2024-01-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vart finns det klippet man kan höra att han sagt så? Länka den.
Verkar tyvärr endast bara Deniz Rages hjärnspöken som hört detta 😆.
Hur ska ja veta 3 år senare? Kolla videon och håll käften sedan. Chrippa förtjänar allt ont
Citera
2024-01-09, 14:04
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Kvinnor som inte kan hantera sina känslor när dom blir lämnade och vill ”ge igen” på män med falska anklagelser och beskyllningar. Vanligt att män blir häktade av det.

Finns som sagt inget bevis från Linnea. Hon har inte en skråma ohh då hade hon nog lämnat sina nycklar till hyresvärden som bett om detta, men vet hon hade blivit exposad för att hon ljugit.

Jag har för mig att det enda som yppats från Linnea är att det var hon som lämnade anaboladvärgen?
Klart det finns bevis från Linnea, tror du på riktigt att C hade suttit häktad annars? 😅
Till och med Jockes BFF har ju gått ut med att hon har skador och att den ena skadan kan vara problematisk för C?
Bara för att man inte säljer sin röv och själ på sociala medier (som klanen) i ett pågående polisärende så betyder det inte att det inte finns bevis.
Citera
2024-01-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hur ska ja veta 3 år senare? Kolla videon och håll käften sedan. Chrippa förtjänar allt ont

Men vilken video är det du refererar till? Lägg upp den och bevisa nu att Chrippa ska ha sagt så.
Citera
2024-01-09, 14:06
Avstängd
Citat:
Men vilken video är det du refererar till? Lägg upp den och bevisa nu att Chrippa ska ha sagt så.

Chrippa sa ett väldigt osmakligt skämt som nu i efterhand ser illa ut ja men det ska inte övertolkas.
Citera
2024-01-09, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Och OM alla var änglar, Chrippa, Julia osv.... Vart är alla förtalvideos på H(Julias ex)? En man som är dömd för att våldtagit en i klanen. Måste väl vara guld i visningar + att folk ska veta sin plats OM man jävlas, eller? Oj, då sket dom i Julia, hon var värd mindre än vatten då, hon va inte med i klanen tills 29 December...

Jocke fick öppna plånboken den 29 dec. När inte Linnea nappade stod Julia i tur. Inga konstigheter i klanfamiljen. Frågan kommer sen. Är Chrippa glad för att Jocke & Co blandade in kvinnan han trashtalkat offentligt i flera månader
Citera
2024-01-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Jag har för mig att det enda som yppats från Linnea är att det var hon som lämnade anaboladvärgen?
Klart det finns bevis från Linnea, tror du på riktigt att C hade suttit häktad annars? 😅
Till och med Jockes BFF har ju gått ut med att hon har skador och att den ena skadan kan vara problematisk för C?
Bara för att man inte säljer sin röv och själ på sociala medier (som klanen) i ett pågående polisärende så betyder det inte att det inte finns bevis.

Chrippa lämnade henne framgår också. Du sitter och chansar istället för att se svart på vitt. Kolla Anjos Videos framkommer det att Chrippa lämnade och hon ”skulle ställa till med ett helvete” (något hon hotat flertalet ex med som har kommit fram).
Handlar nog mer om att kvinnan är sjuk och myndigheterna är manshatare som gör att många valt att tro Chrippa sitter felaktigt häktad och det borde solklart vara Linnea som satt där.

Hon är även svartsjuk på 3 årigt barn. Det är för mig helt sjukt.
Citera
2024-01-09, 14:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke fick öppna plånboken den 29 dec. När inte Linnea nappade stod Julia i tur. Inga konstigheter i klanfamiljen. Frågan kommer sen. Är Chrippa glad för att Jocke & Co blandade in kvinnan han trashtalkat offentligt i flera månader

Kan du bevisa att Jocke öppnat plånboken? Varför ljuger du så mycket?
Citera
2024-01-09, 14:11
Medlem
Citat:
https://youtu.be/zHSmSSdzikM?si=tC0gxBaoRrtV_tGT
Nu kan du knipa igen. Chrippa är så skyldig man kan bli.
Citera
2024-01-09, 14:11
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Chrippa lämnade henne framgår också. Du sitter och chansar istället för att se svart på vitt. Kolla Anjos Videos framkommer det att Chrippa lämnade och hon ”skulle ställa till med ett helvete” (något hon hotat flertalet ex med som har kommit fram).
Handlar nog mer om att kvinnan är sjuk och myndigheterna är manshatare som gör att många valt att tro Chrippa sitter felaktigt häktad och det borde solklart vara Linnea som satt där.

Hon är även svartsjuk på 3 årigt barn. Det är för mig helt sjukt.

Han hade planer på att lämna henne är väl det som framkommit?
Jag har sett Anjos alla löjliga videos, skämskudden var framme från början till slut. Du kan väl inte på riktigt vara så korkad så du tror att smsen som visats upp är de enda? Såklart har man scrennshotat de värsta från L för att framställa C som något slags helgon.
För övrigt så blir man inte häktad för att man är sjuk, man blir häktad för att man har begått ett brott.
Citera
2024-01-09, 14:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajlike
Bevis betyder inte nödvändigtvis att bevisen i slutändan faktiskt är bevis nog för att konstatera att Chrippa faktiskt misshandlat någon. Att man juridiskt sett är oskyldig till motsatsen är bevisad stämmer givetvis, men betyder det att man som privatperson inte får spekulera kring om personen faktiskt är skyldig eller inte på förhand?

Jag har inte någonstans pratat överhuvudtaget om bevisbörda så förstår inte varför du ens nämner det. Har jag påstått något annat?

Jag trodde din poäng var den totalt motsatta? Att du satte dig emot spekulation? Du sa ju att vi skulle vänta tills domen? Dessutom låter du ju naivare än allting annat, du vet att folk inte bara häktats utan suttit oskyldigt dömda i +15 års tid i detta landet för mord som har betydligt mycket högre beviskrav än lite misshandel. Så polis och åklagare gör fel och griper oskyldiga precis varenda jävla dag. Tingsrätter består av gamla trötta lärare och kommunpolitiker så det är ett lotteri som fullständigt dryper i inkompetens.
Citera
2024-01-09, 14:22
Avslutad
Citat:
Jag har sett Anjos alla löjliga videos, skämskudden var framme från början till slut. Du kan väl inte på riktigt vara så korkad så du tror att smsen som visats upp är de enda? Såklart har man scrennshotat de värsta från L för att framställa C som något slags helgon.
För övrigt så blir man inte häktad för att man är sjuk, man blir häktad för att man har begått ett brott.

Varför spöa på henne om det var han som skulle lämna? Öppna dörren och gå då. Det här är ett klassiskt exempel på när en kvinna levt utsatt och får stryk när hon väljer att lämna. Det är så djävla kränkande att bli lämnad när man är Chrippa da kräfta. Var det inte lite tvister om hur det gick till när det tog slut mellan Chrippa och Julia också. Först hade dem kommit överens, sen var det Chrippa som dumpade Julia, men var det inte Julia som dumpade Chrippa när hon kom på han med Linnea?
Citera
2024-01-09, 14:22
Medlem
Citat:

Nja Chrippa är inte dömd för något nu kring Linnea utan han sitter häktad misstänkt för brott.

Linnea har bevisligen utövat barnmisshandel, barnfridsbrott, hot, falsk beskyllning osv osv men ändå är hon ute i det fria. Helt otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in