2024-01-09, 15:03
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flush55
den gripna är Gj*ljan Pr*nga *=u e
En muslim som mördas av en annan muslim? Är det så?
Citera
2024-01-09, 15:04
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Łämnas ut och döms för 8 år för mord och sitter av 6 år. Gör minst ett mord till om han inte dör först. Killarna har inget att förlora utom livet och det är nada värt för dom.
Han är över 18 så blir livstid.
Ett ev utlämnade kräver båda ländernas godkännande. Har aldrig sett ett utlämnande tidigt utan det kommer på tal när någon suttit flera flera år. Typ halva straffet.
Citera
2024-01-09, 15:06
Medlem
Citat:
den gripna är Gj*ljan Pr*nga *=u e
https://m.youtube.com/watch?v=Gpsovk8Fe54
Citera
Medlem
Lasslys avatar
Citat:
med största sannolikhet är det Gj*ljan Pr*nga som är misstänkta skytten *=u e

Skytten enligt bilden som sprids ser ju ut att vara från Afrika, Prenga är väl ett balkanefternamn, verkar vara mest vanligt i Albanien.
Citera
Medlem
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldachrihato2
Ny video från skjutningen i Irak från en sido vinkel :
https://m.youtube.com/watch?v=uhWHqvcu0xQ
Han drog av ca 10 skott. Pistol? Lät inte automatiskt.
Sen så verkar han varit till fots GM. Måste stå vid bilen åtminstone 3-4 sekunder och jag gissar att dom sista 3 är när han har träffat honom redan för han försöker inte gasa iväg något Benz, sen kubbar snubben för fulla livet bara. Klart han blev gripen snabbt. Hade han ens förhoppning att lämna landet GM?
Citera
2024-01-09, 15:08
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Jag hör 12 skott.

12 skott! då är det säkert en Glock 26.
Citera
2024-01-09, 15:08
Medlem
Citat:

Lite kul att översätta arabiska kommentarerna i kommentarsfältet och ser vad de skriver om att svenska drogkungar mördar varandra på Irakiska vägar.

"Som om landet saknade gäng och maffia, må Gud ha barmhärtighet med oss och skydda Irak från allt ont 🙏🏻."

"Detta är resultatet av brist på hyfs och moralisk avvikelse."

"Må Gud vilja, vi har utvecklat internationella gäng på irakisk mark. Denna framsteg och utveckling är avsaknad av säkerhet och trygghet. Allt detta beror på brist på säkerhet och en svag lagstiftning, tyvärr. Den som är säker från bestraffning blir ohövlig."

"Våra säkerhetsorgan är så inkompetenta. Detta måste vara hans namn i Interpol, en internationell brottsling som har kommit in i Irak och bosatt sig där. Vår regering vet inget om det. Gud är med mördaren som avslöjade våra säkerhetsorgan och lät oss veta att det finns en internationell brottsling som har kommit och bosatt sig i Bagdad. Medan den andra brottslingen greps i Iran eftersom deras säkerhetsorgan fungerar korrekt, har en känsla för säkerhet och internationell samordning."
Citera
2024-01-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Han drog av ca 10 skott. Pistol? Lät inte automatiskt.
Sen så verkar han varit till fots GM. Måste stå vid bilen åtminstone 3-4 sekunder och jag gissar att dom sista 3 är när han har träffat honom redan för han försöker inte gasa iväg något Benz, sen kubbar snubben för fulla livet bara. Klart han blev gripen snabbt. Hade han ens förhoppning att lämna landet GM?

Tror inte de tänker så långt, de har nog ett gömställe, men de är så höga på ladd/droger/valium och har som mål att döda, resten får bara lösa sig.

Det har bevisat sig vara sant det jag stämmer i varje mord gång på gång. Fyfan för å sitta i irakiskt fängelse för ett sådant där mord på öppen gata.

Han lär behöva tacka till fler än Gud i många decennier framöver för å överleva detta.

Hade hellre avlossat ett skott i huvudet på mig själv än att springa därifrån ärligt talat.
Citera
2024-01-09, 15:11
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Jävlar där var det relativt bra bilder på skytten.
Undrar var motorcykeln kommer in som de sades att MGM flydde med?
Någon stod kanske och väntade redo?
Senast redigerad av Pandalina4 2024-01-09 kl. 15:18.
Citera
2024-01-09, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Fint namn. 19 år från Hudiksvall?
Är det Prenga? En zigenarsläkt från Rumänien?
Citera
2024-01-09, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly
Skytten enligt bilden som sprids ser ju ut att vara från Afrika, Prenga är väl ett balkanefternamn, verkar vara mest vanligt i Albanien.
det vet jag inte det enda jag vet är det är han som är gripen
Citera
2024-01-09, 15:20
Medlem
Citat:
det vet jag inte det enda jag vet är det är han som är gripen
En nigger ser han ju inte som, utan typiskt fult babbefejs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto