2024-01-10, 07:05
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Haha fiskaren låter så lycklig efteråt. Men hon fortsätter ju att prata med samma röst som under samtalet. Det måste innebära att hon inte alls förställer rösten när hon pratar med pedofilen.

Hahaha! Skrattade gott åt din förskräckt hatiska krönika om vår nye bekantskap Djurvännen. Det blir nog en nominering i ett antal kategorier där tillslut ska du se. Årets Metmask. Årets Djävul. Årets Chatgädda. Årets Pervo. Möjligen Årets Varselgädda också då han väl skickar en och annan bild iförd finkostym. Porto Allegre! Allé!

Dessutom kommer ju Sara med ett guldcitat:

"Men jag undrar känner din sambo igen den här snoppen på bilden? Den här otvättade, sluskiga snoppen, känner hon igen den?"

Helt ärligt, det där paret kan inte haft oralsex på år och dar. Finns inte en chans att sambon ställer upp på att ta det där vitmögeltäckta ollonet i munnen. Det blir liksom som ett lager av florsocker högst upp på toppen när förhuden smackar upp och ner under runkrörelsen. Ska man likna det vid en bakelse, och det ska man såklart, så kan det påminna om en nypudrad petit-choux med hallongrädde, eller möjligtvis en "Snövit" från Fahlmans konditori. Och i svampväg sen anar jag en symbios mellan en fjällig bläcksvamp och en gulkremla. Om han och Hank slår sina kloka huvuden ihop kanske vi rent av får ett helt receptförslag: "En flaska matolja". Knåda lätt för att bryna svampen redan i anus. Låt jäsa en stund. Klä av dig naken, förbered en bunke och gör några knäböj. Servera med smöriga scones eller en tortilla.

Den s.k. Ostkuken (den onumrerade Mannen med osten) verkade väl mer eller mindre bo i lastbilen och då kan man ju fatta att möjligheterna till intimtvätt är begränsade. Varför man väljer att skicka en flensbild i upphetsande syfte är dock fortfarande ett mysterium. Hans bilder hade platsat i Fråga doktorn. Det zoofila vidret #344 verkar ju emellertid vara hemma om eftermiddagarna och borde ha gott om tid att tvaga penis. När den ser ut så där så vill man ju ens inte tänka på skicket på övriga skrymslen och veck.

"Snövit från Fahlmans konditori".

Och nej, det är klart att han inte kan ha fått en avsugning på år och dagar. Hur blir en penis ens så där infesterad när man bor så att man har tillgång till rinnande vatten?
Citera
2024-01-10, 07:24
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Min gissning är att de gärna vill veta vem det är de publicerar, och inte bara publicerar "någon random" liksom. Och kan då även få möjlighet att kontakta gäddans anhöriga osv.

Men det där kan säkert @DPKatta svara bättre på.
Det är ju ingen skillnad från nu. Det ligger bilder på honom. Är ingen skillnad från en video.
Citera
2024-01-10, 07:24
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Det vill väl helst ha identiteten innan de lägger ut konfrontationsklippet och chattloggarna.
Varför? De hör ju på hans röst om det är han.
Citera
2024-01-10, 08:08
Medlem
Identitetsgäddan, vilken påstod sitta sitta fast i bussen på väg hem från jobbet eller jobbuppdrag på Marstrand, där infinner sig vissa frågetecken.

Var han ensam passagerare på bussen? Samtalet med "barnrösten" borde vara omöjligt annars.

Lite skumt.

Hur många långvariga stopp på "motorvägen" från Marstrand har det varit under den senaste tiden? Borde finnas beskrivet och noterat. Det borde inte handla om E22 som en del skriver.

Väntar med spänning på att konfrontationen och efterföljande rebus kommer upp. Det telefonsamtalet skojar man inte bort.

En jordbävning har precis startat i gäddans liv.
Citera
2024-01-10, 08:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Identitetsgäddan, vilken påstod sitta sitta fast i bussen på väg hem från jobbet eller jobbuppdrag på Marstrand, där infinner sig vissa frågetecken.

Var han ensam passagerare på bussen? Samtalet med "barnrösten" borde vara omöjligt annars.

Lite skumt.

Hur många långvariga stopp på "motorvägen" från Marstrand har det varit under den senaste tiden? Borde finnas beskrivet och noterat. Det borde inte handla om E22 som en del skriver.

Väntar med spänning på att konfrontationen och efterföljande rebus kommer upp. Det telefonsamtalet skojar man inte bort.

En jordbävning har precis startat i gäddans liv.

Hans enda fördel är att han fått extra tid att städa bort sina sociala medier och kanske förekommit Dumpen genom att dra en story med bortförklaringar för frugan och chefen. Det kan mildra fallet lite grann, men körd är han oavsett.

Han har vibbar av hög social fallhöjd. Ska bli spännande!
Citera
2024-01-10, 08:50
Avslutad
Han busspedofilen som man söker identitet på:
https://dumpen.se/2024/01/09/39518/

Vad finns det för arbetsplatser på marstrand mer än BnB, hotell och våffelstugor?

Han ser inte ut att jobba som våffelmakare direkt, butikschef? Regionsäljare på Coop? Varför åker han buss?
Aldrig varit där så vet inte riktigt hur man enklast tar sig runt.. han ser ut som någon som har tjänstebil iaf....
Citera
2024-01-10, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Namn på Kista äcklet?

Finns inte än, det finns lite ledtrådar (från chatten) men inget är 100%.
Citera
2024-01-10, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Han busspedofilen som man söker identitet på:
https://dumpen.se/2024/01/09/39518/

Vad finns det för arbetsplatser på marstrand mer än BnB, hotell och våffelstugor?

Han ser inte ut att jobba som våffelmakare direkt, butikschef? Regionsäljare på Coop? Varför åker han buss?
Aldrig varit där så vet inte riktigt hur man enklast tar sig runt.. han ser ut som någon som har tjänstebil iaf....

Min gissning är att han varit med jobbet på Marstrand. Alltså på någon konferens eller liknande.
Citera
2024-01-10, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Vad arbetar #344 med? Han var med i en tidning där han hämtade gratis mat utanför en butik och då hade han på sig foppatofflor. Med tanke på foppatofflor så borde #344 arbeta som lastbilschaufför eller bilmekaniker? Vad arbetar mongot med?

Citat:
Ursprungligen postat av VMQATAR
Till er detektiver här inne, jag har några frågor.

Ofta hör man dumpen säga ”vi har din IP spårad” hur lyckas dom med det? Vilket program?

Fråga 2: någon som vet ett bra rent sätt att spara dumpens videos på?

Fråga 3: att dom lyckas få in AI bilder med små flickor är inget konstigt men hur lyckas dom skicka dom med ”livebild”?

Svar på din fråga 2

https://www.downloadhelper.net/

Den är busenkel, jag kör Mozilla, vet ej hur den är i de andra webläsarna

Mvh
Citera
2024-01-10, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag vill minnas att det har diskuterats på temat. Alla dessa gäddor som inte bara vill ligga med ett barn, de är snåla och lata också. Och totalt desillusionerade. Vem tror att en 14-åring har råd och möjlighet att resa iväg 5h enkel resa bara så där? Och säkerställer man inte att barnet kan ta sig hem efter "myset"? Vad händer om barnet inte kan ta sig hem, ska det lämnas på stationen och sitta och vänta på morgontåget?

Gröna fluffet #316 exempelvis, han ville inte "köra i stan" så barnet skulle sätta sig på en landsortsbuss och ge sig ut till hans avkrok en mörk kväll i slutet av november. "Köra i stan" var alltså Uppsala kvällstid. Inte direkt som att köra i Stockholm city i rusningstrafik. Jag har för mig att de först dessutom hade stämt träff vid en Willys, som troligen ligger utanför stan. Men inte ens det orkade han. Sjuka jävlar. Inte nog med att de vill ligga med barn, de tror att det ska fungera som Foodora.

Ja de är verkligen illa ihopsatta. Finns inget försonande med dem alls. Ogenerösa, fulla av krav och en förväntan att ett barn ska bli vansinnigt kåta när de får se bilderna av deras ansikten underifrån. Ansiktena saknar dessutom uttryck. De är förlamade och glor med koögon ner mot kameran. De älskar sig själv så jävla mycket att de tror att de kan få allt de vill, eller de ska ha det.

Och när Sara frågar varför de skickar kukbilder till barn så vet de inte. De är totalt efterblivna. Säg som det är, jag vill att någon ska titta på min kuk. För det är ju vad det är frågan om. Alla som skickar oönskade kukbilder vill bara exponera sig. De är för lata för att stå ute och blotta sig men via mobilen går det bättre. Men en man med normal intelligens vet att kvinnor och barn vill inte få en bild eller flera bilder på kukar. Det klarar man sig utan. Särskilt från en helt främmande person men annars också.
Citera
2024-01-10, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling123
Min gissning är att han varit med jobbet på Marstrand. Alltså på någon konferens eller liknande.

Det vidriga samtalet han har med låtsasbarnet från Dumpen måste väl innebära att han sitter väldigt ensam i en buss i kö på motorvägen.
Citera
2024-01-10, 10:11
Medlem
Crankyshake2s avatar
Det kan inte vara så med han de vill ha identiteten på att han sitter i en bil och att en buss har stannat upp framför? Hör otydligt vad han säger. Bara en tanke…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in