2024-01-07, 18:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror att dem vet att Chrippa kommer bli dömd för detta, och försöker nu göra damage control genom att förstöra Linneas liv, så att alla kommer tro att Linnea förtjänade att bli grovt misshandlad av Chrippa, och att Chrippa är ett oskyldigt offer i detta.

Jockiboi ser nog att folk på flashback glömmer inte hans sexchattar med minderåriga så Crille skickades på jakt efter flashbackare och då fidk han äta bajs och hans kanal togs bort snabbt och då flippade han, slog flickvännen blodig och nu inser jockiboi att det är kört för dom allihopa.
Ett sista försök gör han nu för att visa sig immun mot domstolar och lagar genom att visa hur det går för dom som trotsar jocke och hans förtalsliga.

Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Undrar om trolljägarjakten ledde till att fler än 400Ben fastnade i nätet?

Att få kanalen nedstängd efter att ha doxxat en eller fler personer/användare på flashback var ju så uppenbart väntat.

Dom efterlyste tydligen mig också sägs det , fast gudarna sa att dom ska få träffa gudar innan dom ens kommer i närheten av min identitet. Sen hände det grejer ganska snabbt för dom.

Precis vad jag skrev, uppenbarligen så har Jockiboi intalat Chrille att det är en dunderide att doxa flashbackare på Chrilles kanal som försvann snabbt för att han ens nämnde att han håller på med doxing och ska bli framgångsrik nu med jockiboi.

Chrille är fortfarande under jockibois typ hypnos , och tror fortfarande att det måste ha varit Linnea som tog bort hans kanal.

Kanalen måste tas ner om den används för brottslighet som doxing, förtal och vandaliserade bilar.. självklart.

Jag tror Jockiboi vet att Chrille skulle bli av med kanalen eftersom jockiboi aktar sig ju för att förtala och doxa på youtube där det inte är tillåtet. Jocke använder väl instagram och facebook där brott tillåts.. när han själv måste förtala nån.
Citera
2024-01-07, 18:19
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Kan alla vara överens om att Chrippa är Sveriges största skämt oavsett utgången av detta ?.

Låtsas vara rik check
Låtsas vara badboy/hård check
Rädd för kvinnor check
Kvinnoboxare check ?

Vem minns inte när Jocke själv sa detta om chrippa & Olof k ” åker dom till chrippa när chloe är hemma är det de sista dom gör”😂

Chrippa som står gråtandes vid en häktesförhandling & som enligt dom blivit misshandlad samt nedtryck av en kvinna hahav

De glömmer så lätt allt de stått för - som att vända på en femöring.

Humoristiskt om det inte vore för att de gör allt för att försöka försvara misshandel.
Senast redigerad av granny-panties 2024-01-07 kl. 19:06.
Citera
2024-01-07, 18:21
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Chrippa ❤️ Flashback

Man vill ju egentligen att chrippa ska släppas, gärna idag. Kan knappt vänta på nästa videon han släpper ( på sin nya kanal)
Fyyfaan vad roligt att se han hysterisk efter han läst sin fb tråd 😂😂😂
Citera
2024-01-07, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Igår bevisade jag hur Julia ljög i Anjos video. Då blev jockes-attackhundar som hänger i denna tråd mycket upprörda.
När man lägger fram riktiga bevis på att dem ljugit är man tydligen en hemsk människa

Precis, vem fan är du att komma här och tala sanning, how dare you🤣
Citera
2024-01-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det finns inga källor eller bevis på att Linnea skulle ha varit det psyk folk vill ha hon till

Linnea uppfattas som en väldigt frisk människa av chattarna att döma
Citera
2024-01-07, 18:23
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Förstått att sms-konversationerna som visats upp är från september-oktober.
Är det sant? Vilka nötter!

Menar dom att Chrippa har velat göra slut med Linnea så länge? Hade de ens flyttat ihop i Stockholm vid den tiden?

Och vad är Chrippa för man? Inte vågat göra slut med flickvännen på tre månader. Snacka om att vara mesig.

Började han att återigen älska Julia redan då? Vad är det för fel på henne om hon låter honom vara tillsammans med den lilla hoppan han lämnade henne för i över ett kvartal. För att han är rädd för henne.

Det var ta mig fan bland det tramsigaste jag hört.
Citera
2024-01-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Man vill ju egentligen att chrippa ska släppas, gärna idag. Kan knappt vänta på nästa videon han släpper ( på sin nya kanal)
Fyyfaan vad roligt att se han hysterisk efter han läst sin fb tråd 😂😂😂

Det kommer med största sannolikhet att komma en.
Men jag hoppas att oavsett när den görs att han fokus på sitt barn som är det viktigaste och lugna ner sig lite.
Citera
2024-01-07, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Menar dom att Chrippa har velat göra slut med Linnea så länge? Hade de ens flyttat ihop i Stockholm vid den tiden?

Och vad är Chrippa för man? Inte vågat göra slut med flickvännen på tre månader. Snacka om att vara mesig.

Började han att återigen älska Julia redan då? Vad är det för fel på henne om hon låter honom vara tillsammans med den lilla hoppan han lämnade henne för i över ett kvartal. För att han är rädd för henne.

Ja, det är ju helt sjukt. Skabbe Skabbräv ska ju dessutom riskerat avkommans väl och ve under tiden tid som han varit världshistoriens största toffel.

Våld mellan ungens mor och hennes nya karl, och våld mellan Skabbe och Linnea. Fy fan.
Citera
2024-01-07, 18:36
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://youtu.be/SEkc76_-nqQ?feature=shared

I denna videon hotar han Chrippa och kommer polisanmälas för hot ikväll.

Nu såg jag inte hela men det han säger är ju riktigt.

(Om han inte ballar ur efter att jag slutade att se.)

Har du rensat inkorgen än?

Väntar på svar!

Om du inte råkade radera mina PM när du skulle skynda dig att rensa i inkorgen förstås.
Fattade liksom inte riktigt vad det var som var så brådska med det då det var ett tag sen.
Citera
2024-01-07, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Det värsta är att barnet har varit mitt bland allt påstådda skit och ingen har gjort något på hela tiden.
Sy in hela bunten för barnfridsbrott.
Citera
2024-01-07, 18:41
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Borderline-misshandlare är vi nog många som är beredda att försvara.

De uppvisar ganska omfattande borderline-drag hela bunten.
Citera
2024-01-07, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Linnea uppfattas som en väldigt frisk människa av chattarna att döma

Man har inte fått se helheten av chattarna....om Chrippa har gjort något som gjort henne jävligt förbannad kan jag förstå att hon skrivit som det gör i ren ilska. Säg att hon kommit på Chrippa varit otrogen mot henne med Julia ändå, då skulle nog även Chloe kunna hamna i skottlinjen för ordkastande också då hon ändå accepterat, även om hon helst inte velat, att hon fått henne "med på köpet" av Chrippa och tagit omhand om henne men så visar det sig att han inte bara varit otrogen utan otrogen med mamman och då blir ju det en käftsmäll deluxe.

Och känns som att om hon verkligen varit helt psyko och Chrippa dagligen blivit nedbruten borde det finnas mer utspridda sådana här "bevis" för de som nu publicerats har ju mest varit fokuserade vid och kring vissa begränsade datum.

Så det behövs en mer transparent framställning av dessa bevis för att det faktiskt ska gå att dra en sådan slutsats som många gjort.
Lägg fram en sån så är jag öppen för att läsa och värdera utifrån det men som det är nu så är det bara ett vinklat drev.
Senast redigerad av Noclue90 2024-01-07 kl. 18:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in