2024-01-07, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fattar inte varför han fortsätter informera om minsta händelse.
Han eldar ju bara på ännu mer.
Det är ju syftet, men han lindar in det så det inte ska synas.

Vad han inte fattar är att det är övertydligt vad han sysslar med.
Citera
2024-01-07, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
All PR är bra reklam tänker de väl.

Fatta hur många nya följare de fått senaste dagarna pga detta.

Gottar sig i en anhörigs misär.
Det något stört osmakligt över hela hanteringen från alla parter.
Citera
2024-01-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är ju syftet, men han lindar in det så det inte ska synas.

Vad han inte fattar är att det är övertydligt vad han sysslar med.

Väldigt osmakligt och manipulativt beteende.
Citera
2024-01-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ditt särbarn de är jacke som "hotas" inte lätt när man är efterbliven.

Inte heller lätt att förstå allt i videon när youtubern är efterbliven
Citera
2024-01-07, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ditt särbarn de är jacke som "hotas" inte lätt när man är efterbliven.

Najs vart e jackes video vill se den
Citera
2024-01-07, 14:39
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
400ben - kodord?

Vad är Crippas förtal mot denne?

Chrippa gjorde video om att han startade en ny trolljägar show med jockiboi för att folk ljuger på flashback om dom vilket behövde stoppas så Chrilla efterlyste 400ben och fick reda på vart han bodde och doxade och förtalade 400ben så folk slog sönder hans bil som resultat av förtalet. Enligt Chrille.

Har försökt kommunicera med 400ben men jag fattar inte vad han skriver nånsin och misstänker att han kan vara en så kallad retarded , inge illa m3nat men jag misslyckas bara i mina tolkningsförsök.

Hade gärna läst vad polisen noterat om dom blev inblandade.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-07 kl. 14:45.
Citera
2024-01-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chrippa gjorde video om att han startade en ny trolljägar show med jockiboi för att folk ljuger på flashback om dom vilket behövde stoppas så Chrilla efterlyste 400ben och fick reda på vart han bodde och doxade och förtalade 400ben så folk slog sönder hans bil som resultat av förtalet. Enligt Chrille.

Har försökt kommunicera med 400ben men jag fattar inte vad han skriver nånsin och misstänker att han kan vara en så kallad retarded , inge illa m3nat men jag misslyckas bara i mina tolkningsförsök.

Hade gärna läst vad polisen noterat om dom blev inblandade.

Aha du menar han som skrivit i tråden.
Trodde han va vän med familjen Berg? Han verkar ju skydda dom wtf haha
Citera
2024-01-07, 14:50
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hon ska inte arbeta utan sitta inlåst ihop med Malmen1 på något kvinnofängelse 😉. Bra att fler män vågar kliva fram och få ett stopp på detta och hennes beteende är så sjukt. Det som ligger på chrippaxlinnea på Instagram är inget mot vad som kommit fram, bra med bilder och filmklipp som kommit fram. Hon lär aldrig få ett jobb igen och hon kommer nog bo i flickrummet igen för ”karriären” är redan sumpad..

Kan bara hålla med. Hon är ett riktigt äckligt psykofall. Ber till gudarna att hon åker dit lika mycket som Chrippa ska göra om det är misshandel inblandad. Psykisk misshandel är hemskt och detta borde polis och åklagare ta del av. Tvi för henne och hoppas hennes vänner dumpar henne. Kvinnor ska också åka dit för misshandel och inte bara män.
Citera
2024-01-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det blir en fråga om Chrille visste att jockiboi och Julia skulle förtala med den info som Chrille skrek till Jockiboi under häktningsförhandlingen när möjligheten uppstod att kommunicera lite snabbt trots restriktioner.

Känns ju som att Chrille är den som vill att julle och jockiboi kör ett drev på utsidan.
Annars skriker man ju inte så som Chrille tydligen gjorde.. till domaren jockiboi som är känd för att döma skurkar med förtal efter att printscreens har bevisat skurken som klandervärd.

Svårt att hävda att man inte visste att jocke är domare.

Samtidigt som han grät och gjorde ett hjärta mot Jocke med händerna.. jag kan se det framför mig 😂
Citera
2024-01-07, 14:54
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hon ska inte arbeta utan sitta inlåst ihop med Malmen1 på något kvinnofängelse 😉. Bra att fler män vågar kliva fram och få ett stopp på detta och hennes beteende är så sjukt. Det som ligger på chrippaxlinnea på Instagram är inget mot vad som kommit fram, bra med bilder och filmklipp som kommit fram. Hon lär aldrig få ett jobb igen och hon kommer nog bo i flickrummet igen för ”karriären” är redan sumpad..

Hittar inte sidan på Instagram
Citera
2024-01-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Blir svårt att betala sina skulder när man sitter i finkan, avstängd från Youtube och nu blir han väl skyldig Linnea sexsiffrigt belopp i böter också. Ser mörkt ut för chrippa.
Fängelse på det oxå😘 karma kallas det
Citera
2024-01-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Hittar inte sidan på Instagram

Borttagen, fanns inatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto