2024-01-09, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Tack för bra input - det var ju dock ohemult svårt att se vad det är för bilmärke och modell.
Det lilla jag kan se för mina tankar till en

Svart Mindre Peugot , ca 10-15 år gammal kan vara Peugot 306
Går på instrumentpanelens färg samt lutning på motorhuven
men det är attan klent att gå på givet vad som syns.

#Gädda 182 Lund eller Skåne med omnejd

Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Det är svårt som satan att se var #182 Big Chikour kör för bil, jag går också bet... Det är i alla fall någon hatchback eller liten kombi. Jag försökte se på ratten vad det var, men videon är för mörk. Mittkonsolen har en del kromade detaljer och det känns lite för fint för någon fransk lågbudgetskit. Ser även ut som att den saknar infotainmentsystem, men jag kan ha fel. Det sitter även en antenn på taket (inte en s.k. "hajfena") som syns när Big Kebab går ut ur bilen.

Senaste gäddan ”Djurvännen” från Kisa (Napp #344) var allt en äcklig jävel! Runkar så det skummar om hans fula balle. Har djurisk sexualitet och tänder på tjejer som får kuk i hästväg. Bär t-shirt med nonsenstryck, det näst mest pedofila plagget efter varseljackan. Uuuusch

Rätt säker på att det är en Citroen C4.
Citera
2024-01-09, 17:56
Avslutad
Nu har det gått nästan ett dygn sedan Kisa blev varse att Robin Hood inte alltid tar från de rika och ger till de fattiga, utan mest kollar djurporr, chattar med småtjejer och glömmer att tvätta kuken.

Så, är det någon som hört något om hur landet ligger?

Skadeglädjen i mig hoppas att han blev utkastad inatt och fick sova i en port - eftersom tydligen outade hans chef honom igår på Dumpens Facebook ( oklart om det stämmer då jag ej sett det med egna öron)

Gädda 344 - Kisa
Citera
2024-01-09, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Nu har det gått nästan ett dygn sedan Kisa blev varse att Robin Hood inte alltid tar från de rika och ger till de fattiga, utan mest kollar djurporr, chattar med småtjejer och glömmer att tvätta kuken.

Så, är det någon som hört något om hur landet ligger?

Skadeglädjen i mig hoppas att han blev utkastad inatt och fick sova i en port - eftersom tydligen outade hans chef honom igår på Dumpens Facebook ( oklart om det stämmer då jag ej sett det med egna öron)

Gädda 344 - Kisa

Nån skriver att det har delats inom hela byn så alla vet.
Någon skrev på hans jobbs sida "Det går bra nu Robin 😅"

Får uppfattningen av att han och hans släkt/familj anses vara konstiga.
Citera
2024-01-09, 18:01
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
Den senaste gäddan var äcklig och skum , något av det värsta jag läst. Måste vara en av dumpens värsta ?
Nä vidrigaste av dom alla måste vara robinsongäddan 144.
Hörde sist att han häckar i en fjällstuga med nån familjemedlem som handlar åt honom...
Citera
2024-01-09, 18:15
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Det är svårt som satan att se var #182 Big Chikour kör för bil, jag går också bet... Det är i alla fall någon hatchback eller liten kombi. Jag försökte se på ratten vad det var, men videon är för mörk. Mittkonsolen har en del kromade detaljer och det känns lite för fint för någon fransk lågbudgetskit.

Jag tycker man ser i början i videon på ratten att det är Citroën för emblemet där ser ut ungefär som << (alltså två V som är som två pilar ovanför varandra uppåt i färdriktningen). Skulle gissa på en Citroën C3 eller C4.
Citera
2024-01-09, 18:22
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Nån skriver att det har delats inom hela byn så alla vet.
Någon skrev på hans jobbs sida "Det går bra nu Robin 😅"

Får uppfattningen av att han och hans släkt/familj anses vara konstiga.

Det är en sak att hamna på Dumpen efter att "bara" ha chattat lite med en 14-åring, dragit nån enstaka sexuell invit, skickat nån harmlös selfie, och försökt stämma träff, typ i Stockholm med miljoner invånare.

Det är en annan sak att hamna på Dumpen som #344 och ha skickat alla dessa äckelbilder och runkvideos, spammat med porr och djursex, skrivit helt vansinniga grejer i en evighetslång chatt, och dessutom bo i Kisa som har typ 80 invånare.

Det går bra nu, Robin.
Citera
2024-01-09, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Rätt säker på att det är en Citroen C4.
Bra spanat! Måste vart för att du går där, runt.
Citera
2024-01-09, 18:27
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Jag tycker man ser i början i videon på ratten att det är Citroën för emblemet där ser ut ungefär som << (alltså två V som är som två pilar ovanför varandra uppåt i färdriktningen). Skulle gissa på en Citroën C3 eller C4.
Kikade precis på videon och är beredd att hålla med. Det är absolut en sitt-å-träng
Citera
2024-01-09, 18:30
Medlem
olasvenssons avatar
Vad arbetar #344 med? Han var med i en tidning där han hämtade gratis mat utanför en butik och då hade han på sig foppatofflor. Med tanke på foppatofflor så borde #344 arbeta som lastbilschaufför eller bilmekaniker? Vad arbetar mongot med?
Citera
2024-01-09, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Vad arbetar #344 med? Han var med i en tidning där han hämtade gratis mat utanför en butik och då hade han på sig foppatofflor. Med tanke på foppatofflor så borde #344 arbeta som lastbilschaufför eller bilmekaniker? Vad arbetar mongot med?
Transportföretag, yes.

Förmodligen snabbt utkastad från företaget Kemi med k, som man ska läsa baklänges.
Senast redigerad av Hagalez 2024-01-09 kl. 18:35.
Citera
2024-01-09, 18:32
Medlem
Rodeo774s avatar
Lever han fortfarande eller...

Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Transportföretag, yes.
Citera
2024-01-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2

Ok, jag fick det till en Renault, tyckte det såg ut som Renaults logga på ratten.. tänker Megane 3 ca 2013-14 men osäker.. Mittkonsolen mellan sätena ser inte ut som en Citroën väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in