2024-01-07, 10:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Det här är ju väldigt offtopic men varför skulle jag vara en förebild som inte ens är politiskt aktiv längre även om jag inte bytt åsikter.

Björn och flera andra förtjänar cred dock som kämpar på i rejäl motvind men vägrar att lägga ner.

Inte ett dugg intresserad av anonyma Flashback-profiler, jag skriver om Björkqvist. Du skrev att han är en förebild, och det håller jag inte med om.

Nu blev jag visst involverad i diskussioner om rörelsen igen, det är inte uppbyggligt så jag bryter där.
Citera
2024-01-07, 10:26
Medlem
Var i Skåne ligger Svenskarnas hus?
Citera
2024-01-07, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Det var väl ändå lite elakt mot Björn som varit aktiv sedan tidigt 90 tal i diverse organisationen och projekt. Suttit i fängelse ett par ggr för sina åsikter men ändå kör på även om han inte är lika verbalt radikal som under säg NSF tiden.

Hur många här inne har suttit ett par vändor på kåken för sina åsikter och ändå kör på och har så gjort sen typ 94 ?

Du har rätt i det men då kan man tycka att han borde kunna ta smällarna Dan och Magnus ger, och inte skvallra på tjockisgubbarna.
Citera
2024-01-07, 20:01
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Du har rätt i det men då kan man tycka att han borde kunna ta smällarna Dan och Magnus ger, och inte skvallra på tjockisgubbarna.
Att sitta tillsammans med incel-killarna i Vita Pillret-chatten och skvallra om Dan och Magnus var riktigt töntigt gjort av Björn Björkqvist.

Tvätta pappas mage. Jag skulle hemskt gärna vilja titta på när Dan Eriksson och Josef tvättar Magnus Södermans mage. Under de senaste dygnen har jag hängt mycket på SVT Play. Blev faktiskt ganska tagen av Killinggänget-dokumentären. Tyckte också om Infinite Mass-tolkningen av Nirvana i det senaste avsnittet av På spåret. Nu har jag bestämt mig. Jag behöver ha mina stor-nationalister i mitt liv och kommer att bli så där löjligt positiv till Det fria Sverige igen. NMR går bort, de är inte en seriös organisation. KillGoldstein... Det fria Sverige är min förening, trots alla deras fel och brister. Anlända till Älgarås för första gången iförd keps och med en lesbisk attityd!

Årets första DFS-podcast:
Citat:
Visst vill man se världen brinna ibland. Hopplösheten inför alla lögner, fientlighet och övergrepp som folket utsätts för blir för mycket. Men är det rätt väg? Vem eller vilka skulle tjäna på det?
https://www.magnussoderman.nu/p/ska-vi-branna-eller-bygga
Citera
2024-01-08, 12:41
Medlem
baggebo1s avatar
Globalisterna ser att Ukraina inte klarar Ryssland. Snart är gojköttet slut i Ukraina och judarna får söka sig till nya produktionsfaciliteter för att hämta köttet som ska till slakt. Sverige är ett av de länderna som står näst på tur. Vi har avtal med USA, vi har ständig krigspropaganda, vi ska höja värnpliktsåldrar. Judarna vill använda oss för sina mål som de precis har använt, och mer eller mindre utrotat, det ukrainska folket.

Inte otippat då att DFS går judarnas ärenden genom att förstärka den judiska propagandan. "Förbered er, gojer, judarna behöver era kroppar till ritualslakt", är vad Söderman här säger:

Självklart ska vi förbereda oss på krig

https://www.detfriasverige.se/sjalvklart-ska-vi-forbereda-oss-pa-krig/

DFS är mer eller mindre en exakt kopia av Ukrainska Azov, Högra Sektorn osv. De hjälpte judarna att offra sitt land för att försöka krossa Ryssland. En hel generation ukrainska män har slaktats i en helt bisarrt meningslös offerritual. Deras land är förstört. Allt för att ett gäng globalistiska judar såg sig utmanade av Ryssland.

Fy fan för DFS. Det vi behöver allra mest nu är folk som slår sönder krigspropagandan. "Vägra krig för globalisterna!" borde vara den självklara parollen. DFS gör precis tvärtom. DFS vill se svenskar slaktas för att hjälpa judar att behålla kontroll över världen. Störda jävla kräk är de.
Citera
2024-01-09, 16:57
Medlem
Dorniers avatar
Är inte Söderman rädd för att även han kanske blir fimpad av Dan Eriksson nån gång?

Eller är dessa två kompanjoner för evigt?

Det blir annars som i Goodfellas (1990) när Henry visste att han skulle bli whacked av Jimmy.

klipp ur Goodfellas (1990)
Citera
2024-01-09, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Globalisterna ser att Ukraina inte klarar Ryssland. Snart är gojköttet slut i Ukraina och judarna får söka sig till nya produktionsfaciliteter för att hämta köttet som ska till slakt. Sverige är ett av de länderna som står näst på tur. Vi har avtal med USA, vi har ständig krigspropaganda, vi ska höja värnpliktsåldrar. Judarna vill använda oss för sina mål som de precis har använt, och mer eller mindre utrotat, det ukrainska folket.

Inte otippat då att DFS går judarnas ärenden genom att förstärka den judiska propagandan. "Förbered er, gojer, judarna behöver era kroppar till ritualslakt", är vad Söderman här säger:

DFS är mer eller mindre en exakt kopia av Ukrainska Azov, Högra Sektorn osv. De hjälpte judarna att offra sitt land för att försöka krossa Ryssland. En hel generation ukrainska män har slaktats i en helt bisarrt meningslös offerritual. Deras land är förstört. Allt för att ett gäng globalistiska judar såg sig utmanade av Ryssland.

Fy fan för DFS. Det vi behöver allra mest nu är folk som slår sönder krigspropagandan. "Vägra krig för globalisterna!" borde vara den självklara parollen. DFS gör precis tvärtom. DFS vill se svenskar slaktas för att hjälpa judar att behålla kontroll över världen. Störda jävla kräk är de.

Magnus Söderman är redo att ta kommandot över Sveriges militär. Det har han varit tydlig med.

Jag ger inte mycket för gubbarnas analys av "geopolitik" men de är åtminstone medvetna om att Ryssland invaderade Ukraina. Och du säger själv att Sverige "står på tur" för invasion.

Ditt resonemang är oklart. "Judarna" vill använda oss. Så när Ryssland invaderar är det judarna som använder oss. Är Putin juden nu? Eller är det så att man är jude om man motsätter sig en invasion?

Förvirrande.
Citera
2024-01-09, 20:01
Medlem
baggebo1s avatar
Haha. Jag älskar Fria Tider!
Citat:
Du var väl igång och Ukraina-hetsade nationalister redan 2014? När åker du ner själv?
https://twitter.com/friatider/status/1744635311848620522
Citat:
Snart kommer de säkert göra som de gjorde i Ukraina och blåsa upp någon harmlös idiotnazistisk rörelse med varghakar och skit för att lura svenska nationalister att ställa upp som kanonmat för Nato.
https://twitter.com/friatider/status/1744785155682611237

De är redan här FT! "Vi bygger nytt utanför Sverige AB". "Förutom nu då, när de vill ha oss till kanonmat - då manar vi våra gossar att dö för dem".

DFS = Avskum.
Senast redigerad av baggebo1 2024-01-09 kl. 20:04.
Citera
2024-01-09, 20:03
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:

Regeringens och försvarsmaktens krigsretorik var ett av ämnena i dagens avsnitt av Dagens Svegot. Dan och Magnus börjar prata om det vid 6:20 in i programmet. Vad tycker du om det som de säger här, baggebo1?

https://www.youtube.com/watch?v=KeQvhb9Z5QA
Citera
2024-01-09, 20:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Regeringens och försvarsmaktens krigsretorik var ett av ämnena i dagens avsnitt av Dagens Svegot. Dan och Magnus börjar prata om det vid 6:20 in i programmet. Vad tycker du om det som de säger här, baggebo1?

https://www.youtube.com/watch?v=KeQvhb9Z5QA
DFS är tillräckligt tydliga utan att jag behöver luslyssna på varenda sekund idioterna vräker ur sig.
Citera
2024-01-09, 20:49
Medlem
baggebo1s avatar
Vi har både Epstein och skumma judetunnlar i New York på tapeten just nu. Vi har att göra med extremt sjuka människor. Det är de här människorna och deras undersåtar som vill göra Sverige till en ny krigsskådeplats för nya folkmord nu. Det är så jävla äckligt att vi har människor som kallar sig nationalister i Sverige som bokstavligen manar unga människor att gå ut och dö för människor som våldtar barn! Varför reagerar inte fler i tråden på dessa sjuka jävlars beteende?
Citera
2024-01-09, 22:00
Medlem
Citat:
Haha. Jag älskar Fria Tider!

https://twitter.com/friatider/status/1744635311848620522

https://twitter.com/friatider/status/1744785155682611237

De är redan här FT! "Vi bygger nytt utanför Sverige AB". "Förutom nu då, när de vill ha oss till kanonmat - då manar vi våra gossar att dö för dem".

DFS = Avskum.

Bra påminnelse. Gamla Motgift-gänget var ”slava ukraini” nästan ett decennium innan det blev mainstream bland västerländsk massmedia och dess npc-följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in