Citat:
Jockiboi ser nog att folk på flashback glömmer inte hans sexchattar med minderåriga så Crille skickades på jakt efter flashbackare och då fidk han äta bajs och hans kanal togs bort snabbt och då flippade han, slog flickvännen blodig och nu inser jockiboi att det är kört för dom allihopa.
Ett sista försök gör han nu för att visa sig immun mot domstolar och lagar genom att visa hur det går för dom som trotsar jocke och hans förtalsliga.
Citat:
Dom efterlyste tydligen mig också sägs det , fast gudarna sa att dom ska få träffa gudar innan dom ens kommer i närheten av min identitet. Sen hände det grejer ganska snabbt för dom.
Precis vad jag skrev, uppenbarligen så har Jockiboi intalat Chrille att det är en dunderide att doxa flashbackare på Chrilles kanal som försvann snabbt för att han ens nämnde att han håller på med doxing och ska bli framgångsrik nu med jockiboi.
Chrille är fortfarande under jockibois typ hypnos , och tror fortfarande att det måste ha varit Linnea som tog bort hans kanal.
Kanalen måste tas ner om den används för brottslighet som doxing, förtal och vandaliserade bilar.. självklart.
Jag tror Jockiboi vet att Chrille skulle bli av med kanalen eftersom jockiboi aktar sig ju för att förtala och doxa på youtube där det inte är tillåtet. Jocke använder väl instagram och facebook där brott tillåts.. när han själv måste förtala nån.