Citat:
Ursprungligen postat av
KentWasHere
Som jag hade hoppats på, chrippert verkar vara ödmjuk och kärleksfull. Inte alls några täckta hot eller matchosnack.
Oavsett om han döms så är det den här förändringen som behövdes. Mer vill visa sig men härifrån känns det lovande.
Förändrad över en natt...
Detta är ett iscensatt skådespel, förstår man inte det är det tragiskt.
Ännu mer tragiskt är att dagens barn och ungdomar ser upp till dessa "kreatörer" och vill bli lika balla och rika som dom.
Vad har dessa youtubearbetarkollegor gemensamt?
Hoppade av skolan
Mobbade
Taskig barndom
Tidig missbruksdebut
Frånvarande fäder
"DAMP"
Det är nu dom ska ge igen för alla oförrätter, ingen ska sätta sig över dom igen, därför skvallras och baktalas det, lurkas runt i stängda kvinnoforum, stalkas och backstabbas.
DET ÄR SKADLIGT
Om man är en förebild, oavsett om man valt det själv eller kämpat för att få sin röst hörd, har man ett ansvar för vad man säger och gör.
Skvaller är roligt eller tragikomiskt, men detta hat som riktas mot utvalda meningsmotståndare är läskigt.
Det ser inte bra ut vid googlingar om ens existens hänger på att framstå som felfri och rättskaffens, the real deal
Finns en anledning till att det finns lagar och regler, men moralen hos dessa stackare, är skadad.
Allt handlar om att få hänga med den ledande i rätt gäng, alla andra blir ens fiender....
Family is everything
Leva livet
Jag är ärlig
Jag jag jag