2024-01-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
17 januari är deadline för överklagan så då får vi veta vad som blir nästa steg.
Tippar på att domen överklagas.
Vågar inte gissa om utgången.

Jag tror han blir fälld oavsett. Han kommer sitta i fängelse.
Citera
2024-01-11, 12:34
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matipa
Innan han våldtog kanske dom var det. Vem vill associeras med en våldtäktsman?

Du implicerar att vittnena ljuger?
Citera
2024-01-11, 12:37
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDroppa
Jösses vilket ordbajs. Ja kvinnor dömer andra kvinnor väldigt hårt, ja kvinnor är törstiga efter uppmärksamhet, ja kvinnor är törstiga efter pengar. Empati? Hahaha! Kanske till barn, definitivt inte till män.

Nej. Snälla sök hjälp för ditt kvinnohat. Fy fan vilken tur att du inte är en av de mannen som sitter som domare, du kan ju inte vara objektiv övh utan alla resonemang grundar sig tydligt i ett starkt kvinnohat.
Citera
2024-01-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Du implicerar att vittnena ljuger?

Nej. Menar du att GM våldtagit dom med? Vad grundar du det på i så fall?
Citera
2024-01-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Nej. Snälla sök hjälp för ditt kvinnohat. Fy fan vilken tur att du inte är en av de mannen som sitter som domare, du kan ju inte vara objektiv övh utan alla resonemang grundar sig tydligt i ett starkt kvinnohat.

Är det kvinnohat för att han påtalar verkligheten?
Istället för att komma med personpåhopp förklara hur det han säger inte stämmer?

Är kvinnor inte törstiga på uppmärksamhet? Ni klär er som horor, 99% av alla kvinnliga influencers är det för hur de ser ut eller klär sig, delvis för att de är bekräftelsesökande osäkra slampor som gör allt för bekräftelse och pengar.
Så har det alltid varit, eller påstår du att verkligheten inte är så?
Citera
2024-01-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr

Majoriteten som skriver här är kvinnohatare och incels. Dom är arga för ingen ligger med dom.

Alltid någon annans fel, BO ska behöva sitta med videoövervakning hemma för att känna sig trygg i sitt egna hem.
Citera
2024-01-11, 12:45
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Nej. Menar du att GM våldtagit dom med? Vad grundar du det på i så fall?

Huruvida man känner någon eller inte har inget att göra med vilken gärning man tror att personen begått.
Citera
2024-01-11, 12:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det är det gamla vanliga.

Kvinnor vill bete sig som vuxna men ha ansvaret och skyldigheten som ett barn.

Omyndighetsförklara kvinnor.
Det är uppenbart att de inte kan stå för sina gärningar eller kommunicera det de vill.
Då finns det inget annat sätt att lösa det på.

Jag kan verkligen tänka mig att det här varit ett scenario där hon varit kåt för kvällen, berättat det sen för sina vänner som varit förvånade över hennes slampighet eftersom hon precis gjort slut, och eftersom hon har så svagt psyke, vilket hon själv medger genom hennes berättelse, så fick det bli våldtäkt istället.

Ingen normal tjej bjuder en främling till den graden till sängs såvida hon inte är intresserad av honom på något sätt. Det är inte ett normalt beteende att erbjuda sovplats efter killen haft en festkväll.
Speciellt när han har andra alternativ.
"Du kan sova hos mig inatt om du vill efter du druckit ".

Ja eftersom män ändå tar 100% av det sexuella ansvaret idag så kan man inte tänka på kvinnor som likar.

Klart hon ville knulla. Dagen efter kom tankarna på exet och ryktena i korridoren eftersom sängen förde ett jävla liv.
Citera
2024-01-11, 12:51
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Låt mig bemöta att det finns gott om tjejer som mår dåligt och gör vad som helst för uppmärksamhet och medkänsla. Du vet inte alla kvinnors psykiska tillstånd, så snälla håll käften.
För det finns en hel del BEKRÄFTADE FALL där kvinnor ljugit om våldtäkter.
Bara det i sig dementerar hela din argumentation.
Du har uppenbart inte läst hela mitt inlägg. Absolut att det finns kvinnor som fabricerar men de är mindre än 1% av alla våldtäktsfall, vilket jag tar upp i min argumentation.

Vad är det du inte förstår? Det finns ingen uppmärksamhet eller medkänsla att få!
Varför tror du BOs namn censureras? Inte bara för att skydda henne utan för att våldtäkt är inget man vill ha uppmärksamhet för.

”Du vet inte alla kvinnors psykiska tillstånd”. Jo i detta fallet.

Hade BO velat ha den uppmärksamhet och medkänsla du pratar om hade hon väl går ut i tidningen och sagt ”Erika Eriksson, jag är den som blev våldtagen!” Men nu gör hon inte det. Varför? För man vill inte ha denna sortens uppmärksamhet och där sänks hela din argumentation om att BO gör det för claut, sympati, medkänsla.
Citera
2024-01-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja eftersom män ändå tar 100% av det sexuella ansvaret idag så kan man inte tänka på kvinnor som likar.

Klart hon ville knulla. Dagen efter kom tankarna på exet och ryktena i korridoren eftersom sängen förde ett jävla liv.

Hur vet du det? Var du där? Eller vad baserar du det på?

Han blev ju dömd för våldtäkt enligt tingsrätten. Har du information som vi andra saknar här?
Citera
2024-01-11, 12:53
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Vilket av det? Våldtäkten eller ett forum fullt av incels försvarar våldtäkt?

Våldtäkten....

Försvarar folk det ?
Incels, ja kanske enda sättet för incels få ligga är våldtäkt eller köpa sex..

Försvarar folk det nu ? Ja de är väl samma som gnäller över rätt till sexköp
Där kanske det egentligen är "massören" som våldtar..
Eller samma som är emot Dumpen..

Hoppas på högre dom i HR?
Citera
2024-01-11, 13:03
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Hur vet du det? Var du där? Eller vad baserar du det på?

Han blev ju dömd för våldtäkt enligt tingsrätten. Har du information som vi andra saknar här?

En 3 timmar torr våldtäkt skulle skapa massiva skador på fittan. Märken efter strypgrepp finns inte. Du kan inte suga kuk 5 gånger ofrivilligt. Hon gör inget något gång under kvällen för att skydda sig eller försvara sig. Finns precis ingenting någonstans som tyder på våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in