MGM ska vara runt 20 år och ha kopplingar till Gävleborg. Initialer J.B om jag tolkar irakisk media rätt. Tidigare dömd för bland annat grovt vapenbrott. Även misstänkt för inblandning i något tidigare mord i Gävleborg.
Ingen som vet vem det här är och vilket mord som avses? Är det mordet vid en cykelbana i Sandviken?
hört att han heter emir men kan lika gärna va falsk info
MGM ska vara runt 20 år och ha kopplingar till Gävleborg. Initialer J.B om jag tolkar irakisk media rätt. Tidigare dömd för bland annat grovt vapenbrott. Även misstänkt för inblandning i något tidigare mord i Gävleborg.
Ingen som vet vem det här är och vilket mord som avses? Är det mordet vid en cykelbana i Sandviken?
Edit: Shottaz och DP har ju krigat i Gävle men jag hittar ingen som stämmer in åldersmässigt.
Mannen som nu gripits är i 20-årsåldern och förekommer sedan tidigare i belastningsregistret. 2022 dömdes han för grovt vapenbrott och flera fall av narkotikabrott. Påföljden blev tio månaders sluten ungdomsvård.
Han förekommer även i en mordutredning i Gävleborg där en ung man sköts till döds. Det mordet kopplas till lokala kriminella grupperingar
Kul att sitta i fängelse i Irak 25 år när man precis fyllt 20 bast.
Undrar om han tyckte det var värt det.
Förstår inte riktigt hur fan man tänker, låt säga han fick ett par miljoner vilket han inte fick ja då kan han fortfarande inte göra något med dessa pengar när han sitter i fängelse i Irak.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!