2024-01-11, 11:16
Medlem
Jodasaatt70s avatar
#345 ja nu har frugan stängt ner sin fejja.
Nu har nog helvetet brutit löst för rödluvanpedofilen.
Citera
2024-01-11, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Dra på satan, det där ÄR hank!
Det glädjer mig att se honom le.

Edit: https://ibb.co/tQ3YkVK

Öronsnibben ser lite annorlunda ut, och han på föreställningen ser sundare ut, mer hull och välrakad.

Vore också underligt om Hankman hade vigselringen kvar?

Men förfärligt lika, kanske Hank supit upp sin kroppsvikt något.

Det var lite samma slutsats jag kom till också. Utöver öronsnibben så tycker jag mig se lite skillnad i huden runt öronen - rynkor - som jag inte kan se i konfrontationsvideon. Näsan på personen i publiken är också lite mer böjd än Hanks. Men i övrigt, väldigt likt!
Citera
2024-01-11, 11:31
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
#345 ja nu har frugan stängt ner sin fejja.
Nu har nog helvetet brutit löst för rödluvanpedofilen.

Det var synd. Ofrivillig deplattformering? Tillvaron såg ljuv ut. Man kunde leva sig in i tillvaron via bilderna.

Är det inte bara att ta bort bilderna på mannen?

Det är knappast kvinnan som ska skämmas.

Dags att skicka en röd Det går åt helvete med frugan-tshirt åt Toppgäddan? Som dessutom verkar vara en hybrid av torsk ...
Citera
2024-01-11, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#345 Denne självgoda skåning hade ingen aning under konfrontationen vad Dumpen är, han visste inte att han stod mitt emot avgrunden, slutet på det liv han levt i symbios med fru, barn och barnbarn och yoga.
Han har på riktigt skitit i det blå skåpet.
Undrar hur koncernen Umia ställer sig till detta, kan innebär att de drar sig ur ett pågående förvärv, enligt bokföringen så har han fortfarande inte cashat ut sin firma. Vill kunder nere i Skåne arbeta med företaget om dåren är kvar. En person som ordagrant säger att han ska våldta en 14-åring i en mörk park. Fy fan vilket vidrig person.
Är Umia underrättade?
Han levde inget extra vagant liv bodde i ett getto-område i en liten lägenhet med frun och en inneboende 47-årig man och körde en gammal Passat.
Frågan är ifall den stackars yoga-frun har råd att slänga ut aset då han verkade stå för inkomsterna, får hoppas att hon har medel och kraft, den självgoda dåren kommer säkert att slingra sig och försöka ljuga och manipulera.
Stackars frun har ägnat hela förmiddagen till att stänga ner Facebook men gäddan är fortfarande kvar på hennes Yoga företags Insta där han står och spänner sin lekamen.

För att avsluta dårens plågor ordineras Cyanid.

https://dumpen.se/2024/01/10/39542/

Vacker text kompis.

Schöningen 345 är djupt rotad i frugans liv och företag. Svårt att klippa. Hoppas hon gör det trots allt.

Finns nog många yogahomon som vill belägra den lättsvarta korthåriga pojkkvinnan.

Troligtvis är den Passatberidna inneboenden någon slags sexkompanjon till paret, där Mickepicke inte får vara med lika mkt som han önskar .
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-01-11 kl. 11:40.
Citera
2024-01-11, 11:38
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#345 Denne självgoda skåning hade ingen aning under konfrontationen vad Dumpen är, han visste inte att han stod mitt emot avgrunden, slutet på det liv han levt i symbios med fru, barn och barnbarn och yoga.
Han har på riktigt skitit i det blå skåpet.
Undrar hur koncernen Umia ställer sig till detta, kan innebär att de drar sig ur ett pågående förvärv, enligt bokföringen så har han fortfarande inte cashat ut sin firma. Vill kunder nere i Skåne arbeta med företaget om dåren är kvar. En person som ordagrant säger att han ska våldta en 14-åring i en mörk park. Fy fan vilket vidrig person.
Är Umia underrättade?
Han levde inget extra vagant liv bodde i ett getto-område i en liten lägenhet med frun och en inneboende 47-årig man och körde en gammal Passat.
Frågan är ifall den stackars yoga-frun har råd att slänga ut aset då han verkade stå för inkomsterna, får hoppas att hon har medel och kraft, den självgoda dåren kommer säkert att slingra sig och försöka ljuga och manipulera.
Stackars frun har ägnat hela förmiddagen till att stänga ner Facebook men gäddan är fortfarande kvar på hennes Yoga företags Insta där han står och spänner sin lekamen.

För att avsluta dårens plågor ordineras Cyanid.

https://dumpen.se/2024/01/10/39542/

Du är en förnuftig karl, och jag gillar dina bestraffningsmetoder. Både kölhalning och cyanid låter som ypperliga insatser!
Citera
2024-01-11, 11:42
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Du är en förnuftig karl, och jag gillar dina bestraffningsmetoder. Både kölhalning och cyanid låter som ypperliga insatser!
Ha ha, i bestraffningsstegen där Ajabaja är lägst är Cyanid högst. Kölhalning ligger i skalan 1-10 på en 6:e plats.
Citera
2024-01-11, 11:58
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
🤣🤣🤣bra spanat!! Ja det lär ju ha varit innan Hank mötte Dumpen. Vigselringen sitter på handen.
Jag tvivlar på att det är Hank ni ser, tror ni behöver gå till Specsavers, ser likheten men konstaterar att det inte är Hank som sitter där och garvar åt Fredrik Lindströms skämt.
Citera
2024-01-11, 12:17
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forloop
Jag tror att jag måste sluta följa den här tråden, för jag har börjat se gäddor lite överallt. Här om kvällen, när jag satt och tittade på teve, höll jag på att sätta första klunken av min kvalitetslager i halsen när den här nunan dök upp i rutan:

https://i.postimg.cc/7Z43fKtY/image.png

Är det bara jag som tycker att han är väldigt lik #292 Hank?

Även om jag förstår dig så tycker jag inte att du ska dra in oskyldiga människor med bild in i denna tråd. Dom vill nog inte bli förknippade med gäddorna.
Citera
2024-01-11, 12:45
Avslutad
Att lägga ut foton på okända personer då dom råkar vara lika pedofiler till utseende är allt annat än ok.
Karma will hit you back
Citera
2024-01-11, 12:47
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Enligt Linkedin finns en med samma namn som jobbade som Säljare på Clas Ohlsson

Så han sitter och grinar och snörvlar i 20 minuter med Sara i telefon
för att han är så rädd att hon ska slå hans liv i spillror genom att göra
så att han kan förlora sitt älskade jobb som SÄLJARE PÅ CLAS OHLSON!?!?!
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/robinH.m4a
Citera
2024-01-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Så han sitter och grinar och snörvlar i 20 minuter med Sara i telefon
för att han är så rädd att hon ska slå hans liv i spillror genom att göra
så att han kan förlora sitt älskade jobb som SÄLJARE PÅ CLAS OHLSON!?!?!
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/robinH.m4a

Klarade inte av att lyssna på det. Människor i allmänhet reagerar på känslor runtomkring sig. Men tydligen inte sara
Citera
2024-01-11, 13:03
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Klarade inte av att lyssna på det. Människor i allmänhet reagerar på känslor runtomkring sig. Men tydligen inte sara
Mja, fast nu var det ju inte killen som var något offer i situationen. Hans krokodiltårar handlade bara om att han ville komma undan med sitt vidriga beteende, inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in