Citat:
Ursprungligen postat av
MuntertMongo
Jag förstår det som att TS önskar större underlag för smygfilmande i offentliga duschar till sina herdestundar ensam i källaren. Det kan ha något att göra med den minskade lusten att fläka hud offentligt.
Är det ett obligatorium i din klass att ni filmar er själva och varandra när ni duschar? Det var det bögigaste jag hört. Då förstår jag att vissa hellre går direkt från idrotten och luktar pungsvett resten av dagen. På min tid kunde man tvåla in förhuden i fred efter gympan och ingen stiod och stirrade. Vi var hela och rena, såg bra ut och luktade gott. Kanske bidrog till att vi hade framgång hos det motsatta könet. Hela nittiotalet var banne mig som ettt enda långt samlag. På den tiden var män män, och kvinnor hade små cykelbyxor och toppar som visade magen. Med nytvättade, Fahrenheit-doftande ollon bröt vi ny mark.
Till skillnad från dagens unga män som sitter och runkar framför sitt Playstation, marinerade i rövsmör medan de lyssnar på Andrew Tate och tycker att de har "rätt" till sex.