2024-01-09, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nja Chrippa är inte dömd för något nu kring Linnea utan han sitter häktad misstänkt för brott.

Linnea har bevisligen utövat barnmisshandel, barnfridsbrott, hot, falsk beskyllning osv osv men ändå är hon ute i det fria. Helt otroligt.

Bevisligen? Det finns inga som helst bevis. Det ingår i förtalskampanjen. Chrippa däremot har gjort sig skyldig till barnfridsbrott
Citera
2024-01-09, 14:27
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Nja Chrippa är inte dömd för något nu kring Linnea utan han sitter häktad misstänkt för brott.

Linnea har bevisligen utövat barnmisshandel, barnfridsbrott, hot, falsk beskyllning osv osv men ändå är hon ute i det fria. Helt otroligt.

Nej han är inte dömd. Än. Men han sitter häktad på sannolika skäl.
Att skriva att man borde sitta inne för att man är sjuk är bara korkat.
Bevisligen hur? Från Anjos klippta (nu bortklippta) video där man som lekman förhör ett barn i beroendeställning?
Vilka strålande föräldrar som inte anmält detta och som dessutom har droger hemma
Citera
2024-01-09, 14:28
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bevisligen? Det finns inga som helst bevis. Det ingår i förtalskampanjen. Chrippa däremot har gjort sig skyldig till barnfridsbrott
Måste fråga dig.

Vad anser du att Linnea eventuellt gjort sig skyldig till? (Mer än att vara en boxningssäck enligt dig)

Vill mest se om du har någon objektiv förmåga eller bara går på känslor.
Citera
2024-01-09, 14:29
Medlem
Citat:

Enkelt. Hon är oskyldig medans chrippa är skyldig. Vad är det som är svårt att fatta?
Citera
2024-01-09, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
För att hon är kvinna!

Exakt och detta med Chrippa bevisar tydligt att myndigheterna tar ställning för kvinnor..
Citera
2024-01-09, 14:32
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Exakt och detta med Chrippa bevisar tydligt att myndigheterna tar ställning för kvinnor..

Det bevisar inte skit mer än att våld i nära relationer till störst del begås utav män, därav sitter han där han sitter.
Citera
2024-01-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa sa ett väldigt osmakligt skämt som nu i efterhand ser illa ut ja men det ska inte övertolkas.
Hur fan vet du det? Känner du chrippa? Skulle inte tro det. Fängelse är de enda rätta för chrippa
Citera
2024-01-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hur fan vet du det? Ingen slump att han sitter häktad för just det, misshandel.

Gå o kolla upp hörseln. Chrippas röst hörs mer än tydligt. Klippet spelas upp flertal gånger. Trolla kan du göra nån annanstans.

Hahaha svårt att klippa ihop? Skicka nu klippet från Chrippa och snacka inte bort dig nu.
Citera
2024-01-09, 14:38
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Hur fan vet du det? Känner du chrippa? Skulle inte tro det. Fängelse är de enda rätta för chrippa
Kan inte du vara snäll och göra en icke vinklad sammanfattning av hela denna soppan?
Citera
2024-01-09, 14:40
Avslutad
Hoppas Chrippa får skaka galler så han kanske lär sig hur man ska behandla mamman till sitt egna barn.
Citera
Medlem
Lajlikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag trodde din poäng var den totalt motsatta? Att du satte dig emot spekulation? Du sa ju att vi skulle vänta tills domen? Dessutom låter du ju naivare än allting annat, du vet att folk inte bara häktats utan suttit oskyldigt dömda i +15 års tid i detta landet för mord som har betydligt mycket högre beviskrav än lite misshandel. Så polis och åklagare gör fel och griper oskyldiga precis varenda jävla dag. Tingsrätter består av gamla trötta lärare och kommunpolitiker så det är ett lotteri som fullständigt dryper i inkompetens.

Nej klart du kan ha en åsikt men du behöver ju inte sitta i flertalet 50 minuters videos på youtube och försöka förklara varför personen är skyldig/oskyldig. Att jag skriver ett inlägg på flashback på vad jag tror tycker jag inte direkt är samma sak.
Citera
Medlem
Citat:
https://youtu.be/zHSmSSdzikM?si=tC0gxBaoRrtV_tGT
Nu kan du knipa igen. Chrippa är så skyldig man kan bli.

Ojojo, "då vill jag slå sönder henne"...! "DÅ VILL JAG SLÅ SÖNDER HENNE"...!

Wooow, mycket bra grävt! Videon är nersparad nu, om nu klanen får för sig att anmäla de.

Vi upprepar, 2:20 in i videon: "DÅ VILL JAG SLÅ SÖNDER HENNE"...!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in