2024-01-09, 11:55
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
(FB) 26 årig åtalas för grova brott mot sambos - Örebro

Finns FUP.

Julia är maskad och BO.

Julia är dock inte världens bästa barn heller. Julia vittnar också om vilket monster Chrippa är.

Hur gick det? Nu har du haft tid, berätta vilket MONSTER Chrippa varit mot Julia tack. BENNIBOI!
Citera
2024-01-09, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
De hade vart bättre om inget läckt av Anjo, då hade Crippa haft större chans. Nu kommer vitnen ogiltighetförklaras så fort dom hänvisar de de läcka ”bevisen”.

Jag håller med att Anjo och Julia agerat tvivelaktigt och osmart sista dagarna
Citera
2024-01-09, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den här delen är den mest intressanta i hela cirkusen. J borde ha upprättat en anmälan den 25 december, direkt när barnet "spontant" berättar.
I och med att barnfridsbrott är så pass allvarligt och det är en skyndsam process, så borde L ha blivit plockad redan omkring det datumet.

- Om det inte upprättades en, varför inte?
- Vilket datum spelades den där videon in?
- Skickades den i samband med att anmälan upprättades den 25 december?
- Om den skickades in den 25 december i samband med anmälan, fick de tillåtelse att skicka vidare och publicera "bevismaterial" där bar er figurerar, mitt i en pågående utredning där nu barnet är målsägande?

Intressant för mig är inte längre C eller L, utan den här delen om det är en efterhandskonstruktion med ett coachande förhör, eller hur mycket sanning finns i det som barnet säger.

Jag skiter egentligen i omständigheterna! Det alarmerande här är att det finns en mamma som sitter och förhör sitt barn på typ 3år och sprider det till idioter där hon vet att det kommer exponeras på youtube! Det är helt sinnesjukt och måste ju vara brottsligt! Jag hade varit mer än förbannad om jag var pappan! Hennes IQ J alltså kan ju knappast vara högt! Socialtjänsten i Karlskoga bör ju rimligtvis bli inblandade när hon helt utan eftertanke kan sprida sånt material på sitt eget barn som desutom om hon utsatts för eller bevitrnat våld är ett brottsoffer! Då förtjänar man ju inte att desutom hängas ut av den som ska skydda dig 🤦🏼‍♀️ Så här blir det när barn till föräldrar som är syskon med varandra sedan skaffar barn! Inaveln fuckar upp hjärnan på dom!
Senast redigerad av Fisosgrisos 2024-01-09 kl. 12:04.
Citera
2024-01-09, 12:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Hur gick det? Nu har du haft tid, berätta vilket MONSTER Chrippa varit mot Julia tack. BENNIBOI!

Nää jag har inte haft tid men ja han har betet sig illa mot Julia. Chrippa är inte guds bästa barn.
Citera
2024-01-09, 12:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag sa nej redan första gången. Jag har aldrig vägrat erkänna att grov misshandel vid häktningen inte stämde, det kan vem som helst kolla på min historik. Bara för att du låter dig köpas så betyder det inte att vi andra gör det. Berg-Lundell är luffare och jag står för mina ord. Du, eller 400 Ben, skrev att Jocke försökte köpa Linneas tystnad. När hon sa nej skulle han lösa det på annat sätt. Blanda inte in mig i den här zigenarcirkusen och sluta för i helvete att skicka dm

Nej jag har aldrig sagt att Jocke skulle köpa Linneas tystnad. Har du några bevis på det?

Sluta skicka dm? 😄 När fick du dm av mej senast? 21/12 en gång va? Du svarade på det dmet 2 gånger. Jag svarade inte på nåt av de.

Varför ljuger du om att du inte kan svara mig i tråden?
Senast redigerad av 400Ben 2024-01-09 kl. 12:07.
Citera
2024-01-09, 12:05
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
De hade vart bättre om inget läckt av Anjo, då hade Crippa haft större chans. Nu kommer vitnen ogiltighetförklaras så fort dom hänvisar de de läcka ”bevisen”.
Det funkar inte så i svensk domstol.

Jocke med följe kommer inte vara intressanta när väl tingsrättsförhandlingen äger rum. Möjligtvis i en separat rättegång, för det fattar väl alla här? OM lilla Linnea blir åtalad blir det en separat förhandling, åter igen - Detta är inte usa utan Sverige, där gör vi så.

Gällande Chrippas rättegång har jag svårt och se om ens hans advokat tycker det är lönt att ta in någon influencer som varit i Sälen med honom och haft en magkänsla liksom.
Senast redigerad av KentWasHere 2024-01-09 kl. 12:10.
Citera
2024-01-09, 12:08
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Nää jag har inte haft tid men ja han har betet sig illa mot Julia. Chrippa är inte guds bästa barn.

Vad i förhöret fick dig att tycka att Chrippa va ett monster mot Julia?
Citera
2024-01-09, 12:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Det funkar inte så i svensk domstol.

Jocke med följe kommer inte vara intressanta när väl tingsrättsförhandlingen äger rum. Möjligtvis i en separat rättegång, för det fattar väl alla här? OM lilla Linnea blir åtalad blir det en separat förhandling, åter igen - Detta är inte usa utan Sverige, där gör vi så.

Gällande Chrippas rättegång har jag svårt och se om ens hans advokat tycker det är lönt att ta in någon influencer som varit i Sälen med honom och haft en magkänsla liksom.

Det är exakt så det fungerar. Hänvisar vittnen till någon som cirkulerar i sociala medier så påpekar dom att vittnet påverkats och kommer ogiltighetsförklaras. Det händer väldigt ofta.
Citera
2024-01-09, 12:14
Avstängd
Citat:
Det är exakt så det fungerar. Hänvisar vittnen till någon som cirkulerar i sociala medier så påpekar dom att vittnet påverkats och kommer ogiltighetsförklaras. Det händer väldigt ofta.

Du vet inte vad du pratar om. Vi har fri bevisprövning i Sverige.
Citera
2024-01-09, 12:16
Avstängd
Citat:
Du vet inte vad du pratar om. Vi har fri bevisprövning i Sverige.

Vilken advokat som helst kommer hänvisa till det, lita på mig.
Citera
2024-01-09, 12:17
Medlem
Har "bevisen" från Jockiboi, som tydligen fullkomligt kan "knocka" användare här, presenterats än?
Citera
2024-01-09, 12:20
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Vilken advokat som helst kommer hänvisa till det, lita på mig.
En advokat kan hänvisa till vad som helst, det som är relevant är hur de korrupta nämndemännen väljer att hantera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in