2024-01-10, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Nä inte länka, vill inte bli varnad 😅
Nä en nyare vit Hyundai Tucson har den.
Skrev han nåt om bil i chatten

Ja, han vill våldta flickan på baksidan där det var mörkt. Inte röka sin identitet med regnr på bilen.
Citera
2024-01-10, 22:11
Medlem
mr.demons avatar
Han den nyaste verkar i alla fall vara normal. Bortsett från hans läggning då.
Citera
2024-01-10, 22:11
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag kan inte svara för hela tråden förstås, men jag tycker inte att gäddorna ska jagas. Och sina liv förstör de bevisligen bra nog själva.

Däremot strävar jag efter att hålla koll på så många som möjligt, vart de väljer att flytta efter konfrontation, vad de byter namn till osv. Jag hanterar alltså Dumpen som ett sexualbrottslingsregister, och om tillräckligt många håller tillräckligt god koll kommer ordet snabbt att spridas så samtliga orter generellt har god koll på vilka potentiella barnvåldtäktsmän som finns i närheten. Så länge de finns kvar i Sverige dvs, utvandring är relativt vanligt.

Jag vet inte om du har eller har haft 14-åringar själv, i synnerhet 14-åriga flickor. Men har du den erfarenheten så har du förhoppningsvis förståelse för varför en sådan som #345 inte kan få gå runt obemärkt i vårt land. Han ville dra in en 14-åring i mörkret och enligt egen utsago ”våldta henne”, sen är han helt nollställd när han blir upptäckt. Det här var varken första eller sista gången, men ser omgivningens nu uppväckta hökögon honom göra ett snedsteg till kommer de kunna mobilisera sig. Det är det vackra med Dumpen.

Bra svar, absolut, men då skulle jag gärna efterfråga ett bättre forum/plattform för att kunna registerföra dessa människor.

Telegram är ju en fin app. Anonym för oss som vill vara det.
Citera
2024-01-10, 22:14
Avstängd
Gädda 345 skriver att han är 61 - hur många års gäddrabatt kan han ha gett sig själv?
Citera
2024-01-10, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Han fattade garanterat inte allvaret. Kaxig och dryg, behövde tas ner på jorden.

Fy fan vilket har jag känner emot den här snubben. Dryg och överlägsen ton. När jag var yngre och jobbade i serviceyrken stötte jag ibland på den sortens äldre herrar, de var alltid så jävla äckliga och i jobbet var man tvungen att vara trevlig tillbaka. Otrevliga, överlägsna och ofta stod de och tuggade tuggummi med den där döda blicken. Jag njuter av att veta att fanskapet kommer få ett helvete nu. Får samma vibbar av den här snubben som jag fick av Sugardaddyn.

Mögelkuken #344 må ha varit äcklig, men hans fall är inte lika njutningsfullt som #345. Hoppas äcklet gick hem och googlade Dumpen så att han läser den här tråden. Fan vad jag hoppas att ditt liv blir ett totalt helvete efter detta och att du får lida ordentligt innan du tar ditt liv om ett par år.
Citera
2024-01-10, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Han #345 spårar ju dock plötsligt ut i chatten när han säger att han ska våldta henne i Botan. Inget normalt uttalande alls, sådant skämtar man inte om, ifall det nu var det han försökte sig på.
Citera
2024-01-10, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Bra svar, absolut, men då skulle jag gärna efterfråga ett bättre forum/plattform för att kunna registerföra dessa människor.

Telegram är ju en fin app. Anonym för oss som vill vara det.

Påbörjats ett initiativ igår faktiskt. Länk
Citera
2024-01-10, 22:19
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han #345 spårar ju dock plötsligt ut i chatten när han säger att han ska våldta henne i Botan. Inget normalt uttalande alls, sådant skämtar man inte om, ifall det nu var det han försökte sig på.
Skriver han så? Länka gärna citatet.

Hittade: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/01/Screenshot_20240110-180718_Drive.jpg

"Sen går vi bort till Botan, mörkt och bra, så jag kan våldta dig där"

Ptja, han har bra verklighetsförankring i alla fall. Det händer inte ofta. Där har vi en kandidat till årets citat.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-10 kl. 22:23.
Citera
2024-01-10, 22:23
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Han verkar vara empatistörd då hans försök att med egna ord ”våldta” en 14-åring inte ser ut att röra honom i ryggen. Det är som att hälla vatten på en gås, han slår ifrån sig det mest oförlåtliga som om det vore ett snedsteg vem som helst kan göra. Psykopater är dock i regel duktiga på att spela normala när det gynnar dem på olika sätt.

Hade S&P gjort det tydligt att de kommer kontakta familj och arbetsgivare hade han förmodligen slagit på den stora ångesttrumman för att manipulera. Då hade han förstått vilka brickor han egentligen har att spela med.
Citera
2024-01-10, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Fy fan vilket har jag känner emot den här snubben. Dryg och överlägsen ton. När jag var yngre och jobbade i serviceyrken stötte jag ibland på den sortens äldre herrar, de var alltid så jävla äckliga och i jobbet var man tvungen att vara trevlig tillbaka. Otrevliga, överlägsna och ofta stod de och tuggade tuggummi med den där döda blicken. Jag njuter av att veta att fanskapet kommer få ett helvete nu. Får samma vibbar av den här snubben som jag fick av Sugardaddyn.

Mögelkuken #344 må ha varit äcklig, men hans fall är inte lika njutningsfullt som #345. Hoppas äcklet gick hem och googlade Dumpen så att han läser den här tråden. Fan vad jag hoppas att ditt liv blir ett totalt helvete efter detta och att du får lida ordentligt innan du tar ditt liv om ett par år.

#345 kommer få det jobbigt när han är ute i ljuset.
Citera
2024-01-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
När de går vidare till snapchat sen så heter han helt plötsligt Miguel i chatten, och profilbild på en mörkhyad gentleman. Där kanske han tänkte att det var dags att börja försöka vara lite anonym. Så det är inte omöjligt att han heter som han gör på kik.

Det var fel, 100% säker.. får söka vidare och börja med att anta gäddrabatt
Citera
2024-01-10, 22:32
Avslutad
Vi har honom. #345
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in