2024-01-10, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Skönt att även du kan vara objektiv gällande Linneas inblanding i denna soppan
Objektiviteten finns inte från Linneas sida
Chrippa har inte själv uttalat sig.
Vem vet, hela den här cirkusen kanske gör en tvärvändning och Chrippa drar till Kina med Linnea eller någon ny snärta?
Han kanske inte alls ämnar gå tillbaks till Julia, han har inte fått uttala sig.
Allt som finns är en häktningsframställan och några uttalanden från Linneas anhöriga som bett er sluta kontakta henne.
Allt ni går på är vad Jocke fabricerat ihop.
Tänk om ni är lurade allihop?
Jag vill höra vad Linnea och Christofer har att berätta om dom vill berätta.
Detta hade inte behövt bli en så stor sak, hade kunnat passera meg att säga att Chrippa och Linnea åkte till Barcelona som dom talat om..
Nu är det världens shitshow med vidriga förtal och hänvisningar till prints
Citera
2024-01-10, 15:45
Medlem
Så Youtubekanalen borta, tjejen borta och han sitter häktad?

Kan gå fort i hockey när man gör impulsiva handlingar.
Citera
2024-01-10, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Vet att du i inlägg efter inlägg i desperation försöker få ditt påhittade öknamn att sätta sig men det är så jävla kasst att ingen förutom du kommer använda det.

Han tar saker ur sin kontext och applicerar 1 händelse på en annan för att verka trovärdig.
Citera
2024-01-10, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vi alla vet att det är Chrippas kanal, sluta spela dum. Sen är det nog mer än en raderad youtube kanal som fått honom där. Vad sägs om att kvinnan ifråga vet om att hon som kvinna är mer trovärdig än en man och gjort slag i saken på egen hand. Chattarna som läckt tyder på en väldigt sjuk person! Och sådana har iaf jag inte empati för!
Släng upp chattarna i sin helhet, ni har valt att blotta vissa sekvenser, det är otroligt tillryggalagt och Anjos fjällsemester och maskeradparty blev lite för notsägelsefulkt.
Hade ni tänkt använda Linnea som mula eller?
Citera
Medlem
Citat:
Vet att du i inlägg efter inlägg i desperation försöker få ditt påhittade öknamn att sätta sig men det är så jävla kasst att ingen förutom du kommer använda det.

Jag är dock skapare av namnet grisflickan och det är det många som har använt sig av Vilket är kul!
Citera
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Men går det att bevisa att hon gjort det? Så länge hennes nr o epöst är köpplat så kan hon hävda att hon övertagit den, då det krävs att chrippa godkänner ändringar med lösenord osv

Det är nog mycket om o men
Vad som har hänt får utredningen visa
som sagt de finns alltid tidsstämplar på allt även här inne.
Även här räknas de som förtal,
Ser de så djävla osannilokt att han hadde godkänt det någon man har knullat i några månader
Han hade som alternativ Jakop,Amanda,Jocke sina föräldrar varför ge bort en kanal till
en brud man knullat i fem månader
hör ni inte själva hur de låter
o ja man kan få tillbaka kanalen men Youtube kräver typ ansikten
för att se vem som har varit mest aktiv på kanalen.
Citera
Medlem
Citat:

Skabbe kommer nog att regga sin kanal som Skabbe Skabbrävs nya jutuub - försöka äga det som rövknullarna som börjat kalla sin polare för bögar. Varumärksskydda Skabbe...!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Objektiviteten finns inte från Linneas sida
Chrippa har inte själv uttalat sig.
Vem vet, hela den här cirkusen kanske gör en tvärvändning och Chrippa drar till Kina med Linnea eller någon ny snärta?
Han kanske inte alls ämnar gå tillbaks till Julia, han har inte fått uttala sig.
Allt som finns är en häktningsframställan och några uttalanden från Linneas anhöriga som bett er sluta kontakta henne.
Allt ni går på är vad Jocke fabricerat ihop.
Tänk om ni är lurade allihop?
Jag vill höra vad Linnea och Christofer har att berätta om dom vill berätta.
Detta hade inte behövt bli en så stor sak, hade kunnat passera meg att säga att Chrippa och Linnea åkte till Barcelona som dom talat om..
Nu är det världens shitshow med vidriga förtal och hänvisningar till prints

Words 💪
Citera
2024-01-10, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathgrip
Så Youtubekanalen borta, tjejen borta och han sitter häktad?

Kan gå fort i hockey när man gör impulsiva handlingar.

Jag tippade på att det inte skulle hålla året ut, och det verkar som jag fick rätt.
Citera
2024-01-10, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Släng upp chattarna i sin helhet, ni har valt att blotta vissa sekvenser, det är otroligt tillryggalagt och Anjos fjällsemester och maskeradparty blev lite för notsägelsefulkt.
Hade ni tänkt använda Linnea som mula eller?

Helhet eller inte, det hon skrivit gör man inte som frisk människa. Vill du att jag ska påminna dig om hur hon ska slå folk med batong och kallar en 3 åring för horunge? Hon skriver och beter sig som ett särbarn.
Citera
2024-01-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Jag är dock skapare av namnet grisflickan och det är det många som har använt sig av Vilket är kul!

Grisflickan är ju lite fyndigt och roligt så jag är inte förvånad över att det satte sig även om jag tycker det är klandervärt att kalla någons barn för det.
Citera
2024-01-10, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Det är nog mycket om o men
Vad som har hänt får utredningen visa
som sagt de finns alltid tidsstämplar på allt även här inne.
Även här räknas de som förtal,
Ser de så djävla osannilokt att han hadde godkänt det någon man har knullat i några månader
Han hade som alternativ Jakop,Amanda,Jocke sina föräldrar varför ge bort en kanal till
en brud man knullat i fem månader
hör ni inte själva hur de låter
o ja man kan få tillbaka kanalen men Youtube kräver typ ansikten
för att se vem som har varit mest aktiv på kanalen.
Detta är ett anonymt skvallerforum på nätet, inte vad som betalar min mat på bordet eller tak över huvudet.
Jag är en såndär tråkig människa, pissluffare? som betalar mina räkningar och sköter mina medborgerliga plikter.

Anjo, Rask, Chrippa, Jocke har en gemensam nämnare dom vill inte betala sina räkningar...

Dessa kreatörer jobbar med youtube och förlorar dom sin förtalsportal, vad ska dom göra då?

Att gapa om att det handlar om Amber Heardfall, det yrodde jag också först, men nu tycker jag mer det verkar som om Linnea vägrat någonting och helvetet bröt ut.

Allt är för tillrättalagt, skönt att slippa gå igenom samtliga digitala tömningar...

Tror dock att förhören kan bli lustiga att läsa, om det leder till ett stort youtubeförtalsmål.
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-10 kl. 15:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in