2024-01-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag minns när han publicerades, då satt vi många och spekulerade precis som du säger vilket toppjobb han kunde tänkas ha, men Hassan sa redan då "Äh, han spelar bara, han har ett vanligt knegarjobb" - och mycket riktigt................

Den där Hassan har känsla för det här..
Citera
2024-01-11, 15:19
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det spelar en stor roll i sammanhanget.
Nej, det spelar enbart roll i juridiska sammanhang. Det är väl klart som fan att inget företag vill representeras av människor som sexchattar med sådana de tror är minderåriga. När han gråter över jobbet har han bara sig själv att skylla, oavsett om barnet i fråga var verkligt eller inte.
Citera
2024-01-11, 15:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Lätt det mest absurda som någonsin visats på Dumpen, när han fäller kommentaren ”barnporr sysslar jag INTE med”, efter att just ha exponerats som ett pervo som sitter och runkar i bilen vid nåt jävla grustag. Precis där mötet med pedofilmamman stämts. Som att han på något sätt kan rädda sitt rykte mitt i hela cirkusen. Hela situationen är så jävla overklig och någonstans väldigt tragikomisk.

Och när han långsamt fått på sig kalsongerna, jeansen och skärpet och därefter tar på sig glasögonen - Sara säger att det är samma glasögon som Mr X har på sig - Peddot tar av sig glasögonen och säger: "Jag använder inte glasögon."
Citera
2024-01-11, 15:22
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Han var en av tre i ledningsgruppen. Verksamhetschef syd.

Jag har faktiskt själv haft kopplingar till Umia i mitt yrkesliv på senare dagar, dock varken känt till eller haft något med gäddan att göra då jag varit uppe i Umeå och jobbat. Är inte anställd av Umia, men har haft med lite olika samarbeten att göra. Blev ändå chockad att det var just Umia han jobbade för.
För att springa på Micke #345 måste du nog vara på kontoret i Skåne. Umia är ett fint och välskött företag med gott renommé i branschen.
Men nu har dom fått en cancersvulst på halsen som dem bör akutoperera bort! Mot denna svulst hjälper strålning föga här krävs både yxa, kniv med mycket möda.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-01-11 kl. 15:34.
Citera
2024-01-11, 15:29
Medlem
Citat:
#345 har nu förlorat jobbet

Hans LinkedIn är därmed återaktiverad. Men nog blir det svårt att bli populär på någon arbetsplats framöver.

Helt öppet att kommentera alla hans inlägg och kommentarer. Varför återaktiverar han den så snabbt? Finns det ens någon mening att återaktivera den vid 62 års ålder? Han är väl körd för livet?
Citera
2024-01-11, 15:35
Medlem
Citat:
Lätt det mest absurda som någonsin visats på Dumpen, när han fäller kommentaren ”barnporr sysslar jag INTE med”, efter att just ha exponerats som ett pervo som sitter och runkar i bilen vid nåt jävla grustag. Precis där mötet med pedofilmamman stämts. Som att han på något sätt kan rädda sitt rykte mitt i hela cirkusen. Hela situationen är så jävla overklig och någonstans väldigt tragikomisk.

MR X hade stämt träff med en 28åring för att ha sex när han konfronterades, mötet var inte med en pedofilmamma.

Dumpen valde att skapa ett vuxenkonto för att lura fram honom..

Rätt ska vara rätt
Citera
2024-01-11, 15:39
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
MR X hade stämt träff med en 28åring för att ha sex när han konfronterades, mötet var inte med en pedofilmamma.

Rätt ska vara rätt

Och MR X är på rätt plats 6 feet´s under.
Citera
2024-01-11, 15:41
Avstängd
Citat:

Rätt ska vara rätt

Mr X hade även skickat massor av barnporr till barnkonton, bl a på en vuxen man som våldtar en liten flicka (hans systerdotter?).
Citera
2024-01-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Och MR X är på rätt plats 6 feet´s under.

Absolut, men det stämmer inte att han skulle träffa en uttalad pedofilmamma. Själva konfrontationen kommer i lite annan anda när man vet det.

Men han är där han hör hemma.
Citera
2024-01-11, 15:49
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:

Rätt ska vara rätt
Ok, jag hade för mig att det var en 28-årig pedofilmamma så jag rättar mig själv där. Men alltjämt den sjukaste jäveln Dumpen någonsin fångat.
Citera
2024-01-11, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Mr X hade även skickat massor av barnporr till barnkonton, bl a på en vuxen man som våldtar en liten flicka (hans systerdotter?).

Absolut, men det skrevs här att han skulle träffa en peddomamma, vilket inte stämmer.
Han satt o runka upp den till ett möte med en 28åring, är ju därför han inte sluta direkt när Sara kommer. Han är ju inställd på att hon är kvinnan.

Den att han var vidrig är en annan sak.
Citera
2024-01-11, 15:52
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Helt öppet att kommentera alla hans inlägg och kommentarer. Varför återaktiverar han den så snabbt? Finns det ens någon mening att återaktivera den vid 62 års ålder? Han är väl körd för livet?
Verkar dock som att han öppnade den för att kunna radera den helt, då den är borta nu. Eller så var det så att han inte fullt ut fattade gravallvaret och trodde han skulle kunna få jobb igen, för att sedan tas ner till verkligheten igen med väl valda kommentarer och meddelanden. Han lär få leva på gamla besparingar livet ut, om han inte tar livet av sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in