2024-01-07, 17:36
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
För några år sedan så blev en pappa frikänd, efter att ha skjutit två av sin sons mobbare med hagelgevär. Rätten ansåg det nämligen vara nödvärn, då han vetat om hur de två behandlat sonen.

Jämförbar situation?

Not!

Citera
2024-01-07, 17:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Men hur kunde Chrille isf förmedla till jockiboi att offret är skurken, om jocke inte var där??

Chrille vrålade ju och gjorde ett hjärta med fingrarna åt Jockiboi medans en tår rann ner för Chrilles kind.
Jocke fick vara med innan allt påbörjades, så han var där när Chrippa kom in, sedan blev han utskickad, sedan fick han komma in igen när dem sa beslutet. Så han var där och såg Chrippa, men han hörde inte var åklagare och försvararen la fram för argument, och vilken information om fallet som kom fram.
Citera
2024-01-07, 17:39
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Denna Deniz Rage som lagt upp flera videos om Chrippa.

Är han halvt utvecklingsstörd?
Problem med droger?
ADD?
Lågt IQ?
Föräldrarna syskon?
Några domar våldtäkt?

Oskuld iaf garanterat. Tragisk människa. Ingen är rädd för han men han är obehaglig.

Hade han bråkat hade jag skickat ut mitt kusinbarn på 7 år 🙂

Din sista mening var faktiskt riktigt humoristisk.

Väntar fortfarande svar på PM.
Citera
2024-01-07, 17:41
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke fick vara med innan allt påbörjades, så han var där när Chrippa kom in, sedan blev han utskickad, sedan fick han komma in igen när dem sa beslutet. Så han var där och såg Chrippa, men han hörde inte var åklagare och försvararen la fram för argument, och vilken information om fallet som kom fram.

Okej tack, då hajar jag.
Sjukt att vråla att brottsoffret är en skurk lol
Citera
2024-01-07, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det är inget man får skaka galler för.
Säg inte det, det kommer nog komma upp det ena och tredje.
Linnea har en del att förklara, likaså Christofer.
Varför Jocke väljer att dela privat information, som borde kommit polisen tillhanda för länge sen samt upprättande av polisanmälningar osv

Jocke kan inte komma och påstå att han inte visste om någonting, där har han gjort bort sig bigtime, genom att visa sina prints och dela med Anjo och övriga, Danjal, Gustav, Cluee mfl som väljer att sprida vidare.

Det ligger inte i allmänhetens intresse, utan Jocke och gänget gör detta för att skydda någonting riktigt smutsigt.
Jocke har vetat om detta och har bjudit in Anjo på kalas och resor, för att kunna styrka upp med lojala ögonvittnen.
Det är äckligt genomskinligt.

Sen går han ut och försöker rädda ansiktet genom att spela ädel och be folket sluta spekulera och dra vinning av detta.

Fy fan, jag hoppas Christofer får veta vad fan hans egen bror iscensatt, för egen vinning, innan han släpps från häktet.
Anjo den smutsiga grisen, som utan att tveka utnyttjar sin enda? inkomstkälla och pumpar ut prints i lagom takt, ger folket vad folket vill ha?
Citera
2024-01-07, 17:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Okej tack, då hajar jag.
Sjukt att vråla att brottsoffret är en skurk lol
Jag tror att dem vet att Chrippa kommer bli dömd för detta, och försöker nu göra damage control genom att förstöra Linneas liv, så att alla kommer tro att Linnea förtjänade att bli grovt misshandlad av Chrippa, och att Chrippa är ett oskyldigt offer i detta.
Citera
2024-01-07, 17:44
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
jag har nog aldrig skrattat så ofta som nu sen Chrille meddelade att trolljägarjakten efter flashbackare hade börjat.. och instant karma hände. Han förtalade sig själv genom att visa hur lite lagar betyder för han.

Ett skratt förlänger livet

Komiskt guld är vad gudarna bjuder på i dessa dagar av förändringar.

Undrar om trolljägarjakten ledde till att fler än 400Ben fastnade i nätet?

Att få kanalen nedstängd efter att ha doxxat en eller fler personer/användare på flashback var ju så uppenbart väntat.
Citera
2024-01-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det går även rykten i tråden att polisen hittade olagliga saker hemma hos Chrippa när dem gick igenom hans hem. Och med tanke på hans tidigare historia med droger så skulle jag gissa att det var droger dem hittade. Kanske var han t.o.m positiv när dem drogtestade honom.

Ska bli spännande när sanningen faktiskt kommer ut.

Inte otroligt med tanke på stollens historia, men ingen vet nog inte ännu, särskilt här på FB.
Finns ju en anledning till hans fortsatta häktning, det är det enda vi vet med all säkerhet.
Citera
2024-01-07, 17:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Tro på självaste fan att de hatar Flashback, det är ju här sanningen kryper fram.

Flashback pajar varenda lögn de snickrar ihop.
Igår bevisade jag hur Julia ljög i Anjos video. Då blev jockes-attackhundar som hänger i denna tråd mycket upprörda.
När man lägger fram riktiga bevis på att dem ljugit är man tydligen en hemsk människa
Citera
2024-01-07, 17:50
Medlem
R33GTRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det är väl inte så märkligt egentligen då hon har haft trekant med Jocke och Jonna samt haft sex med enbart Jocke. Chrippa såg en potentiell möjlighet till ett liknande scenario med Linnea och Olivia.

Jasså, källa på det?
Citera
2024-01-07, 17:52
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Tror inte du ska prata allt för mycket om att andra är efterblivna. Det finns inga fall för rätten att ta ställning till om inte åklagaren dragit dit det. Chrippa skulle aldrig ha häktats, punkt slut.

Uppenbart så fanns det skäl att häkta ❤️
Citera
2024-01-07, 17:55
Avslutad
Varför tjatar folk sönder tråden med vilken hemsk människa Linnea är. Det spelar ingen roll i att han nu sitter häktad för att misshandlat henne, Det är det, och bara det, det ev kommande åtalet och rättegången kommer att handla om. Har han haft ihop det med en tjej med psykisk ohälsa har han bara sig själv att skylla, men det är klart, det är väl en hemvan miljö för honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in