2024-01-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
345 har rensat sociala medier, Linkedin och Facebook. Men frugan har kvar sin FB med en hel del poster om maken med bilder mm.

Ser ut att ha sålt sitt VVS-företag till ett större bolag där han verkar ha en framträdande position. Lär nog bli utköpt och pensionerad inom kort.

Yes stämmer! https://www.energi-miljo.se/umia-kopte-konsultforetag-i-malmo/
Citera
2024-01-11, 08:48
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Här kommer en Devglan på #337 Sprutaren i Kista:

Devglan

Och en Rebus på #337 Sprutaren i Kista:

Förnamn: Samma som han använder i chatten.

Andranamn: Samma som Astrids grabb i Lönneberga.

Andranamn 2: Samma som efternamnet på den tidiga Robinson-deltagaren Jan som då hette Johansson i efternamn och som är en rik sosse med hus i Norrtälje och som samlar på ostskivor.

Efternamn: Svaret på frågan "kan man göra med en sax"? Även ordet för något som är gjort av berg och som man hoppar i vattnet från när man badar i havet på sommaren. Om jag inte minns fel är det också namnet på en stadsdel i Göteborg, men utan den sista bokstaven n. Ibland behöver man också gå till frisören för att ****** håret.

Född: Exakt samma dag som den amerikanska basketspelaren Russell Westbrook.

Verifierad via Facebook.

Edit: Nu har vi för övrigt 9 gäddor med detta tilltalsnamn. Det är nästan 3 % av alla identifierade gäddor. Mycket överrepresenterat!
ÄNTLIGEN!

Som jag har väntat på den här dagen.

Der här var ju en gädda som man verkligen hoppades skulle bli identifierad av oss på Flashback.

Snyggt, Hassan Holmes!

Intressant att så pass många gäddor har det som tilltalsnamn. Vad gäller 2024 så leder väl namnet Michael än så länge.
Citera
2024-01-11, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Han tänder på övergrepp på minderåriga och jobbar med att sortera bland annat övergreppsmaterial till yrket. Det skulle jag kalla beräknande.

Eller du tror intresset för barn kom efter jobbet hos Polisen? Vem vet..
Kan inte sluta med att undra vilket som kom först. Intresse för barn eller om det är ett resultat av att ha sett övergreppsbilder på barn och har en hög mur mellan eggande känslor och förstånd.
Citera
2024-01-11, 09:22
Medlem
ingabekymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Enligt Linkedin finns en med samma namn som jobbade som Säljare på Clas Ohlsson
Och det grät han i 20 minuter för. Men flickvännen verkar vara ett mindre problem.
Citera
2024-01-11, 09:33
Medlem
ingabekymers avatar
Det stora problemet med 337 var väl att ingen kunde komma på tanken att han skulle ha ett så pass avancerat jobb som säljare på en butikskedja. Man gick ju ingång på minst tre års tekniska universitetsstudier och ett arbete med en helt annan fallhöjd.
Citera
2024-01-11, 09:50
Medlem
Livmedikusens avatar
#345 Ja, vart ska man börja?
"Lyckligt gift, blev morfar i somras" följt av uppmaningar om att ses på ett mörkt ställe så att han skall kunna "våldta henne där" följt av en (rätt så välhängd) gubbkuk..
För i helskotta. Är man lyckligt gift, varför har man då behov av att ragga upp småtöser?
Som tidigare nämnt, en man som är van vid att styra och ställa, vilket man märker i videon.
För övrigt så ser han otroligt fjantig ut i sin röda mössa. Raring, rött är inte din färg.
Känner mig smått diabolisk som njuter av att gäddans till synes perfekta och välordnade liv går åt skogen. Inte bara med frugan, utan säkerligen med barnen och jobbet också. Tycker dock väldigt synd om familjen, de förtjänar en bättre make, far och morfar.
Så det kan gå när snoppen får stå!
Citera
2024-01-11, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Här kommer en Devglan på #337 Sprutaren i Kista:

Devglan

Och en Rebus på #337 Sprutaren i Kista:

Förnamn: Samma som han använder i chatten.

Andranamn: Samma som Astrids grabb i Lönneberga.

Andranamn 2: Samma som efternamnet på den tidiga Robinson-deltagaren Jan som då hette Johansson i efternamn och som är en rik sosse med hus i Norrtälje och som samlar på ostskivor.

Efternamn: Svaret på frågan "kan man göra med en sax"? Även ordet för något som är gjort av berg och som man hoppar i vattnet från när man badar i havet på sommaren. Om jag inte minns fel är det också namnet på en stadsdel i Göteborg, men utan den sista bokstaven n. Ibland behöver man också gå till frisören för att ****** håret.

Född: Exakt samma dag som den amerikanska basketspelaren Russell Westbrook.

Verifierad via Facebook.

Edit: Nu har vi för övrigt 9 gäddor med detta tilltalsnamn. Det är nästan 3 % av alla identifierade gäddor. Mycket överrepresenterat!

Äntligen! Jäklar vad bra du är Hassan! Den här vidrige gäddan har jag gått och grämt mig över länge. Men helt otroligt hur han kan sumpa detta när han är sambo med en makalöst snygg tjej (?!). Fattar inte. Och jobbet som han var så mån om....alltså, butiksbiträde..WTF?!
Citera
2024-01-11, 09:58
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Många av gäddorna har förmodligen försökt att ragga vuxna, men där är det stenhård konkurrens. Går ju flera hundra män på en kvinna, så sådana snedsteg passerar inte bara, vilket Dumpens fiskare låter göra.

Håller helt med.
Samtidigt så är det inte så jäkla svårt att ragga upp en brud.
Är man hel och ren, inte klär sig som en slusk, trevlig, har sunda värderingar och förnuft, vet att 1+1 = 2, sköter jobb och sitt liv i övrigt så kan man ändå få napp.
Avskrädet som har fiskats upp på Dumpen saknar många gånger förmåga till att upprätthålla hygien, klär sig som luffare, har sjuka värderingar och böjelser och kräver absolut lydnad från fiskarna. Det är fasen inte många tjejer som får en vild mus av det där. Se bara på Djurens vän #344. Jag skulle hellre dö än att ligga med honom, om man undantar hans fysiska uppenbarelse och sjuka böjningar så är han dessutom rent ut sagt dum i huvudet. Hans barnaktiga röst, besserwisser-manér och avtändande dialekt gör inte saken bättre.
Citera
2024-01-11, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
#345 Ja, vart ska man börja?
"Lyckligt gift, blev morfar i somras" följt av uppmaningar om att ses på ett mörkt ställe så att han skall kunna "våldta henne där" följt av en (rätt så välhängd) gubbkuk..
För i helskotta. Är man lyckligt gift, varför har man då behov av att ragga upp småtöser?
Som tidigare nämnt, en man som är van vid att styra och ställa, vilket man märker i videon.
För övrigt så ser han otroligt fjantig ut i sin röda mössa. Raring, rött är inte din färg.
Känner mig smått diabolisk som njuter av att gäddans till synes perfekta och välordnade liv går åt skogen. Inte bara med frugan, utan säkerligen med barnen och jobbet också. Tycker dock väldigt synd om familjen, de förtjänar en bättre make, far och morfar.
Så det kan gå när snoppen får stå!

EXAKT!! Kunde inte ha sagt det bättre själv. Vilken otroligt tragisk figur. "Lyckligt gift"....(förutom den "lilla petitessen" att han fantiserar om att våldta ett barn.) Jeez....
Citera
2024-01-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Fyfan vad ont i magen jag får av att kolla frugans Fejja…
”My best friend and love ❤️” från en semesterbild förra året när dom håller om varandra.

Hon verkar ha raderat innehållet på sin Fejja nu. Stackars kvinna!
Citera
2024-01-11, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdesign
Med all tydlighet (div bilder på Fejjan och annons på Hemnet) är det två barn som i och med detta nu tvingas flytta och riva upp sin trygghet. Undrar om det fanskapet som är far till dem eller om det, förhoppningsvis, är hennes sedan tidigare.

Blott 1 år har de bott på adressen.

Kollar man på adresser de bott på var för sig så är det ganska klart att det är hennes barn sedan innan.
Citera
2024-01-11, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo, men visst ÄR det väl Hank? Vad gör han?

Dra på satan, det där ÄR hank!
Det glädjer mig att se honom le.

Edit: https://ibb.co/tQ3YkVK

Öronsnibben ser lite annorlunda ut, och han på föreställningen ser sundare ut, mer hull och välrakad.

Vore också underligt om Hankman hade vigselringen kvar?

Men förfärligt lika, kanske Hank supit upp sin kroppsvikt något.
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-01-11 kl. 11:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in