Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Jag blir helt hjärnmosad av Anjos dubbla budskap och motstridiga åsikter. Han säger att Chrippa ska sitta där han sitter och ta sitt straff om han har misshandlat L. Men om han inte har gjort det så ska han frias. Frias han så är han oskyldig och ska då inte heller dömmas av folket. Hur går det ihop med att L inte är dömd för något brott och enligt samma logik inte heller bör dömmas av folket. Men det görs video efter video till folket där L anklagas för det ena brottet värre än det andra. Vad är syftet med anklagelserna då om folket inte har rätt att dömma någon som inte är dömd i domstol? Hon borde ju ses som oskyldig, eller? Kan någon förklara hur Anjo får ihop det här i sitt eget huvud?
Kvinnor, flashbackare och fuskbyggare.
Vissa har ett så pass lågt värde att dom inte längre ska behandlas som människor som skyddas av lagar.
Man får ta lagen i egna händer mot dessa, förtala, doxa och hota utan rättsliga konsekvenser.
Jockiboi har gjort detta till Anjos hatfyllda verklighetsuppfattning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Luftis
Såg nyss Anjos senaste och det var något av det sämsta jag sett från honom. Höra honom läsa högt kring saker han inte förstår är plågsamt. Sen ägnar han en kvart åt att fortsatt staka sig igenom en privat konversation han haft med en fullständig retard. Bravo, Anjo! Riktigt kvalitetscontent!
Hade jag suttit inlåst så hade han förmodligen varit den sista jag skulle vilja förde min talan på det här viset.
Haha ja det är bara Jockiboi som använder Anjo som försvarare av Jockes läckta sexchattar med minderåriga.
Ingen annan ville ställa upp. Ingen var så beroende av Jockiboi som Anjo är.