2024-01-09, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Känns som du bytt sida de glädjer att höra. Varje sekund minut timme dag chrippa sitter njuter jag. De känns oerhört skönt att vara på den vinnande sidan helt ärligt. Om chrippa velat slå sönder julia så varför skulle han inte kunnat slå linnea som varit värre än julia uppenbarligen

Bevis på detta? Julia själv har dementerat att Chrippa inte är våldsam. Hundknullaren Deniz Rage la upp något på Youtube igår om detta och som vanligt är det fake news utan källa,som vanligt ifrån den illa-luktade bajskäften.
Citera
2024-01-09, 12:50
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Fast Julia dementerade detta i Anjos video och hänvisade till att hon kände sig hotad av sitt ex att säga detta.

Det va ironi?
Om inte, Julia anmäler H utan problem för våldtäkt + misshandel, MEN är rädd för honom så hon tillägger att Chrippa är ett monster, i ett förhör hos polisen, utan H? Tycker du att det låter logiskt? Låter det inte mer som att Julia vill rädda situationen just nu?
Citera
2024-01-09, 12:54
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du vet inte vad du pratar om. Vi har fri bevisprövning i Sverige.

Däremot kan jag säga direkt att barnvittnetsmålet från C, är helt odugligt då de har ställt ledande frågor, barn är lättpåverkade. Man kan ganska lätt plantera falskaminnen i barn som är i C's ålder.
Oavsett vad som är sant eller ej så har Julia med mera sabbat den möjligheten.

Att förhöra barn på det sättet är bara något ett fåtal i Sverige kan göra på ett korrekt sätt.
Citera
2024-01-09, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Bevis på detta? Julia själv har dementerat att Chrippa inte är våldsam. Hundknullaren Deniz Rage la upp något på Youtube igår om detta och som vanligt är det fake news utan källa,som vanligt ifrån den illa-luktade bajskäften.
Du kan alltså inte urskilja chrippas o julias röster? Snacka om tappad individ, tycker synd om dig och inavlet CCkane. Sanningen svider är de därför chrippa fortsatt häktad? Hörde igår att chrippa skulle släppas vem far med osanning?
Citera
2024-01-09, 13:01
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Polis fick saker i fredags och igår. Det ser ut att komma mer då Linnea är uppsagd från lägenheten då hon enbart står som kontaktperson där ett företag hyr och hon vägrar svara eller lämna ifrån sig nycklarna. Hyra för Januari är inte betald.

Screenshots från Jocke då eller? Eller kanske ett "vittnesmål" om hans magkänsla?
Hade inte heller betalat hyra för en lägenhet där den som står på kontraktet bytte lås så jag inte kom in till mitt hem och mina saker.
Hoppas han fått godkänt av hyresvärden att hyra ut i andrahand och att byta lås
Citera
2024-01-09, 13:05
Medlem
Citat:

Vad menar du, vännen...? Har "Julia dementerat" att Skabbe "inte är våldsam"? Har Skabbe slagit fler kvinnor, alltså?! Wooow!
Citera
2024-01-09, 13:06
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Du kan inte vinna detta mot folk som redan har tagit sin ställning. Du blir påhoppad och ifrågasatt om allt! Låt de fortsätta fantisera ihop skit, så kan vi fortsätta vår diskussion via pm.

Det är därför jag ifrågasatte honom om varför han skrev att Chrippa är ett monster mot Julia, va det inte rätt av mig att han får stå för vad han sprider? Han ger ju inte bra svar alls.

EDIT: Ska vi vanliga sålla det 400ben skriver och veta vad han skriver är sant utan ifrågasättning? Välkommen till Flashback.
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-09 kl. 13:11.
Citera
2024-01-09, 13:08
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:

Bara för att man inte spöar på ALLA man varit i en relation med så betyder det inte att man inte kan vara våldsam i EN relation.
Citera
2024-01-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Screenshots från Jocke då eller? Eller kanske ett "vittnesmål" om hans magkänsla?
Hade inte heller betalat hyra för en lägenhet där den som står på kontraktet bytte lås så jag inte kom in till mitt hem och mina saker.
Hoppas han fått godkänt av hyresvärden att hyra ut i andrahand och att byta lås
Hade inte heller betalat ett öre, hade trashat pissat o bajsat på golvet bara för att jävlas. Gurra tror att han ska få kanalen inte en chans i helvetet
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vad menar du, vännen...? Har "Julia dementerat" att Skabbe "inte är våldsam"? Har Skabbe slagit fler kvinnor, alltså?! Wooow!
Förmodligen ja, de har varit rädda att anmäla kvinnoboxaren chrippa han är ju våldsam. Mörkertal...
Citera
2024-01-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Bara för att man inte spöar på ALLA man varit i en relation med så betyder det inte att man inte kan vara våldsam i EN relation.

Inte kvinnan han vart ihop med under 9 år heller vart det inte heller våld. Sen blir Linnea dumpad som anklagat och hotat flera män med samma sak. Behöver inte ha gjort högskoleprovet för att koppla ihop vart skon klämmer här.
Citera
2024-01-09, 13:40
Medlem
Lajlikes avatar
Helt ärligt nu, om det inte fanns något som helst bevis på att en misshandel faktiskt ägt rum så hade chrippa inte suttit häktad fortfarande. Jag gillar chrippa och om jag får gissa så tror jag att misshandel har skett med anledning av hur Linnea betett sig.

Att anjo går ut med video efter video och försöker försvara chrippa trots att vi de facto inte vet vad som faktiskt hänt är endast patetiskt. Absolut att man kan bli dömd av folk trots att man är friad i rätten. men varför inte vänta tills rätten haft sin gång innan man går ut och försvarar en misstänkt kvinnomisshandlare..
Citera
2024-01-09, 13:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Det va ironi?
Om inte, Julia anmäler H utan problem för våldtäkt + misshandel, MEN är rädd för honom så hon tillägger att Chrippa är ett monster, i ett förhör hos polisen, utan H? Tycker du att det låter logiskt? Låter det inte mer som att Julia vill rädda situationen just nu?

garanterat försöker hon rädda upp det hon har sagt i förhör att Chrippa var ett monster mot henne, jag menar det såg vi i vloggarna hur han var mot henne och nedvärderande henne gång på gång.

Han är ett egoistiskt svin och kommer alltid att vara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in