2024-01-10, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Helhet eller inte, det hon skrivit gör man inte som frisk människa. Vill du att jag ska påminna dig om hur hon ska slå folk med batong och kallar en 3 åring för horunge? Hon skriver och beter sig som ett särbarn.
Tror inte hon skrivit det där.
Det känns för tillrättalagt för caset, lika ihåligt och förutsägbart som den stora biofilmen som skulle bereda väg till Hollywood...
Citera
2024-01-10, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Jag är dock skapare av namnet grisflickan och det är det många som har använt sig av Vilket är kul!
Det är vidrigt. Man ger sig inte på barn.
Anjo däremot han mobbar gärna barn och lss-människor, Rask också.
Chrippa däremot har ryggrad och gör det inte. Han ser till barnens bästa. Även sina "fiender".
Jag undrar vad han säger och gör när han kommer ut och Anjo och Rask trendar...
Hur fan kan man leva med sig själv om man utnyttjar en vän? Där i bakgrunden sitter ledaren, den som alla vill få leka med, Jocke yttryckte det så bra i en reupload, att det är så. Det sagda ordet väger mer än npgon print. Printsen kan med födel användas som dasspapper.

Kanske Chrippa inte vill smuggla mer? Vem ska hämta varorna då?
Citera
2024-01-10, 16:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
En dakning görs när person misstänkts för ett brott som kan ge fängelse
idag har även Krim tillgång till hemlig avlyssning efter dom nya lagarna
Vid en dakning görs en total kolla på personens liv inklusive mobile
dvs så kallad mast tömning för i tiden.

När man då polis anmäld för ett brott som ger minst 2 år på straffskalan
så är dom tvungna att göra en så kallad Dakning

Christoffer har sannolikt också fått göra en sådan
Och nu kommer hon också att få göra en sådan,
En daktning är en inskrivning och det innebär inte per automatik att man får tömma telefoner eller kollar upp personens liv i övrigt.

Från polisen
Tagande av fingeravtryck och fotografi (daktning)
Utöver finger- avtryck och fotografi kan avtryck av fot, hand och öra tas av den som är anhållen eller häktad som misstänkt för brott.
Citera
2024-01-10, 16:13
Avslutad
Citat:
Det är nog mycket om o men
Vad som har hänt får utredningen visa
som sagt de finns alltid tidsstämplar på allt även här inne.
Även här räknas de som förtal,
Ser de så djävla osannilokt att han hadde godkänt det någon man har knullat i några månader
Han hade som alternativ Jakop,Amanda,Jocke sina föräldrar varför ge bort en kanal till
en brud man knullat i fem månader
hör ni inte själva hur de låter
o ja man kan få tillbaka kanalen men Youtube kräver typ ansikten
för att se vem som har varit mest aktiv på kanalen.
Hahaha, kan du plocka fram den formuleringen i youtubes riktlinjer och villkor?
Det tror du väl inte kommer fungera när kanalen plötsligt återuppstår? Fjortisarna lär tro på er...
Citera
2024-01-10, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag tror att dom alla är psykopater som inte kan känna skam, sorg, empati eller lycka..
Jockiboi är top G psykopaten som blev en idol genom att visa hur en psykopat kan få uppmärksamheten som dom alla vill ha.

Chrille hade väl inte slagit eller förtalat om han kunde känna empati eller nånting.

Anjo hade väl inte kört ett drev mot brottsoffret om han kunde känna empati.

Dom uppfyller kriterier som psykopater behöver göra för att bli klassade som psykopater.

Vi lever ju i ett samhälle som uppmuntrar psykopatiska handlingar som när dessa clowner tjänar pengar på kvinnamisshandel och att förtala offret.. medans domstolar kollar åt ett annat håll.

Det jag inte fattar med ChIpZtHuTtHENh är varför tänker han inte ta chrippas sida även om han är skyldig...han är så äcklig asså. Ska du ridea för någon så ska du göra det hela vägen. Inte göra det när det bara passar. När man kan göra content o tjäna pengar. Spyr på chipstutten tänk om L har typ slagit och mordhotat chrippas dotter C? Och chrippah kanske dragit nåra lines 3-CMC o en shot testo sedan har han snapat ur och klappat på borderline narcissisten? Anjo är Sveriges äckligaste jävel och han tror att han är speciell att han e utvald..han rider på jockibois misär hela tiden. Det är dags att någon krossar Anjo en gång för alla. Han är en bitter peson som gått runt och varit mobbad och tyckt synd om sig själv hela livet. Nu ser han sin chans att hämnas på alla, men seriöst snubben e känd från lyxfällan o BL hahahaha. Det är något grovt fel på L det behöver vi inte ens diskutera. Nu ser anjo att han fått fler views på några dagar än på typ ett halvår. Han kommer mjölka sönder detta in i det sista. Köpa coca cola och online pizza för cashen. Anjo om du ser detta förklara varför du mjölkar detta, du är rädd för FB ungefär lika rädd som Cluee är för dig är du för oss.
Citera
2024-01-10, 16:17
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Objektiviteten finns inte från Linneas sida
Chrippa har inte själv uttalat sig.
Vem vet, hela den här cirkusen kanske gör en tvärvändning och Chrippa drar till Kina med Linnea eller någon ny snärta?
Han kanske inte alls ämnar gå tillbaks till Julia, han har inte fått uttala sig.
Allt som finns är en häktningsframställan och några uttalanden från Linneas anhöriga som bett er sluta kontakta henne.
Allt ni går på är vad Jocke fabricerat ihop.
Tänk om ni är lurade allihop?
Jag vill höra vad Linnea och Christofer har att berätta om dom vill berätta.
Detta hade inte behövt bli en så stor sak, hade kunnat passera meg att säga att Chrippa och Linnea åkte till Barcelona som dom talat om..
Nu är det världens shitshow med vidriga förtal och hänvisningar till prints
Jag ingår inte i något "ni". Du har dessutom varit med i hela denna soppan och spekulerat så ez pz med stenen i glashuset.

Har du förlorat din objektiva förmåga gällande Linnea bullen? Du kanske behöver lämna tråden då det ändå inte finns någonting konkret som du skriver, men ändå sitter du här ett x antal timmar om dagen.
Citera
2024-01-10, 16:41
Medlem
Citat:
Det är nog mycket om o men
Vad som har hänt får utredningen visa
som sagt de finns alltid tidsstämplar på allt även här inne.
Även här räknas de som förtal,
Ser de så djävla osannilokt att han hadde godkänt det någon man har knullat i några månader
Han hade som alternativ Jakop,Amanda,Jocke sina föräldrar varför ge bort en kanal till
en brud man knullat i fem månader
hör ni inte själva hur de låter
o ja man kan få tillbaka kanalen men Youtube kräver typ ansikten
för att se vem som har varit mest aktiv på kanalen.

Det där stämmer inte. Man kan stå som äger på en kanal fast inte visa sitt ansikte där en enda gång. Eller tror du tex Mauri kan säga till yt att "tjenare tjenare, jag syns mest på "Uppdrag: Mat" kanalen så nu vill jag att den är min"

Och för dom som inte vet. "Uppdrag: Mat" kanalen på youtube ägs av aftonbladet. Men program leds av Mauri Hermundsson
Citera
2024-01-10, 16:47
Medlem
Citat:
Har en väldigt nära vän som jobbar på Artillerigatan i Linköping o då snackar vi inte om RMW
Så är brottet av den karaktär att påföljden kan ge fängelse i mer en 12 månader så görs en fullständig
Daktning
Sluta gidra när du inte har koll

Vad är RMW, haha...?

Du förstår ju verkligen ingenting. Kunskapsresistent?
Citera
2024-01-10, 16:53
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vad är RMW, haha...?

Du förstår ju verkligen ingenting. Kunskapsresistent?

Lär dig googla? Högst upp:
"RMW Invest Fastigheter AB · Fastigheter i: Mjölby"
tror de har ngt med byggföretaget NCC att göra...
Citera
2024-01-10, 16:56
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Det där stämmer inte. Man kan stå som äger på en kanal fast inte visa sitt ansikte där en enda gång. Eller tror du tex Mauri kan säga till yt att "tjenare tjenare, jag syns mest på "Uppdrag: Mat" kanalen så nu vill jag att den är min"

Och för dom som inte vet. "Uppdrag: Mat" kanalen på youtube ägs av aftonbladet. Men program leds av Mauri Hermundsson

Det stämmer vad du säger absolut,
Vad som vad så tror jag inte, Endå han har skrivet över någonting till nån man har knullat i 5 månader
och skulle de vara så så lär ju hon åka på alla skatteinkomster o dyl,
Tänk inte i en fyrkant utan tänk längre.

Vi får helt enkelt vänta och se , Troligen vet ingen här inne alls vad som har
hänt bara vänta ock se
Men man kan få tillbaka en kanal om innehavaren kan bevisa att den tillhör personen
inom viss tid.
eftersom de är polisanmält så ligger de för utredning
Citera
2024-01-10, 17:00
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vi alla vet att det är Chrippas kanal, sluta spela dum. Sen är det nog mer än en raderad youtube kanal som fått honom där. Vad sägs om att kvinnan ifråga vet om att hon som kvinna är mer trovärdig än en man och gjort slag i saken på egen hand. Chattarna som läckt tyder på en väldigt sjuk person! Och sådana har iaf jag inte empati för!

De chattarna som vi har fått se, absolut. Men du tror inte att det finns fler chattar som kanske inte är screenshotade som inte är till hans fördel?
Citera
2024-01-10, 17:06
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Det stämmer vad du säger absolut,
Vad som vad så tror jag inte, Endå han har skrivet över någonting till nån man har knullat i 5 månader
och skulle de vara så så lär ju hon åka på alla skatteinkomster o dyl,
Tänk inte i en fyrkant utan tänk längre.

Vi får helt enkelt vänta och se , Troligen vet ingen här inne alls vad som har
hänt bara vänta ock se
Men man kan få tillbaka en kanal om innehavaren kan bevisa att den tillhör personen
inom viss tid.
eftersom de är polisanmält så ligger de för utredning

"Vi har alltid varit där för varandra" gällde i 7ÅR, inte 5 månader, kanske längre?
Japp, Linnea kan åka dit på det, hon kan ha agerat målvakt.
Tror inte YouTube får hålla på data om ägaren(den kontot står på) vill ha det borttaget. KAN vara så att Jockiboi va snabb och även YouTube ser mellan fingrarna.
Tänk på att du måste ägt kontot i 7 dagar för att får tillgång till radera-knappen. Så mest troligt är att Chrippa gav kontot till Linnea efter första "hacker"-vågen då han inte visste vad han skulle göra. 8 dagar efter första hackerattacken togs kanalen ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in