2024-01-10, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Det är samma länk 2 gånger

Förlåt, den kom med två ggr.
Citera
2024-01-10, 21:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Varför finns inte Hank 292 när jag söker på Dumpen? Behöver jag rensa cashminnet? Jag har nu en länk till 292 men den finns inte där när jag söker på dumpen-sidan. Jätte konstigt.

Sök bara på 292 i sökrutan på dumpen.
Citera
2024-01-10, 22:01
Medlem
#345 tror jag är en enkel en att lösa.
Hans namn i chatten ihop med ålder och ort så blir det enbart en träff på en gift man.

Kan vara fel men tror att det här är en som inte var beredd på att stöta på ett barn i chatten och därför använde sitt riktiga namn.
Citera
2024-01-10, 22:01
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Finns tyvärr väldigt lite att gå på gällande en så här pass hemlig person. Jobbar ändå för att på ett eller annat sätt få ut psykopatens identitet i tråden så alla får veta vem han är. Äcklet ska ständigt ha allmänhetens ögon på sig hädanefter. Han ska aldrig igen få känna att han sitter på anonymitetens höga hästar, så kanske han inte är så kaxig längre. Orden till den han trodde var en 14-åring ska vara som skrivna i pannan på honom: ”där e mörkt o bra så jag kan våldta dig där”

Det borde tryckas flyers i A3-format, med bild på gäddan ihop med det där snapchatmeddelandet att han ska våldta en fjortonåring, så sätter man upp de på varenda anslagstavla och lyktstolpe i hela Skåne.

Och alla de här facebooksidorna "Vad händer i Lund" och "Alla vi som bor i Lund" osv borde få länk och bild på gäddan postade, trots att sånt där alltid plockas ner av modsen direkt tyvärr. Men några extra ögon borde han få på sig i så fall.
Citera
2024-01-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Gift
61 år (ser ut att stämma)
Har minst en bil skriven på sig.

Troligtvis ingen öppen/aktiv facebook (min egen känsla)
Frugan har säkert halvöppen facebook där hon postar barn och barn barn å annan skit, håll koll på inredningen när ni kollar facebook: https://ibb.co/nzHGSnG

Om han har varit ärlig med namn ålder och bostadsort så finns det bara 1.
Och han är även gift.

Men det är inte mycket att gå på
Citera
2024-01-10, 22:04
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
#345 tror jag är en enkel en att lösa.
Hans namn i chatten ihop med ålder och ort så blir det enbart en träff på en gift man.

Kan vara fel men tror att det här är en som inte var beredd på att stöta på ett barn i chatten och därför använde sitt riktiga namn.

När de går vidare till snapchat sen så heter han helt plötsligt Miguel i chatten, och profilbild på en mörkhyad gentleman. Där kanske han tänkte att det var dags att börja försöka vara lite anonym. Så det är inte omöjligt att han heter som han gör på kik.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival

Om han har varit ärlig med namn ålder och bostadsort så finns det bara 1.
Och han är även gift.

Men det är inte mycket att gå på

Kan du länka?
Har säkert en nyare V60 skriven på sig😅
Citera
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Vad kan gädda 345 tänkas jobba som/vara pensionerad från? Lärare av något slag? Kommuntjänsteman? Bank?
Jag ser honom framför mig i en antikvitetsaffär..den där sjalen han har ser bohemisk ut.
Hoppas ngn snart får fram hans identitet.
Citera
2024-01-10, 22:06
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Det skulle vara trevligt om man kunde kartlägga självmorden.

Vad är kontentan av tråden, tycker ni man skall jaga dessa herrar in i det sista? Skall man rentav försöka förstöra deras liv trots att de omplacerat sig?
Jag kan inte svara för hela tråden förstås, men jag tycker inte att gäddorna ska jagas. Och sina liv förstör de bevisligen bra nog själva.

Däremot strävar jag efter att hålla koll på så många som möjligt, vart de väljer att flytta efter konfrontation, vad de byter namn till osv. Jag hanterar alltså Dumpen som ett sexualbrottslingsregister, och om tillräckligt många håller tillräckligt god koll kommer ordet snabbt att spridas så samtliga orter generellt har god koll på vilka potentiella barnvåldtäktsmän som finns i närheten. Så länge de finns kvar i Sverige dvs, utvandring är relativt vanligt.

Jag vet inte om du har eller har haft 14-åringar själv, i synnerhet 14-åriga flickor. Men har du den erfarenheten så har du förhoppningsvis förståelse för varför en sådan som #345 inte kan få gå runt obemärkt i vårt land. Han ville dra in en 14-åring i mörkret och enligt egen utsago ”våldta henne”, sen är han helt nollställd när han blir upptäckt. Det här var varken första eller sista gången, men ser omgivningens nu uppväckta hökögon honom göra ett snedsteg till kommer de kunna mobilisera sig. Det är det vackra med Dumpen.
Citera
2024-01-10, 22:06
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Tar man hans namn i chatten, lägger till det namn Patrik inleder konfrontationen med, samt beaktar Lund och den ålder han anger i chatten får man fram en sådan individ på ratsit. OBS detta behöver inte vara gäddan, bara en iakttagelse
Om det är den person som har det förnamn som används i chatten som mellannamn och samma efternamn så är det fel.

Var inne på den personens frus Fejsbok och såg att det är en annan man
Citera
2024-01-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Kan du länka?
Har säkert en nyare V60 skriven på sig😅

Inte rätt ändå så jag raderade
Citera
2024-01-10, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Om det är den person som har det förnamn som används i chatten som mellannamn och samma efternamn så är det fel.

Var inne på den personens frus Fejsbok och såg att det är en annan man

Du har rätt. Det är 100% fel person!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in