2024-01-11, 11:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Inga idiotsvar nu tack, men tror vi att han kommer bli dömd eller inte?
Jag tror han kommer bli dömd. Man blir inte häktad i 9 dagar utan bevis.
Sen är frågan vad han dömds för, grov misshandel, misshandel av normalgrad, vållande till kroppsskada, eller liknande.

Och om det stämmer att det inte var Linnea som anmälde, utan att polisen dök upp efter att någon annan anmält, och polisen bedömde att dem skulle gripa Chrippa så måste det absolut finnas tydliga bevis.
Citera
2024-01-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur vet du att Linnea kommer lägga ut en video?

Såg inlägg om de på Pontus händelse
Citera
2024-01-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Kommer han försöka fly utomlands nu?

Nej? De ska till marbella sen
Citera
2024-01-11, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han har lämnat sin dotter ensam flera gånger i flera timmar med en kvinna dem påstår är galen, bipolär, psyksjuk, våldsam och farlig, det går inte att tolka på något annat sätt än att han medvetet utsatt sin dotter för fara.
Så om det Anjo säger är sant så är det mycket allvarligt, alla i omgivningen visste vad som pågick, ingen har försökt skydda barnet, väldigt allvarligt. (om det dem säger är sant)

Skynda dig att anmäla till socialen. Det är ju det du hetsar till! Med största sannolikhet så läggs det ner ganska omgående.

Precis som alla andra anmälningar ni gör.

I vanlig ordning så gör ni inte det av omtänksamhet utan att ni vill bara skada så mycket som möjligt. Tror det är en fetish ni har...
Citera
2024-01-11, 11:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Som jag hade hoppats på, chrippert verkar vara ödmjuk och kärleksfull. Inte alls några täckta hot eller matchosnack.

Oavsett om han döms så är det den här förändringen som behövdes. Mer vill visa sig men härifrån känns det lovande.
Förändrad över en natt...

Detta är ett iscensatt skådespel, förstår man inte det är det tragiskt.

Ännu mer tragiskt är att dagens barn och ungdomar ser upp till dessa "kreatörer" och vill bli lika balla och rika som dom.

Vad har dessa youtubearbetarkollegor gemensamt?

Hoppade av skolan
Mobbade
Taskig barndom
Tidig missbruksdebut
Frånvarande fäder
"DAMP"

Det är nu dom ska ge igen för alla oförrätter, ingen ska sätta sig över dom igen, därför skvallras och baktalas det, lurkas runt i stängda kvinnoforum, stalkas och backstabbas.

DET ÄR SKADLIGT

Om man är en förebild, oavsett om man valt det själv eller kämpat för att få sin röst hörd, har man ett ansvar för vad man säger och gör.

Skvaller är roligt eller tragikomiskt, men detta hat som riktas mot utvalda meningsmotståndare är läskigt.

Det ser inte bra ut vid googlingar om ens existens hänger på att framstå som felfri och rättskaffens, the real deal

Finns en anledning till att det finns lagar och regler, men moralen hos dessa stackare, är skadad.
Allt handlar om att få hänga med den ledande i rätt gäng, alla andra blir ens fiender....

Family is everything
Leva livet
Jag är ärlig
Jag jag jag
Citera
2024-01-11, 11:24
Medlem
wicks avatar
Så han är släppt och det blir ingen rättegång och ingen vet vad som hänt?
Citera
2024-01-11, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Spännande, vet vi vilken kreaktör som kommer göra denna video?
Citera
2024-01-11, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Förändrad över en natt...

Detta är ett iscensatt skådespel, förstår man inte det är det tragiskt.

Ännu mer tragiskt är att dagens barn och ungdomar ser upp till dessa "kreatörer" och vill bli lika balla och rika som dom.

Vad har dessa youtubearbetarkollegor gemensamt?

Hoppade av skolan
Mobbade
Taskig barndom
Tidig missbruksdebut
Frånvarande fäder
"DAMP"

Det är nu dom ska ge igen för alla oförrätter, ingen ska sätta sig över dom igen, därför skvallras och baktalas det, lurkas runt i stängda kvinnoforum, stalkas och backstabbas.

DET ÄR SKADLIGT

Om man är en förebild, oavsett om man valt det själv eller kämpat för att få sin röst hörd, har man ett ansvar för vad man säger och gör.

Skvaller är roligt eller tragikomiskt, men detta hat som riktas mot utvalda meningsmotståndare är läskigt.

Det ser inte bra ut vid googlingar om ens existens hänger på att framstå som felfri och rättskaffens, the real deal

Finns en anledning till att det finns lagar och regler, men moralen hos dessa stackare, är skadad.
Allt handlar om att få hänga med den ledande i rätt gäng, alla andra blir ens fiender....

Family is everything
Leva livet
Jag är ärlig
Jag jag jag

9-10 nätter är det väl. En förändring måste börja någonstans! Vem vet, detta kanske blir en början på en sån. Håller med dig om att hat är otäckt!

Chrippas farsa har väl varit närvarande? Sett dom umgås i flertalet videos.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Vad vet han om det? Han har säkert massor av prints dm och bevis, som vanligt, men kan inte visa
Citera
Medlem
Det mest intressanta nu är väl att se hur många avsnitt Banjo Anjo kan kränga fram om det här. Sen om han får tillbaka sin YouTube kanal. Linnea är körd överallt.
Citera
2024-01-11, 11:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Skynda dig att anmäla till socialen. Det är ju det du hetsar till! Med största sannolikhet så läggs det ner ganska omgående.

I vanlig ordning så gör ni inte det av omtänksamhet utan att ni vill bara skada så mycket som möjligt. Tror det är en fetish ni har...
Vad vet du om det? Är det sant så är det jävligt olämpligt det mäste väl ändå du också förstå.
Citera
2024-01-11, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman

Om man inte har någonting att dölja, varför raderas och redigeras prints och videor?
Att plocka saker ur sitt sammanhang ger inte hela bilden, utan en falsk sanning.

Det finns alltid fler än en sida på tärningen bubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in