2024-01-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vart presenterades dom bevisen?
Finns inga bevis fortfarande ifrån Linnea. Nu har det gått hur länge som helst och kommer inget.
Såvida du inte är döv så hör man tydligt att chrippa gärna vill slå sönder julia för att hon e lat. Vem sitter häktad? Chrippa. För vad? Misshandel. Kryp tbx till sängs där gör du bäst nytta!
Citat:
Ursprungligen postat av Lajlike
Helt ärligt nu, om det inte fanns något som helst bevis på att en misshandel faktiskt ägt rum så hade chrippa inte suttit häktad fortfarande. Jag gillar chrippa och om jag får gissa så tror jag att misshandel har skett med anledning av hur Linnea betett sig.

Att anjo går ut med video efter video och försöker försvara chrippa trots att vi de facto inte vet vad som faktiskt hänt är endast patetiskt. Absolut att man kan bli dömd av folk trots att man är friad i rätten. men varför inte vänta tills rätten haft sin gång innan man går ut och försvarar en misstänkt kvinnomisshandlare..
+1 han hade varit ute för länge sen. Linnea är smart å tyst å låter snuten sköta detta. Skönt att hon släckte kvinnoboxarens yt konto.
Citera
2024-01-09, 13:46
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
garanterat försöker hon rädda upp det hon har sagt i förhör att Chrippa var ett monster mot henne, jag menar det såg vi i vloggarna hur han var mot henne och nedvärderande henne gång på gång.

Han är ett egoistiskt svin och kommer alltid att vara det.
Säger inte emot dig förutom det sista. Du vet chrippert är ingen G som brukar sitta häktad. Detta kommer bli ett trauma och förhoppningsvis en friendly reminder att han är en tönt från Mjölby (Detta är givetvis okej)

Jag hoppas han går tillbaka till sitt ursprungliga content och behandlar andra som han själv vill bli behandlad samt accepterar faktan att han inte är den han velat vara sista året(n)
Senast redigerad av KentWasHere 2024-01-09 kl. 13:49.
Citera
2024-01-09, 13:49
Avslutad
Citat:
Inte kvinnan han vart ihop med under 9 år heller vart det inte heller våld. Sen blir Linnea dumpad som anklagat och hotat flera män med samma sak. Behöver inte ha gjort högskoleprovet för att koppla ihop vart skon klämmer här.

Ändå stod hon i rätten och berättade om den psykiska misshandeln Chrippa utsatt henne för? Om det var lögn så hade ju Chrippa ett guldläge att sätta dit henne för förtal
Citera
Avstängd
Citat:
Vart presenterades dom bevisen?
Finns inga bevis fortfarande ifrån Linnea. Nu har det gått hur länge som helst och kommer inget.

Du måste förstå att det är smartare av L att inte offentliggöra bevis i sociala medier.

Eftersom att hon ej läckt något har hon vettiga vittnen. Hon har nog en bättre advokat som påtalat detta för henne.
Citera
Avstängd
Citat:
Helt ärligt nu, om det inte fanns något som helst bevis på att en misshandel faktiskt ägt rum så hade chrippa inte suttit häktad fortfarande. Jag gillar chrippa och om jag får gissa så tror jag att misshandel har skett med anledning av hur Linnea betett sig.

Att anjo går ut med video efter video och försöker försvara chrippa trots att vi de facto inte vet vad som faktiskt hänt är endast patetiskt. Absolut att man kan bli dömd av folk trots att man är friad i rätten. men varför inte vänta tills rätten haft sin gång innan man går ut och försvarar en misstänkt kvinnomisshandlare..

Jag har nämnt flera gånger att Linnea har skador. Men kommer de från Chrippa och den 29e?
Citera
2024-01-09, 13:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

För att vi lever i en demokratiskt rättsstat där alla är att anses som oskyldiga innan dom har dömts. Du har förvirrat bort dig fullständigt och tror att omvänd bevisbörda gäller här.
Citera
2024-01-09, 13:51
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Inte kvinnan han vart ihop med under 9 år heller vart det inte heller våld. Sen blir Linnea dumpad som anklagat och hotat flera män med samma sak. Behöver inte ha gjort högskoleprovet för att koppla ihop vart skon klämmer här.

Skon klämmer antagligen på den som sitter häktad för misshandel
Citera
2024-01-09, 13:56
Medlem
Lajlikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
För att vi lever i en demokratiskt rättsstat där alla är att anses som oskyldiga innan dom har dömts. Du har förvirrat bort dig fullständigt och tror att omvänd bevisbörda gäller här.

Bevis betyder inte nödvändigtvis att bevisen i slutändan faktiskt är bevis nog för att konstatera att Chrippa faktiskt misshandlat någon. Att man juridiskt sett är oskyldig till motsatsen är bevisad stämmer givetvis, men betyder det att man som privatperson inte får spekulera kring om personen faktiskt är skyldig eller inte på förhand?

Jag har inte någonstans pratat överhuvudtaget om bevisbörda så förstår inte varför du ens nämner det. Har jag påstått något annat?
Citera
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har nämnt flera gånger att Linnea har skador. Men kommer de från Chrippa och den 29e?

Det är väl upp till en rättsläkare att avgöra och inte tönt-klanen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Såvida du inte är döv så hör man tydligt att chrippa gärna vill slå sönder julia för att hon e lat. Vem sitter häktad? Chrippa. För vad? Misshandel. Kryp tbx till sängs där gör du bäst nytta!

Vart finns det klippet man kan höra att han sagt så? Länka den.
Verkar tyvärr endast bara Deniz Rages hjärnspöken som hört detta 😆.
Citera
2024-01-09, 13:58
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ändå stod hon i rätten och berättade om den psykiska misshandeln Chrippa utsatt henne för? Om det var lögn så hade ju Chrippa ett guldläge att sätta dit henne för förtal

Och OM alla var änglar, Chrippa, Julia osv.... Vart är alla förtalvideos på H(Julias ex)? En man som är dömd för att våldtagit en i klanen. Måste väl vara guld i visningar + att folk ska veta sin plats OM man jävlas, eller? Oj, då sket dom i Julia, hon var värd mindre än vatten då, hon va inte med i klanen tills 29 December...
Citera
2024-01-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Skon klämmer antagligen på den som sitter häktad för misshandel

Kvinnor som inte kan hantera sina känslor när dom blir lämnade och vill ”ge igen” på män med falska anklagelser och beskyllningar. Vanligt att män blir häktade av det.

Finns som sagt inget bevis från Linnea. Hon har inte en skråma ohh då hade hon nog lämnat sina nycklar till hyresvärden som bett om detta, men vet hon hade blivit exposad för att hon ljugit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in