i toppen han med. Andra rekordsjuka pedofiler är mannen från incestgrupp, femfinger-Tobbe samt Mellanhanden.
Citera
2024-01-11, 16:07
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Våldtäktspedofilen som helst agerar i mörkret.

Linkedinprofilen är borta igen. Troligtvis "pausad". Han öppnade väl upp den för att hämta sitt CV att skicka till bensinmackarna runt om i Lund.
Så kan det vara. Det blir den typen av jobb som väntar de sista verksamma åren, vilket blir en jävla omställning. Om han nu kommer ha lust att fortsätta leva.
Citera
2024-01-11, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Det finns ett talessätt ( låter tuffare på engelska )

Dont Assume, it makes an ASS of U and Me

Att # 342 arbetade som forensiker behöver ej innebära att han hade dagarna fulla med barnporr och granska övergreppsmaterial i arbetet- Tvärtom tror jag att hans inriktning var ljud och ljudrelaterat arbete. Men jag tar det ej för givet.

Mvh
Så kan det givetvis va. Men 40 sekunder in i videon säger Sara följande. ”är det lämpligt att man granskar övergreppsmaterial samtidigt som man söker efter barn i sexuellt syfte”. Det är det jag går efter om det sen är en trådsanning eller inte det tar jag ingen ställning till.
https://dumpen.se/2024/01/05/polisens-it-forensiker-och-gadda-i-ett-napp-342-uppsala/
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-01-11 kl. 16:29.
Citera
2024-01-11, 16:27
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Och när han långsamt fått på sig kalsongerna, jeansen och skärpet och därefter tar på sig glasögonen - Sara säger att det är samma glasögon som Mr X har på sig - Peddot tar av sig glasögonen och säger: "Jag använder inte glasögon."

Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
MR X hade stämt träff med en 28åring för att ha sex när han konfronterades, mötet var inte med en pedofilmamma.

Dumpen valde att skapa ett vuxenkonto för att lura fram honom..

Rätt ska vara rätt

Och han säger inte vid konfrontationen att han inte har glasögon. Han säger att han inte har glasögon på sin bild, eller något i den stilen. Men den skarvade versionen blir ju roligare.
Citera
2024-01-11, 16:36
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Jag tvivlar på att det är Hank ni ser, tror ni behöver gå till Specsavers, ser likheten men konstaterar att det inte är Hank som sitter där och garvar åt Fredrik Lindströms skämt.
Det var roligt så länge det varade😅🤣
Citera
2024-01-11, 16:45
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Det var roligt så länge det varade😅🤣
-Sa #345 om livet då han träffade Sara & Patrik och hamnade på Dumpen
Citera
2024-01-11, 16:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Och han säger inte vid konfrontationen att han inte har glasögon. Han säger att han inte har glasögon på sin bild, eller något i den stilen. Men den skarvade versionen blir ju roligare.

Din version var faktiskt ännu roligare. I videon säger MrX: "Jag har inga glasögon ...nånting ohörbart", samtidigt som han viftar med sina glasögon.
Citera
2024-01-11, 17:03
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
#200 tar priset, tänkte inte ens på honom. Men MrX är uppe i toppen han med. Andra rekordsjuka pedofiler är mannen från incestgrupp, femfinger-Tobbe samt Mellanhanden.

Hur placerar sig gäddan som hade hemmet fullt med uppblåsbara badleksaker?

Snubben som polisen sågade upp ytterdörren för?
Citera
2024-01-11, 17:16
Medlem
Bandoliers avatar
Tog Mr X livet av sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in