Citat:
Ursprungligen postat av
peterpanp
Instämmer. Tyckte att Schyffert var lite för dryg, och ansträngde sig lite för mycket att vara "cool" i Manegen med Glen Killing, men i Nile City så hade han mognat och spelade sin roll helt perfekt. Nile City hade inte varit lika bra utan Schyffert.
Ja han är ju bra på det han gör
Han är ingen komiker som de andra är så det går inte att förvänta det av honom heller
Han var kanon i Percy tårar