2024-01-08, 19:25
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
https://vm.tiktok.com/ZGej6sEqS/

^ Dumbiana var dum att läcka sina egna sms i liven. Tur att någon spelade in. Hittade på TikTok.

Blir ett litet lunch mail till förvaltaren imorgon 🤣
2024-01-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Blir ett litet lunch mail till förvaltaren imorgon 🤣

Bra! Ju fler dess bättre!
2024-01-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Bra! Ju fler dess bättre!

Jag förstår inte hur förvaltaren skulle kunna stänga av Bumbis OF?
Eller syftar hon på att hennes nuvarande bankkonton kan blockeras från att ta emot pengar från hennes OF...
2024-01-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Jag förstår inte hur förvaltaren skulle kunna stänga av Bumbis OF?
Eller syftar hon på att hennes nuvarande bankkonton kan blockeras från att ta emot pengar från hennes OF...

Nu har jag inte läst om förvaltarskap på ett bra tag. Men jag vill minnas att det står att förvaltaren har rätt att hindra att den hon förvaltar över att ingå i ett kontrakt,vilket OF måste vara. Sen ställer jag mig kanske tveksam till att en gammal dam vet hur man skulle gå tillväga.

Det är nog som du säger att man stänger ner bankkontot. Eftersom Bumbi babblar hejvilt om allt så har hon säkert redan berättat för förvaltaren vilken bank OF-pengarna kommer in på.
Hon råkade ju läcka att hon för över pengar från "WISE" till svenska spelsidor. Hur det funkar vette fan dock.
2024-01-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu har jag inte läst om förvaltarskap på ett bra tag. Men jag vill minnas att det står att förvaltaren har rätt att hindra att den hon förvaltar över att ingå i ett kontrakt,vilket OF måste vara. Sen ställer jag mig kanske tveksam till att en gammal dam vet hur man skulle gå tillväga.

Det är nog som du säger att man stänger ner bankkontot. Eftersom Bumbi babblar hejvilt om allt så har hon säkert redan berättat för förvaltaren vilken bank OF-pengarna kommer in på.
Hon råkade ju läcka att hon för över pengar från "WISE" till svenska spelsidor. Hur det funkar vette fan dock.

Oh fan, tack för info!
2024-01-08, 20:31
Medlem
Är hennes konto på Instagram borta eller är det jag som är blockat? Hittar henne inte och undrar om hennes "reklamdans för of" fått henne bannad på Instagram
2024-01-08, 20:48
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacktorsk
Är hennes konto på Instagram borta eller är det jag som är blockat? Hittar henne inte och undrar om hennes "reklamdans för of" fått henne bannad på Instagram

Hon är kvar, synd nog.
2024-01-08, 20:49
Medlem
Nu sitter hon och säger att hon har fin hy för hon inte äter ägg, kött osv osv. Hon glömmer att hon sitter med ett filter på samt att det är ägg i hennes bea som var på hennes pizza tillsammans med oliver, nötter och pommes.
2024-01-08, 20:55
Medlem
godofasgaards avatar
Åbäket bröt liven förut då knapra hon nog lite piller för nu går käften i tvåhundra hon snackar en massa men säger inget.
2024-01-08, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacktorsk
Tidigare fick man timeout nu blockade hon på riktigt, har du flera användare kopplade till samma konton på insta blir alla blockade samtidigt.
2024-01-08, 21:14
Medlem
Luzzjes avatar
Jag missade PRECIS vad hon sa att förvaltaren hade sagt om alla som mejlat in nu under kvällen? Någon som hörde?
2024-01-08, 21:25
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag missade PRECIS vad hon sa att förvaltaren hade sagt om alla som mejlat in nu under kvällen? Någon som hörde?

Vet inte hann bara in och ställa en fråga om överförmyndaren så blev hon sur och stängde av liven.. 😁

Emelie jag har dig på instagram med pilutta dig!

Vad har överförmyndaren för e-post förresten? Den där slappa förvaltaren är ingen idé att prata med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in