2024-01-10, 05:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Läs i Anjos och Jockes egna trådar.
Lite taskigt att fylla Chrippas tråd med deras skit.
Han själv har inte fått chansen att uttala sig.

Jo Chrille uttalade sig att han vill doxa flashbackare och att folk tycker att Linnea är skyldig till att äta knogmacka.
Det är det sista vi har hört från hans mun. Förtal och olagligheter.

Klart att han efterfrågar problem om han vill kränka folks rätt till anonymitet, och rätt till rättvis bevisprövning i domstolsförhandling, som Linnea hade fått om hon begick brott.

Chrille vill ju att Linnea döms av folket istället för av domstol.
Citera
2024-01-10, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jo Chrille uttalade sig att han vill doxa flashbackare och att folk tycker att Linnea är skyldig till att äta knogmacka.
Det är det sista vi har hört från hans mun. Förtal och olagligheter.

Klart att han efterfrågar problem om han vill kränka folks rätt till anonymitet, och rätt till rättvis bevisprövning i domstolsförhandling, som Linnea hade fått om hon begick brott.

Chrille vill ju att Linnea döms av folket istället för av domstol.

Chrille sitter väl häktad så lite svårt att tolka vad han vill kanske!?
Citera
2024-01-10, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Oj herregud! Missat senaste 48 timmarna i detta. Det går fort i hockey!

Har väl inte hänt så mycket egentligen. Chrille sitter väl häktad fortfarande. Själv väntar jag mest på att se vad som händer den 15e.

Linnea verkar inte vara helt frisk i skallen är det som har pumpats ut. I tråden här så har man cirkeljerk i vem som kan hata mest på Chrille. Tror goldentie leder.

Edit: man diskuterar mer anjo, jocke och Julia i tråden. Konsensus verkar vara att man hatar lika mycket på dom.
Senast redigerad av Knarkblomman 2024-01-10 kl. 07:12.
Citera
2024-01-10, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
+1 man hör att julia blir ställd o chrippa säger de kan ja inte för då får ja sitta inne sen🤭🤭🤭 roligt skämt, not. Dom vet själva att chrippa är körd å de gräver hans grav djupare, tacka anjo för det

Haha Allt blir så komiskt när chrippa på instagram kommentarer skriver "polisen kan inte sätta dit mig för något" 😅 och precis som du säger hela ligan är duktiga på att skydda Chrippa och förtala för allt man läser är snyft snyft snyft. Men chrippa har så mycket i bagaget...

Chrippa som var så kär "du och jag mot världen baby" sviker sin familj för en brud han dessutom pratat och haft kontakt med flera år innan...
#gravediggee
Citera
2024-01-10, 07:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Har det kommit fram varför Linneas syster ljuger om häktad för grov misshandel? Borde hon inte vara lite källkritik i detta läge? Eller tar de alla chanser de får att slå?

Kan vara förtal av henne.
Det är vad många hävdat i tråden, men som tillbakavisats, brottsmisstanken...

Jag tror nog att syrran vet mer än någon annan, då hon fick vimla med på festival med gubbslemmen...
Det såg inte bra ut... äldre gubbar som inte borde intressera sig för småflickor...men som njöt av att få bjuda på lite godis... win-win...
Det märkligaste kan jag tycka är Linneas pappas inlägg på fb om att dottern äntligen fick sin prins...när det inte varit en överraskning att Chrille har barn och hade ett förhållande. Som förälder hade man inte hyllat en otrohetsaffär eller tyckt det var en så bra idé att flytta ihop med en gubbe som dessutom har barn...
Det har påtalats många gånger i tråden om det skeva i att hylla förhållandet offentligt...

Förtal är det som Anjo sysslar med, på uppdrag och tillsammans med Rask och Jocke, Chrilles egen bror.

Dom har gjort bort sig och grovt förtalat Linnea och även Christofer.
Dessutom har dom vetat om att en treåring utsatts för en skadlig miljö.

Det är väl därför Christofer blev förbannad på flashback som ifrågasatte bristande föräldraförmåga.

Det är inte jag som är en idiot som tvärvänt.

Jag står fast vid att varken Christofer eller Julia har skyddat sitt barn från fara, inte heller har vuxna i Chloes närhet larmat, utan dom har "samlat bevis" istället för att se till Chloes bästa.

Med en del av facit i hand, så kan jag inte för mitt liv förstå att Chrippa tillät det att gå så långt, när han känner Julias "nya" sen förr.

Ljusskygga tvivelaktiga affärer och svartsjuka i en enda röra.
Jag förstår efter att ha läst fupen om Julias mardröm, varför Chrille vägrade skriva på om dagisplats..

Vad jag inte förstod då, men som klarnat nu, är sekretessen kring utredningarna.
Detta är bara början.

Att då som bror och "vän" leka åklagare och polisutredare och hålla rättegång genom att hylla Chrille och sprida skit om Linnea.
Att dessutom förmå Julia, som förmodligen är sjukskriven efter sitt helvete.
Att intervjua henne och få henne att fråga Chleo ledande frågor från Anjo och gänget, som valt att offentliggöra privata chattar och digitala spår från Chrilles dotters padda...
Chrille skrek att Julia skulle ha fullmakt över hans konton i rättssalen, enligt Jocke...
Det skulle ju inte se bra ut om Julia än en gång blir misstänkt/anmäld för olaga dataintrång, som i förra härvan, då gärningsmannens morsa försökte påverka Julia att ta sig in i sonens telefon
Julia var inne i Hs sociala medier och snapade...
Anmälan från misstänkt gällande dataintrång av J..

Allt detta vet Jocke och Chrille, nu utnyttjas Julia att göra samma sak igen...

Hon behöver skyddas och Chloe måste skyddas.
Det är sjukt hur Anjo tror sig kunna sitta över lagen och han gör det för att Jocke säger det...
Det har han påpekat många gånger, att han gör allt för Joakim Lundell.

Det är ett stort spindelnät och i mitten sitter Jocke
Citera
2024-01-10, 07:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Jocke har förmedlat Chrilkes önskan från rättssalen ned tårar och hjärttecken...Chrille skrek ut att det är Linneas som är skurken och Julia har fullmakt över hans sociala konton...
Allt enligt Jockes instastorys....
Det är ingenting som framgår enligt vad tingsrätten förmedlar, ingen fullmakt finns unlämbad, inget byte av försvarare, ingen anmälan mot någon annan...

Julia och Chloe måste räddas bort från dessa människor som hyllar en dömd missbrukare.

Chloe behöver inte ha en missbrukande kriminell pappa i sitt liv, hon behöver en ansvarstagande förebild.

Jag vill minnas att Chrippa själv uttalade sig om att Olof Ks dotter inte skulle dras in i hans skit, att hon skulle hållas utanför, att det inte är barnets fel att hennes pappa är en kriminell barbapappa eller liknande...det finns reuploads om du inte tror mig. Tänker inte leta eller dela videor eller prints.

Fy fan föf vad Julia och Chloe utnyttjats.
Vad Linnea gjort sig skyldig till lär framkomma tids nog.
Just nu pågår en flrundersökning och det är inte Johnny Depp och Amber Heard, utan trasiga människor som söker fame
Citera
2024-01-10, 07:45
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman

Är det sant att han skrev sms innan snuten tog han, och att han vrålade till Jockiboi under häktningsförhandlingen .. så har Chrille sagt att brottsoffret är en skurk vid två tillfällen sen misshandeln.. och att hon ska hängas ut som boven genom grovt förtal, innan han blir dömd.
Han misshandlade inte enbart, han gav info till förtals ligan som skulle avrätta henne offentligt genom förtal, innan han döms.

Varför gå till polis och domstol när man kan hänga ut henne för brotten och få henne dömd i folks ögon.
Citera
2024-01-10, 07:46
Avslutad
När allt kommer ut hoppas jag att alla som stöttat Chrippa sänks i Nybroviken. Fy fan för folk som stöttar en kvinnoboxar
Citera
2024-01-10, 07:56
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
När allt kommer ut hoppas jag att alla som stöttat Chrippa sänks i Nybroviken. Fy fan för folk som stöttar en kvinnoboxar

Ja jävla losers. Dom hatar kvinnor så grovt att dom har blivit smygisar som vill runka och se på män som Chrille och Andrew Tate som babblar om, och visar hur man använder kvinnor på alla möjliga sätt.
Citera
2024-01-10, 08:04
Medlem
Citat:
Har det kommit fram varför Linneas syster ljuger om häktad för grov misshandel? Borde hon inte vara lite källkritik i detta läge? Eller tar de alla chanser de får att slå?

För det första har det ju varit väldigt otydligt om vad som händer, då det ändå stått grov på vissa ställen.

Och för det andra kan väl hon hitta på precis vad som helst som du och "din" sida också gör?
Citera
2024-01-10, 08:15
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
För det första har det ju varit väldigt otydligt om vad som händer, då det ändå stått grov på vissa ställen.

Och för det andra kan väl hon hitta på precis vad som helst som du och "din" sida också gör?
Vad är otydligt? Åklagaren yrkar på grov misshandel medan tingsrätten tyckte misshandel räckte.

Är du helt efterbliven?
Citera
2024-01-10, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Kommer inte bli något förtal? Åklagare yrkade för Grov misshandel sen att tingsrätten ändrade det hela.

Och en fråga du som har kritiserat och spytt galla över Chrippa i denna tråd har vänt kappa och skyddar honom nu efter att dom sökte upp dig? Jävla tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in