2024-01-11, 01:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Fyfan vad ont i magen jag får av att kolla frugans Fejja…
”My best friend and love ❤️” från en semesterbild förra året när dom håller om varandra.

”My best friend and love ❤️”

Det är ju sån skit som folk bara skriver på FB. Vi får väl se om hon lämnar honom nu. Jag sätter tvek på den.
Citera
2024-01-11, 01:03
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Vanligt gnäll. Sara har skrivit på FB att han pepprade henne med anledningar att skippa publicering, alternativt klippa ner videon. Bestämt nej fick han som svar.

Jag hoppas att han lät som Sprutaren i Kista #337 i telefonen. Snyftar och gråter i 20 minuter och ber på sina bara knän. "Jag har ju inte gjort nåååt "
Citera
2024-01-11, 01:08
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Vanligt gnäll. Sara har skrivit på FB att han pepprade henne med anledningar att skippa publicering, alternativt klippa ner videon. Bestämt nej fick han som svar.

Ok, rätt att de inte stänger av då. De vill alltså bara smöra och böna å be? Jag var mer rädd för nån David Lynch-grej, typ att han har ett barn hemma i källaren han vill berätta om...
Citera
2024-01-11, 01:12
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag hoppas att han lät som Sprutaren i Kista #337 i telefonen. Snyftar och gråter i 20 minuter och ber på sina bara knän. "Jag har ju inte gjort nåååt "
Det hade varit skönt, men troligen lät han lika nollställd som han gjorde under konfrontationen. Han beslutade sig nämligen märkligt nog för att ringa direkt efteråt. Man ser i slutet när han tar upp telefonen och säger ”jag ringer nu”. Sara och Patrik kan inte ha hunnit lämna hans synfält innan samtalet kom. Mycket lustigt att tänka sig hur han står och stirrar på dem från 20 meters avstånd medan han ringer:

”Ja, hej, det är Sara!”

”Hallåja, det är #345 här, det var mig ni precis träffade…”

Citera
2024-01-11, 01:15
Medlem
patajavels avatar
Jag har inte kollat på alla .
Så jävla många knasiga gubbar.

Men #137 måste väl vara en mästare på dålig ursäkt?
Dessutom ser skapligt bra ut, skapligt ung, verkar ha ett hyfsat liv. Vad driver en sån till att ligga med barn?

Hela det här med dumpen är en lätt chock för mig, och då har jag ändå levt ganska hårt.
Citera
2024-01-11, 01:24
Medlem
139s avatar
Citat:
Det hade varit skönt, men troligen lät han lika nollställd som han gjorde under konfrontationen. Han beslutade sig nämligen märkligt nog för att ringa direkt efteråt. Man ser i slutet när han tar upp telefonen och säger ”jag ringer nu”. Sara och Patrik kan inte ha hunnit lämna hans synfält innan samtalet kom. Mycket lustigt att tänka sig hur han står och stirrar på dem från 20 meters avstånd medan han ringer:

”Ja, hej, det är Sara!”

”Hallåja, det är #345 här, det var mig ni precis träffade…”

Haha, ja de hörde nog hans röst både i telefonen och från hans mun några meter bort. Han var väldigt angelägen om att säga både det ena och det andra på en gång. Tror han är väldigt van vid att vara den som berättar hur saker och ting ska gå till, som tur är har inte ett skit att säga till om nu.
Citera
2024-01-11, 02:42
Bannlyst
Gädda #345, ofarlig snuskgubbe som inte specifikt jagar barn, onödig att hänga ut.
Dumpen frågar alltid hur många barn dom har kontakt med..
Finns det ens några barn som använder appen KIK?
Hur många 14-åringar hänger på nätet i syfte att ragga upp gamla gubbar, kan inte vara många.

Så här jobbar farliga pedofiler.
https://m.youtube.com/watch?v=42E6FihyYhE&t=3s
Citera
2024-01-11, 02:56
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassebraun
Gädda #345, ofarlig snuskgubbe som inte specifikt jagar barn, onödig att hänga ut.
Dumpen frågar alltid hur många barn dom har kontakt med..
Finns det ens några barn som använder appen KIK?
Hur många 14-åringar hänger på nätet i syfte att ragga upp gamla gubbar, kan inte vara många.

Så här jobbar farliga pedofiler.
https://m.youtube.com/watch?v=42E6FihyYhE&t=3s

Nu kan inte jag dessa appar alls, jag är född på 70-talet, så inte ens Facebook är intressant.
Men uppenbarligen så tror ju de att det hänger 14 åringar där, annars skulle de väl aldrig hamna i den situationen?
Tydligen så verkar det ju vara en hel del som hamnar i nätet. Inte fan vill man ha en korkad göteborgare med kamera frivilligt i nyllet?
Citera
2024-01-11, 02:56
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Haha, ja de hörde nog hans röst både i telefonen och från hans mun några meter bort. Han var väldigt angelägen om att säga både det ena och det andra på en gång. Tror han är väldigt van vid att vara den som berättar hur saker och ting ska gå till, som tur är har inte ett skit att säga till om nu.
Haha.

Ja, han trodde nog verkligen att han skulle kunna slingra sig ur det hela.

Tji fick han!
Citera
2024-01-11, 02:57
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hallå? Vi som inte kan avkryptera förtjänar väl också att få veta vem det är? Rebus tack
Det borde finnas en rebus också, ja. Framför allt då det är osäkert hur länge Devglan kommer finnas kvar eller hur länge krypteringarna sparas.

Dock borde det vara en barnlek att avkryptera för alla som klarar av att knyta sina skor. Här kommer annars den ultimata guiden till avkryptering med Devglan:

Steg 1: Gå in på hemsidan: https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption

Steg 2: Scrolla ner tills du ser rutan som heter "Text Decryption". Jag har ringat in den rutan med en röd ring i bilden:

https://postimg.cc/Hrs2P8YV

Steg 3: Klicka på den blåa knappen där det står "Decrypt" med vita bokstäver. Jag har ringat in den knappen med en grön ring i samma bild.

Om det inte fungerar beror det högst sannolikt på att det har smugit sig in en radbrytning eller ett mellanslag i den krypterade texten som du har kopierat här på Flashback. I följande inlägg finns den ultimata guiden till hur man får bort dessa radbrott:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Du tar alltså bort luften genom att ställa muspekaren längst till vänster på raden nedanför den raden som innehåller luft och klickar sedan på sudda-knappen (backspace).

Om det fortfarande inte fungerar beror det sannolikt på att du inte har kopierat hela texten. Dubbelkolla att du har fått med första och sista symbolen utan mellanslag före den första eller efter den sista.

Då så.

Här kommer en Rebus på #345 "Vad tar du för ett sug?"

Förnamn: Samma som Persbrandt, men stavas likadant som för skådisen Douglas (bl.a. Falling Down), dvs med ch och inte med k.

Andranamn: Samma som förnamnet på B-skådisen, TV-kocken och förre jurymedlemmen i Sveriges Mästerkock vid namn Morberg.

Andranamn 2: Samma som Sveriges nuvarande Riksbankschefs förnamn.

Efternamn första halvan: Ordet för trevlig på tyska som låter likadant som svenskans "skön" men stavas med ch istället för k.

Efternamn andra halvan: Man vill inte ha det här genom kroppen. Man bör stänga av den när man ska byta propp. Den mäts i ampere. Elektrisk ****.

Född: Samma månad och år som Tom Cruise.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-11 kl. 03:05.
Citera
2024-01-11, 02:58
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Haha.

Ja, han trodde nog verkligen att han skulle kunna slingra sig ur det hela.

Tji fick han!

Önskade sig tjej, men fick tji.
Skapligt nära ändå...
Citera
2024-01-11, 03:17
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det borde finnas en rebus också, ja. Framför allt då det är osäkert hur länge Devglan kommer finnas kvar eller hur länge krypteringarna sparas.

Dock borde det vara en barnlek att avkryptera för alla som klarar av att knyta sina skor. Här kommer annars den ultimata guiden till avkryptering med Devglan:

Steg 1: Gå in på hemsidan: https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption

Steg 2: Scrolla ner tills du ser rutan som heter "Text Decryption". Jag har ringat in den rutan med en röd ring i bilden:

https://postimg.cc/Hrs2P8YV

Steg 3: Klicka på den blåa knappen där det står "Decrypt" med vita bokstäver. Jag har ringat in den knappen med en grön ring i samma bild.

Om det inte fungerar beror det högst sannolikt på att det har smugit sig in en radbrytning eller ett mellanslag i den krypterade texten som du har kopierat här från Flashback. I följande inlägg finns den ultimata guiden till hur man får bort dessa radbrott:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Du tar alltså bort luften genom att ställa muspekaren längst till vänster på raden nedanför den raden som innehåller luft och klickar sedan på sudda-knappen (backspace).

Om det fortfarande inte fungerar beror det sannolikt på att du inte har kopierat hela texten. Dubbelkolla att du har fått med första och sista symbolen utan mellanslag före den första eller efter den sista.

Då så.

Här kommer en Rebus på #345 "Vad tar du för ett sug?"

Förnamn: Samma som Persbrandt, men stavas likadant som för skådisen Douglas (bl.a. Falling Down), dvs med ch och inte med k.

Andranamn: Samma som förnamnet på B-skådisen, TV-kocken och förre jurymedlemmen i Sveriges Mästerkock vid namn Morberg.

Andranamn 2: Samma som Sveriges nuvarande Riksbankschefs förnamn.

Efternamn första halvan: Ordet för trevlig på tyska som låter likadant som svenskans "skön" men stavas med ch istället för k.

Efternamn andra halvan: Man vill inte ha det här genom kroppen. Man bör stänga av den när man ska byta propp. Den mäts i ampere.

Född: Samma månad och år som Tom Cruise.
Jag är mållös över att den ens ska behövas en guide för avkryptering med Devglan.

Det finns väl endast två fält/rutor att välja på? En för kryptering och en för avkryptering?

Känns som det borde bli rätt bara man ger det ett fåtal försök.

Hur som helst, du är en riktig stjärna som har tagit dig tid att göra den där guiden, Hassan!

Bra rebus, förresten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in